51. Bölüm: Uçurum

323 56 10
                                    

Orkun üzerine 100.000 sayısının yazıldığı rozeti gülümseyerek görevliden aldı. Bu puan rozeti onların aylık görevlerinin karşılığında elde ettikleri katkı puanının ne kadar olduğunu gösteriyordu.


Öğrenciler aylık istedikleri kadar görev alabiliyorlardı. Ancak kişi aldığı görevi bitirmeden başka bir görev alamıyordu. Görevlinin Birlik Sıralamalarının kaydedildiği tabelaya ilerleyişini izledi ve Ruhani Kılıç Birliğinin sıralamasının 138. sıradan 95. sıraya geçtiğini simgeleyen değişikliği gördü.


İlk sırada Ejderha Birliği adında bir birlik vardı. Ejderha Birliği bir üst kamp olan Ejder Kampındaki bazı öğrencilerin kurmuş olduğu birlikti. Bu öğrenciler Büyük Gökyüzü Hanesinin gençleri tarafından kurulmuştu ve 12.380.000 katkı puanıyla ilk sıradaki konumlarını her ay olduğu gibi koruyorlardı.


Bu ayın bitmesine birkaç gün kaldığı için sıralama yakında sıfırlanacaktı. Orkun diğer sıralamaları da kontrol etti. İkinci sırada Büyük Gökyüzü Eyaletinden 5 hanenin ortaklaşa kurduğu Beş Dev Birliği vardı. Bu birlik toplamda 8.372.000 katkı puanı kazanmıştı.


Birinci sıra ve ikinci sıra arasındaki fark oldukça fazlaydı. Üçüncü sırayı Büyük Gökyüzü Eyaletinin bir başka birliği ele geçirmişti. Kadim Gökyüzü Birliği adındaki bu birlik 7.877.000 katkı puanına sahipti.


Sıralamaları incelemeye devam eden Orkun sonunda tanıdık bir isme rastladı.


122.Adil Amir Birliği! Puan: 4342


O kudretli, Bükük Şehri yönetmeye çalışan Adil Amir Hanesinin kurmuş olduğu birlik 1 ay içinde 4.342 katkı puanı kazanmıştı. Diğer büyük hanelerin sıralamaları daha da kötüydü.


Orkun kendi birliklerinin sıralamasını ve puanını yeniden kontrol etti.


95.Ruhani Kılıç Birliği! Puan: 102.548


Orkun bir hanenin gücünün sadece bulunduğu bölgede etkin olduğunu görmüş oldu. Kendi eyaletlerinin önde gelen haneleri merkezi Büyük Gökyüzü Eyaletinde küçük haneler gibi olmuşlardı.


##### ##### #####


Elmas Şehri çok büyüktü. Büyüklüğünü nitelendirmek için bir karşılaştırma yapılırsa Bükük Şehrin 20 katından daha büyüktü.


Ruhani Kılıç Birliğinin dükkanı şehrin dış mahallelerinde, ücra bir bölgede bulunuyordu. Dükkanda çeşitli cevherler, ruhsal canavar etleri satılıyordu.


Küçük, 5x5 metre genişliğindeki dükkan sadece fakir kesimin uğrak yeriydi. Orkun dükkanı işletmek ile görevli hane üyesine aylık ne kadar gelir elde edildiğini sorduğunda aldığı cevap onu güldürdü.


Aylık 2 milyon altına yakın para kazanıyorlardı.


Orkun hane büyüğü Oytun Amcanın kendisine verdiği 50 milyon altını düşündü. Bu altın ile şehrin merkezi konumlarında bir dükkan kiralamayı planlıyordu. Bu paranın dükkan kiralamak için yeterli olup olmayacağını bilmiyordu ama denemekten zarar gelmezdi.


Gerçekten haneye katkı sağlamak için ilk önce büyük ve şatafatlı bir dükkan açmak zorundaydı. Daha sonra kaliteli mallarla dükkanı süslemek, müşterileri çekecek ortam hazırlamak zorundaydı.


“Abi, şehrin merkezinde bir dükkan açmak istiyorum.”


Orkun onunla birlikte şehre gelen abisine seslendi.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin