6. Bölüm: Para Kazanmak

403 59 4
                                    

Orkun önündeki tabağa ağzının suyu akarak baktı. Geniş tabak tepeleme bir şekilde pilavla doluydu.


Her bir tanesi ayrı ayrı duran altın sarısı pirinç tanelerinin her birini parlak, jelatinimsi bir zar koruyordu.


Zarlar arkalarındaki aroma bombası ile dolu, tat tomurcuklarını patlamaktan koruyordu.


Orkun kaşığını tabağa daldırdı ve üzerine doluşan pirinç tanelerini keyifle izledi.


Kaşığı yavaşça kaldırdı ve yine yavaşça ağzına götürdü. Kaşık ağzına ulaşana kadar pirinç tanelerinin o yoğun ve enfes kokusu burnuna girdi, zihninde bir uyuşukluk meydana gelirken mutlu olduğunu hissetti.


Kaşığı ağzına soktu ve pirinç tanelerinin damağını ele geçiren o muhteşem tadını hissetti.


Tek kelimeyle pilav 'Muhteşem'di.


Orkun'un sonraki kaşıkları aniden hızlandı ve ritmik şekilde tabak-kaşık arasında mekik dokudu.


Birkaç dakika geçtiğinde tabakta 1 pirinç tanesi bile kalmamıştı.


Karnına sıcak bir enerji akışı gerçekleşirken Orkun, "Sanırım bir tabak daha yapmam gerekiyor." dedi.


1 tabak daha yedikten sonra Orkun'un ruhsal enerjisi tamamen yenilenmiş ve ruhsal bilyenin içinde silik bir ruhsal öz oluşmuştu.


O resmen 1. Seviye Ruh Lordu olmuştu.


● ○ ● ○ ● ○ ● ○ ● ○


"Lord Orkun, hizmetkarlara bize yeni ürünler satacağınızı söylemişsiniz. Bizi acilen çağıracak kadar önemli ürünlere sahip olabilir misiniz?"


Lider Murat ve diğer liderler Ruhani Kılıç Evinin avlusunda bir masanın arkasında oturan Orkun'un yanına yaklaştılar.


"Hisar Şehrinin önemli figürleri burada olduğuna göre sizlere yeni iki ürün satmak istiyorum. Bu ürünlerin Ruhani Kılıç Hanesi ile bağlantısı yoktur, şahsi olarak satıyorum."


Orkun ayağa kalktı ve liderleri masanın etrafına dizilmiş sandalyelere oturmaya davet etti. Daha sonra önündeki masanın üzerinde beliren ahşap sandığı açtı.


Sandığın içindeki altın sarısı pirinç taneleri güneş ışığı altında kristal taneler gibi parladılar.


"Bu pirinç... biraz farklı görünüyor." Lider Murat sandalyesinden kalktı ve normal pirinçler gibi beyaz ya da hafif sarımsı renge sahip olmak yerine parlak altın sarısı rengindeki pirinçleri inceledi.


"Pirincin içinde bol miktarda ruhsal enerji varlığını seziyorum. Özel bir pirinç olmalı." Başka bir lider elindeki pirinç tanesini incelerken şaşırarak konuştu.


Orkun ileri çıkarak, "Elbette, tespitleriniz doğru. Bu pirinç normal pirinçlerden farklıdır. Bu pirincin adı Altın Ruh Pirinci olarak geçer. Altın Ruh Pirinci, Ruh Askeri ve Ruh Lordu alemlerinde hap gibi kullanılabilen besleyici bir üründür. Hanelerinizin genç yeteneklerini daha iyi yetiştirmek için bu besleyici pirinci alabilirsiniz. Eminim bunun karşılığında potansiyeli artmış genç efendiler ortaya çıkacaktır. Ne dersiniz?" dedi.


Orkun gülümsedi. Konuşmasını bitirirken orada bulunan liderlerin ifadelerini kontrol etti. Hepsi Altın Ruh Pirinci alacak gibi görünüyordu.

[Tamamlandı] Çılgın Mucidin Kozmik Fırını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin