Simli Köşk isminin hakkını tam manasıyla veriyordu. Köşkün taş duvarları Simli Güz Taşından örülmüştü. Her türden renk içeren parlak taşlar köşkü adeta renk cümbüşüne çeviriyordu.
Köşk dubleks bir yapıydı ve içinde 10dan fazla oda vardı. Alt kattaki odalar astları tarafından kullanılacak ve üst kattaki 2 oda ise Orkun ve iki güzellik tarafından kullanılacaktı. Üst katta yetişim odası bile mevcuttu.
Köşkün dışında en az 3 stadyumun kaplayacağı alan kadar bir bahçe vardı. Bahçenin ortasında çeşitli ördeklerin yüzdüğü büyük bir havuz vardı. Havuzun etrafında sakinleştirici etkileriyle bilinin Ruhsal Dinginlik Çiçekleri ekiliydi.
Avluda eğitim yapmak için tabanı Aşılmaz Gök Taşıyla, duvarları Sarsılmaz Pul Taşıyla kaplanan geniş bir eğitim odası vardı. Bu eğitim odası kişi yeteneklerini kullandığında çevreye zarar vermemesi için yapılmıştı.
Eğitim odasının on metre kadar ötesinde etrafına gül, menekşe gibi birbirinden güzel çiçekler ekilmiş bir çardak bulunmaktaydı.
Simli Köşk çok yönlü tasarlanmıştı. Günlük 5 bin altın vermeye değer olmayabilirdi ama kişi köşkün sınırları içinde olduğu sürece bir Yıldız Ruhu savaşçısı bile saldıramazdı. Çünkü fiyatı pahalı yapan şey Papatya Birliğinin güvenliğin garantörü olmasıydı.
Bir Yıldız Ruhu Savaşçısı harekete geçmeden önce bir değil en az on kere düşünecekti.
Sabah yapılan kahvaltının ardından Orkun odasına çekilirken diğerlerine 3 milyon altın vermişti. Petek ve Aycan’ın liderliğinde parayı dilediklerine harcayabileceklerdi.
Orkun diğerleri evden giderken önceki gün 2 milyon altın harcayarak getirttiği Sırlı Soğuk Taştan yapılmış 1 metreküplük sandık ve daha küçük sandıkların içine ürettiği hapları yerleştiriyordu.
Sırlı Soğuk Taş kullanılarak yapılan bir sandığın ruhsal enerjiyi bastırma özelliğinin yardımıyla hapların içlerinde bulunan enerji uzun süre muhafaza edilebilirdi. Bu birkaç on yıllık bir süre anlamına geliyordu.
Orkun içinde 2 tane Vahşi Altın Misk Hapı bulunan ufak bir sandığı yatağın üzerine koydu. Onları kullanarak bugün Ruh Kralı alemine geçmeyi planlıyordu.
Yol boyunca yaptığı meditasyonlarda atılım yapmış, yetişimi 10. Seviye Ruh Lordu alemine ulaşmıştı. Bir zirve Ruh Lordunun bir sonraki atılımı Ruh Kralı alemine geçmek olacaktı.
Sırlı Soğuk Taştan yapılan sandığın içine küçük sandıklara ayrıştırdığı hapları yerleştiren Orkun onu Kozmik Fırına yerleştirdi. Yatağının üzerinde meditasyon pozisyonuna geçti ve bir tane Vahşi Altın Misk Hapını ağzına yerleştirdi.
Vahşi Altın Misk Hapı henüz diline değdiğinde bile içindeki enerji akın akın Orkun’un vücuduna girmeye başladı.
Hap isminin hakkını veriyordu. Vahşi bir sıcaklık Orkun’un tüm vücudunu kapladı ve yoğun aromatik bir his vücudunu rahatlattı. Orkun hapın içerdiği ruhsal enerjiyi dantian bölgesine yönlendirdi ve birkaç saniye sonra Ruhsal Bilyesinin içindeki Ruhsal Özlerin tamamı ışıldamaya başladı. O anda kesin olarak Ruh Lordu aleminin zirvesine adım atmayı başarmıştı.
Derin bir nefes aldı ve hapın enerjisini kullanarak ruhsal bilyeyi ve katılaşmış ruhsal özleri parçalayıp Öz Ruh oluşturmak için hazırlık yapmaya başladı.
Ruhsal bilye ve özler tamamen parçalanıp dantian bölgesindeki ruhsal enerji yoğun bir hal aldığında Orkun’un ilk Öz Ruhu oluşmaya başladı.
İlk olarak kendi figürünün ayakları cisimleşmeye başladı. Daha sonra yavaş yavaş vücudunun üst kısımları da cisimleşmeye başladı. Birinci ÖZ Ruhun boynu da cisimleştiğinde Vahşi Altın Misk Hapının enerjisi tükendi. Hemen diğer hapı ağzına koyan Orkun bu kritik eşiği aşmak istiyordu.
Ruh Kralı aleminde ilk Öz Ruh tamamen oluşmalıydı yoksa oluşan Öz Ruh parçalanıyordu. Bu diğer Öz Ruhlar için böyle değildi. Birinci Öz Ruh temeli oluşturduğu tüm vücudun cisimleşmiş olması önemliydi.
Vahşi Altın Misk Hapı hemen etkisini göstermeye başladı ve yavaş yavaş Öz Ruhun başı da cisimleşti. Birinci Öz Ruh tamamen cisimleştiğinde Öz Ruhun soluk beyaz rengi daha parlak hal aldı.
Kullanılan iki Vahşi Altın Misk Hapı hem Orkun’un Ruh Kralı olmasını hem de temelini sağlaştırmasını sağladı.
Orkun sonunda 1 Beyaz Öz Ruhlu Ruh Kralı olmuştu.
Ruh Kralı alemi sadece oluşan Öz Ruh sayısına göre derecelendirilmiyordu. Her Öz Ruh 3 başarı seviyesine sahipti. Birinci başarı seviyesi Öz Ruhun soluk beyaz renginin parlak beyaz bir hal alması anlamına geliyordu. Birinci başarı seviyesinden sonra yetişimci ikinci Öz Ruh oluşturmaya başlayabilirdi ancak büyük hanelerin çoğu üyesi bunu yapmıyorlardı.
Birinci başarı seviyesi tamamlanıp Öz Ruh parlak beyaz bir renge sahip olduğunda onu beslemeye devam ediyordu. Beslenen Öz Ruh daha sonra parlak beyaz rengini kaybedip soluk gümüş bir renk almaya başlıyordu. Bu Öz Ruhun ikinci başarı seviyesine girdiğini gösteriyordu.
Soluk gümüş renkli öz ruh parlak gümüş renk olduğunda ise ikinci başarı seviyesi tamamlanmış oluyordu. İkinci başarı seviyesinden sonra öz ruhunu beslemeye devam eden yetişimciler parlak gümüş rengindeki öz ruhlarının soluk altın bir renge kavuşmasını sağlıyorlardı. Bu öz ruhlarının üçüncü başarı seviyesine girdiğini gösteriyordu. Sonrasında öz beslenmeye devam ediyor ve üçüncü başarı aşaması tamamlanmış oluyordu.
Öz ruh üçüncü başarı seviyesini tamamladıktan sonra kişi ikinci öz ruhunu oluşturmaya başlıyordu.
Öz Ruhların 3 başarı aşamasını tamamlamak önemliydi. Birinci başarı seviyesi kişinin gücünün 1 kat olmasını sağlarken ikinci başarı seviyesi tamamlandığında kişinin gücü 4 katına çıkmış oluyordu. Eğer üçüncü başarı seviyesi tamamlanırsa kişinin gücü 1o katına çıkmış oluyordu.
Bu durum 1 Beyaz Öz Ruhlu Ruh Kralı ile 1 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralının arasında 10 katlık bir güç farkı olduğunu ortaya koyuyordu.
Orkun tabi ki de tüm öz ruhlarının üçüncü başarı seviyesini tamamlamasını sağlayacaktı. Orkun ayrıca ataları ve hane büyükleri gibi 3 Öz Ruh oluşturmayı düşünmüyordu. O en son sınır olan 10 Öz Ruh oluşturmayı planlıyordu.
Üçüncü başarı seviyesindeki 10 Öz Ruh oluşturarak Yıldız Ruhu Aşamasına geçerse vücudu bir düşük kademe Ruhsal Hazine ile yarışabilecek güce sahip olacaktı. Bunu yapmayı çok istiyordu ama bunu yapmanın bir sıkıntısı yok değildi.
Daha fazla Öz Ruh oluşturmanın ve hepsinin üçüncü başarım seviyesinde olmasının sonucunda onun karşılaşacağı Göksel Cezanın gücü katbekat artmış olacaktı.
1 Beyaz Öz Ruhlu Ruh Kralı olduktan sonra Orkun meditasyon yapmaya devam etti.
Dedesinden öğrendiği bilgilere göre Bükük Kral Turnuvasına katılan diğer 4 büyük hanenin hepsinde 1 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı bulunuyordu. Bazılarında bu seviyedeki genç yeteneklerden birkaç tane vardı.
Ruhani Kılıç Hanesinde ise sadece 1 tane 1 Altın Öz Ruhlu Ruh Kralı vardı ve bu kişi kendisinden 2 yaş büyük olan abisi Burak idi. Ve yine dedesinin söylediğine göre abisi dışındaki turnuvaya katılacak iki Ruh Kralı ise sadece 1 Beyaz Öz Ruh oluşturmuşlardı. Bu durum Ruhani Kılıç Hanesini turnuvada em zayıf konumuna düşürüyordu.
Orkun kararlıydı.
Turnuva başladığında liderlik için en zayıf aday görünen Ruhani Kılıç Hanesini zirveye taşıyacaktı.
Bükük Şehirdeki her güç Ruhani Kılıç Hanesinin eski ihtişamının tekrar ortaya çıkışına şahitlik edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını
FantasyRuhani Kılıç Hanesinin genç efendilerinden Orkun Ruhani Kılıç doğuştan yetenekli biriydi. Öyleki her çocuk gibi 5 yaşında yetişin yapmaya başlamış ve 8 yaşında Ruh Lordu alemine ulaşmayı başarmıştı. 10 yaşında geldiğinde ise Ruh Lordu aleminin sonun...