34.Bölüm (+18)

4.9K 169 21
                                    

"Ne zamandır sizi yemeğe almak istiyordum.
Siz üstüne birde misafir olacaksınız..benden mutlusu yok şuan."

Demişti hazırda olanları masaya dizdiğimizde.

"Ne gerek vardı, yorulmasaydınız keşke."

Demişti Kenan

"Sizin için bir şeyler hazırlamak yorar mı beni hiç?
Senin istediğin özel bir şey var mı küçük bey?"

"Teşekkür ederim Semra teyze. Sarmalar aynı anneminki gibi olmuş
Sende baksana tadına dayı aynısı resmen."

Demişti önünde ki sarmalardan yerken.

"Biliyorum dayıcığım aynısı, çünkü zamanında Semra teyzem öğretmişti ablama da."

Yemeklerimizi bitirdikten sonra Emir Semra teyze ile onun odasında uyumuş, bizse diğer boş odaya geçip tekli iki yatağı birleştirmiştik.

"Konakta ki yatağımıza göre biraz rahatsız ama idare edebiliriz bence birkaç gün."

"Orası sen varken rahat zaten..
Sen yoksan buz kesir o yatak. Yumuşacık veya sert olması önemli değil asla. Sen varsan yer yatağında bile yatarız."

"Hemen uyuyacak mıyız peki?"

"Evet, çok yorgunum."

Hemen uyuyacağını sorarken ne demek istediğimi gayet iyi anlamıştı ve beni sinir etmek için yorgun numarası yapıyordu.
Kafamı göğsüne yaslayıp uyurken bir anda yatakta doğrulmuş ve üzerine çıkmıştım Kenan'ın.

"Tamam sen uyu, benim birazcık işim var."

Demiştim yüzümde ki sinsi bir tebessüm ile.

"Ama sen böyle yaparsan ben uyuyamam ki."

Kalçamı kasıklarına her sürtüşümde çoktan kıvama gelmiş ve altımda sertleşmeye başlamıştı. Bana karşı koyamıyor oluşu çok hoşuma gidiyordu.

"Ağzına alacaksın ama.."

Söylediği şey karşısında bir an duraksamıştım.
Daha önce böyle bir deneyimim olmadığı için birine sakso nasıl çekilir bilmiyordum. Ama tabii ki izlemiştim videolardan..konuya o kadar da yabancı değildim. Fakat bunu uygulamalı olarak denemek kalbimin ritimlerini hızlandırmıştı.

"Korkma, yardım ederim."

"Bence marifetlerimi görmeden karar verme."

"İddialıyız ha?"

Derken iştahlı bakışları beni de yoldan çıkartıyordu.

"Ama sessiz olmamız gerekiyor, sesimiz duyulursa rezil oluruz."

"Ben sessiz olabilirim de, içindeyken sen olabilir misin pek emin değilim."

"Pislik."

Dediğimde beni ani bir hamlesiyle altına almış ve dudaklarımız buluştuğunda delice öpmeye başlamıştı.
Dilim ağzının içinde diliyle temas ettiğinde, Kenan elini eşofmanımın içine sokup yavaştan sertleşen aletimi birkaç kez çekmişti.

Ardından üzerimizdekilerden hızlıca kurtulmuş ve aletimi ağzına alıp önce öpüşleriyle aklımı başımdan almaya, ardından ucunu yalayıp emmeye başlamıştı.

Esaret | Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin