23. Bölüm: Geri Dönmek

371 55 4
                                    

Dev Anten Eyaletinin merkezini işgal eden Bükük Şehir sürgün edilen bir gencin 1 yıl sonraki geri dönüşüne şahitlik ediyordu.


Bükük Şehrin içine girebilmek için 5 büyük hanenin kontrolündeki 5 farklı kapının birini kullanmak gerekiyordu. Bükük Şehrin girişini kontrol eden 5 kapının sahipleri de şehrin temelini kontrol ediyordu.


Ruhani Kılıç Hanesi! 5 büyük hanenin eski lideri, şimdinin düşmüş hanesiydi. Bu hane silah, hap ve maden satımıyla uğraşıyordu. Ender silahları ve eşsiz hapları Dev Anten Eyaletinde bu iki yönde lider olmalarını sağlıyordu.


Kontrolleri altındaki Kadim Büyülü Dünya onların ana geçim kaynağıydı.


Kızıl Mızrak Hanesi! 5 büyük hane içerisinde en son kurulan ama en zengin haneydi. Hanenin isminden anlaşılacağı gibi üyelerinin tamamı mızrak kullanıcısıydı. Mızrak kullanılması en zor silahlardan biriydi ve düzgün kullanan birinin karşısında durmak hiç kolay değildi.


Kızıl Mızrak Hanesinin kontrolünde 2 büyülü dünya vardı. Metal Büyülü Dünyası ile Cevher Büyülü Dünyası! Bu iki büyülü dünya onları silah üretimi ve satışı konusunda bir numara yapıyordu. Tabi ki silahlarının enderliği Ruhani Kılıç Hanesinin ürettiği nadir silahlar ile eşleşemezdi.


Adil Amir Hanesi! 5 büyük hane içerisinde en güçlü ve en büyük hanenin ta kendisiydi. Ruhani Kılıç Hanesi ile birlikte kurulan Adil Amir Hanesi onların zayıfladığı yıllarda zirve dönemlerini yaşıyorlardı.


Bu hane şifalı bitki ve kaynak satışını tekeline almıştı. Gerçek en zengin klan onlar olabilirdi ama genellikle elde ettikleri kaynakları kendileri için kullanıyorlardı. Bu politikaları sayesinde zirve onların olmuştu.


Adil Amir Hanesinin kontrolü altında 3ü şahsi olmak üzer toplamda 4 büyülü dünya vardı. Nilüfer, Ejder ve Köken Büyülü Dünyaları onların kontrolü altındaydı. Kontrollerindeki şahsi olmayan bir diğer büyülü dünya ise Altın Ayva Büyülü Dünyasıydı. Bu büyülü dünya her 3 yılda bir gerçekleşen Bükük Kral Turnuvasını kazanan hanenin kontrolüne geçiyordu.


Adil Amir Hanesi son 12 yıl boyunca Altın Ayva Büyülü Dünyasının kontrolünü bir başka haneye vermiyordu.


Vahşi Derebeyi Hanesi! 5 büyük hane arasında en az üyesi olan haneydi. Toplamda 60 bin civarında kişiden oluşuyordu. Bu hane vücut geliştirme yöntemlerine çalışan ve bireysel güç odaklı bir yarışta üstün gelecek bir haneydi. Vahşi Derebeyi Hanesi canavar satışı ve avcılık şirketlerini tekelleri altına almışlardı.


Kontrolleri altında 2 büyülü dünya vardı. Metal Tozu Büyülü Dünyası ve Katil Sinek Büyülü Dünyası!


Vahşi Derebeyi Hanesi en zayıf haneydi ama en korkusuz hane olduklarının söylenmesi yanlış olamazdı. Zirvedeki Adil Amir Hanesi bile onları kışkırtmaktan çekinirdi.


Kendisini düşünmeyen bir hane onlara yıkımdan başka bir şey getirmezdi.


Eski Ruh Hanesi! 5 büyük hanesinde en aktif haneydi. Üyeleri taşımacılık ile uğraşırlardı ve tüm Dev Anten Eyaletinde aktif bir şekilde ürün taşımacılığı ve korumalık görevlerini yaparlardı.


Diğer 4 hane arasında diğerleriyle husumet yaşamayan, sessiz bir haneydi. Ancak üyeleri muhteşem kılıç yeteneklerine sahiplerdi ve yetenekleri Ruhani Kılıç Hanesi ile yarışıyordu.


Eski Ruh Hanesinin kontrolünde ise 2 büyülü dünya vardı. Kayın Büyülü Dünyası ve Sırlı Büyülü Dünya!


Bükük Şehirde toplam 13 büyülü dünya bulunmaktaydı ve 11 i 5 büyük hane arasında dağıtılmıştı. Geriye kalan 2 büyülü dünya ise diğer küçük hanelerin ortak kontrolü altındaydı.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin