"Düğün mü?"
"Sahi sen hiç izlememiştin değil mi Çağlarcığım...
Hadi aç Emirciğim dayın da izlesin."Demiş ve Emir görüntüleri oynattığında hepimiz gözlerimiz dolarak ama Emir'e de belli etmeyerek izlemeye başlamıştık bir süre, sessizce.."
"Ne güzel dans ediyorlar.
Sıradan herhangi bir çift gibi değil de bir birilerini bulmuş, tamamlamış gibi..
Tıpkı bir yapbozun birbirini tamamlayan iki parçası gibi."Demiştim sesli bir şekilde. Aslında o an düşüncelerimdi bunlar sadece..ama çıkmıştı , dökülmüştü dudaklarımdan.
"Ne güzel anlattın öyle Çağlarcığım."
Demişti Simay..
Ardından lafı Hazal gereksizi devralmıştı yine."Çağlarcığım öyle konuştun ki hiç dans sahnesi izlememişsin gibi."
"Bu kadar güzelini izlemedim evet."
"Hmmm..kötü bir danscı mısın?"
Dediğinde patlamamak için kendimi zor tutmuş ve bir nefes vererek devam etmiştim.
"Bilmem daha önce hiç denemedim."
"Aa hiç mi dans etmedin sevgilinle falan."
"Etmedim, çünkü olmadı..yani sevgilim."
"E daha gençsin olur ilerde."
Şiddete karşıydım, insana, hayvanlara , tüm canlara ama özellikle kadınlara.
Ama şuan kalkıp saçını başını yolmamak için zor tutuyordum kendimi.
Sürekli yaşımdan , gençliğimden beni vurmaya çalışması sinir ediyordu. Altı yaş vardı oysa aramızda.
Hayır benden altı sene önce doğup ne yapmış olabilirdi aceba merak ediyordum. Altı üstü altı yaş yaaa altı. Ben doğarken sen daha kreşi yeni bitirmiştin, bu havan ne."Amcam da çok güzel dans eder aynı annemle babam gibi."
"Aynen, şimdi abimle Eda da gelecekler piste doğru."
Demişti Simay..
Merak ediyordum Edayı. Daha önce haberlerde, ropörtajlarda falan fotoğraflarını görmüştüm sadece.. Kenan ile yan yana bir görüntüde hiç görmemiştim.
Daha önce de hiç tanışmamıştık hatta hiç karşılaşmamıştık bile ama nedense içimde farklı bir hiss, farklı bir sevgi vardı Eda'ya karşı.Az sonra görüntüye Kenan ve Eda da dahil olmuşlardı..
Bir birlerine gerçekten çok yakışıyorlardı. En az ablam ve eniştem kadar uyumlulardı. Çiftler şarkı eşliğinde dans ederken biz de öylece izliyorduk..
Her birimizin içinde farklı hissler, farklı anılar ile.
Hazal uyuzu hariç tabii ki..
Eda ve Kenan görüntüye girdikleri an bakışları değişmiş, rahatsız olmuş gibiydi.."İstersen amcam sana da dans etmesini öğretebilir dayı"
"Amcan mı?
Amcan olmaz ki yakışıklı..dans etmek için bir kadın ve bir erkek gerek."İyi ki söyledin sen söylemesen haberimiz olmayacaktı..
Kadın gerekmiş..
"Kadın"
Sen yani..
Kalk atla boynuna dans edersiniz..
Zaten bahane arıyorsun habire yakın olmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaret | Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] Bir sabah hayatta ki tek yakını olan ablasının ölüm haberini okuyan Çağlar, ailesinden geriye kalan tek varlığı, yeğeni Emir'e sahip çıkmak, her koşulda onun yanında olabilmek için yurtdışından ülkeye geri dönüş yapar ve bu sırada yeğen...