Final

4.7K 190 34
                                    

Başından beri takip edip okuyan, her bölüme atlamadan oy veren ve yorum yapan herkese teşekkür ederim❤️

Yeni kurgularda buluşuncayadek..
Keyifli okumalar ✨

_

Kenan'dan;

Beni gördüğünde mutluluktan gözlerinden yaşlar akmaya başlamış ve boynuma sımsıkı sarılarak kokumu derin derin içine çekmişti Çağlar..

Çağlar'ım..

Güzel gözlüm..
Sevgilim,
Eşim..
Nefes alma, o delikteyken hayata tutunma sebebim.

Kollarımın arasındayken zaman durmuş, sadece ikimiz varmış gibi hisseediyorduk.
Etraftakileri umursamadan boynumdan ayrılıp dudaklarıma yapıştığında etrafta ki kimse umrunda değildi..

Bense başta biraz duraksamıştım ama devamında aldırmadan dudaklarına yapışmıştım..

"Ama , ama bu nasıl-
Nasıl oldu ki?"

"Anlatacağım sevgilim. Bir geçip oturalım."

"Tabii oturalım.
Hadi gel şöyle..
Firuze abla servise başlar mısın?"

Demişti Çağlar mutluluktan ne yapacağını şaşırmış bir halde. Sevinçten yere göğe sığmayan çocuklar gibiydi..

Çağlar'ın da bir zamanlar dediği gibi..
O hayatıma girdiğinden beri onun da benim da hayatlarımız bir daha geri dönüşü olmayacak bir şekilde rayından çıkmıştı..

Ama değmişti..
Geriye dönüp bir daha yaşa deseler bir daha yaşar, gerekirse bir on yıl daha kalırdım orada..
Onun bana olan , benim ona olan sonsuz ve kimsenin bitirmeye gücünün yetmediği sevgimiz uğruna engelleri yine tek tek aşardım.
Ve biliyorum ki nefes almaya devam ettiğimiz sürece irili ufaklı engeller yine çıkacaktır karşımıza.

Ama korkmadığımı da biliyorum..
Onun güçlü duruşu, benim ona cesaret verişim, birbirimizin sevgisinden , kalbinden aldığımız güçlü her zorluğun üstesinden gelirdik.
Ama artık güzel günler vardı yaşanacak..
Bu kez hayalini kurup yaşayamadığımız ne varsa tek tek yaşayacaktık.

"Ee anlatsanıza."

Diye Çağlar meraklı bakışlarını üzerimize diktiğinde,
Levent konuşmaya başlamıştı süreci.

"Biliyorsun Çağlar,
Bir süredir o Sami denen adamın peşindeydik. Son anda ulaşabildik..
Çok hasta ve ölüm döşeğindeydi bulduğumuzda.
O gün Zehra hanımla yaptığı iş birliğini itiraf edince kamera kaydına aldık.
Fırat denen o adamı öldüren adamının da ismini verdiğinde, adamı bulup konuşturduk.
Herşeyi olduğu gibi polise anlattığında dosya yeniden açıldı ve Kenan hemen mahkemeye çıktı. Böylece cezası düşerken serbest bırakıldı artık. Biraz geç oldu ama, aklandı çok şükür."

Annem..
Başımıza gelen tüm bu felaketlerin sebebinin o olmasını aklım hala almıyordu. O günden beri hiçbir şekilde ulaşamamıştık ona. Yurtdışına kaçıp orada kendine bir hayat kurduğunu düşünüyorduk..
Ama artık bize bir zarar veremezdi, zaten ülkeye geri dönüş yaptığı an işlediği suçlardan dolayı tutuklanırdı. Gerçi yaşıyor muydu? Onu da bilmiyorduk ama üzerine çok fazla düşünmek istememiştim..

Esaret | Gay Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin