Aşağı indiğimizde Emir pijamalarıyla televizyonun karşısına geçmiş çizgi film izliyordu. Kenan Emir'in yanına geçerek ona eşlik ederken ben de hızlıca kahvaltıyı hazırlamıştım. Günü kaçırmak istemiyorduk, o yüzden biraz acele etmemiz lazımdı.
Kahvaltı hazırlarken aceleyle bir şeyler atıştırdığım için sofarayı sadece Emir ve Kenan için kurmuş kendim de duş almak üzere banyoya çıkmıştım. Ben duş alırken Emir ve amcası da hazırlanıp çıkmışlardı. Çiftlik zaten çok yakında olduğu için nerede olduklarını bulmam zor olmayacaktı.
Duştayken film şeridi gibi sürekli gözümün önünden geçen tek şey sabah ki halimizdi. Gece biraz atışsak da doğanın koynunda, sessizlik ve şehrin gürültüsünden uzakta çok güzel bir uyku uyumuştum uzun zaman sonra.
Üstelik sabah'a onun kollarında, onun kokusuyla başlamıştım..
İçimden bir şeyler beni ona hem itiyor hem de geri itiyordu. Ayarlarımı bozduğu kesindi. Neden böyle hissediyor , neden bana yakın olduğu her an ruhumu teslim edecek gibi oluyordum bilmiyordum ve o an üzerine çok fazla düşünmek istemeyerek ılık bir duş alarak , üzerimi değiştirdikten sonra çıkmıştım evden..Gördüklerim karşısında epeyce şaşırmıştım çiftliğe vardığımda..
Karşımda , atın üzerinde duran adam Kenan mıydı?
Onu ilk kez böyle rahat kıyafetler ile görüyordum..
Üzerine giyindiği ve bir düğmesini açık bıraktığı açık mor gömleği, altına giydiği kot pantolonu ve hafif rüzgarda uçuşan saçları ile oldukça çekici duruyordu.
Atın üzerinden gülümseyerek Emir'e poz verirken bende biraz uzaktan ikisini seyrediyordum."Ooo siz amca yeğen başlamışsınız bile."
"Henüz başladık sayılmaz."
Diyerek atın üzerinden inip yanıma gelmişti Kenan.
"Seni bekliyorduk. Hadi gel."
Demiş ve beraber diğer atların olduğu yöne doğru gitmiştik.
"Tanıştırayım bu uysal. Çiftliğimizin en uysal kızı.
Senin ilk denemendi değil mi?"Diye sormuştu yanımızda duran adam.
"Evet, daha önce hiç binmedim."
"Zorlanmazsın merak etme.
Bu arada Levent ben, Kenan'ın arkadaşıyım.""Öyle mi memnun oldum. Emir yol boyu bahsetti sizden geldiğimizde. Çağlar ben de."
Elimi uzatıp toklaştktan sonra Uysal'a binmiştim Kenan'ın kontrolü ile. Çok heyecanlıydım, sanki ani bir hamlem ile her an yere yapışacak gibiydim.
"Heyecanlı mısın sen?"
"Normal değil mi? İlk kez biniyorum."
"Merak etme, uysal adını karakterinden alıyor zaten. Bir kaç dakika sonra kontrolü eline alarak sana ne yapman gerektiğine dair yön verecek. Onun üzerindeyken düşüp bir yerlerini kıran olmadı şimdiye kadar.
Hem ben de buradayım, korkma."Demişti sakin ve yumuşak bir ses tonuyla..
Sesi o kadar güven vericiydi ki o an gözlerim kapalı şekilde devam edebilirdim.
Atın üzerindeyken sol tarafımda duran Kenan'a bakarak, söylediklerine karşı gözlerimi kırptım onaylar bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaret | Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] Bir sabah hayatta ki tek yakını olan ablasının ölüm haberini okuyan Çağlar, ailesinden geriye kalan tek varlığı, yeğeni Emir'e sahip çıkmak, her koşulda onun yanında olabilmek için yurtdışından ülkeye geri dönüş yapar ve bu sırada yeğen...