Son 2
_
Simay'ın sesiyle herkes olduğumuz yöne doğru çevirmişti bakışlarını.
"Çağlar, hoşgeldiniz."
Altı yıl gibi geçen altı ayın ardından Kenan ile göz göze gelmiştik..
Artık birbirimize öyle yabancı, öyle uzaktık ki.
Soğuk bakışları kalbimi acıtsa bile dik durmaya, hayatıma devam ediyormuş ve mutluymuş gibi gözükmeye mecburdum.."Dayıcımmmm."
Diye kucağıma koşmuştu Emir..
O olmasa bu kadar zorluğa, bu kadar acıya nasıl dayanabilir, bu olanlar ile nasıl başedebilirdim hiç bilmiyordum.Geçen hafta görmüştüm ama o kadar çok özelemiştim ki..
Bal yanaklarına öpücükler kondurup kucağımdan indirdiğimde , Kenanın hızlı adımlarla ortamdan uzaklaşması dikkatimden kaçmamıştı."Davetli olduğunuzu bilmiyordum."
Demişti Zehra hanım kaşlarını çatarak.
"Bilmene gerek var mı anne?
Çağlarda bu ailenin bir parçası elbette davetli olacak."Simay'ın son derece karalı ve sert çıkan ses tonundan sonra Zehra hanım üzerine herhangi bir şey söylemeden yüzüne her zaman ki sahte gülümsemesini yerleştirerek gelen misafirleri karşılamaya başlamıştı.
Ne Simay, ne Kenan annelerini tam olarak affetmemiş hatta mümkün olmadıkça konuşmuyorlardı bile.
"Hoşgeldin oğlum."
Canım Nurhan halam..
Sımsıkı sarıldığımızda, daha yeni görmüş olmama rağmen ne kadar çok özlediğimi farketmiştim."Hoşbuldum halacığım."
Sırayla herkesle tek tek sarıldıktan sonra, Hazal konuşmakta olduğu bir kadının yanından ayrılarak nihayet yanımıza gelmişti.
"Canım, hoşgeldin."
"Hazo.."
Demiştim gülümseyerek..
"Sen de hoşgeldin Rüzgarcığım."
"Hoşbuldum Hazal."
Hoşgeldin, hoşbuldum faslı bittikten sonra diğerleri Rüzgar'ın anlattıklarını dinlerken, Semra teyzem aradığı için bende kalabalıktan uzaklaşarak otelin önüne doğru ilerlemiştim.
"Efendim Semra teyzem."
"Vardınız mı diye merak ettim."
"Vardık vardık.
Şu davet bitsin, geleceğiz inşallah.""Tamam oğlum bak hazırlıklarımı yaptım bekliyorum ona göre."
"Bak çok yorma ama kendini olur mu?"
"Seni şöyle bir göreyimde , sarılayımda başka bir şey istemem ben artık."
"Görürsün görürsün sendeyiz daha birkaç gün."
"E hadi ben kapatayım o zaman, gelince görüşürüz."
"Tamam görüşürüz Semra teyzem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaret | Gay
General Fiction[TAMAMLANDI] Bir sabah hayatta ki tek yakını olan ablasının ölüm haberini okuyan Çağlar, ailesinden geriye kalan tek varlığı, yeğeni Emir'e sahip çıkmak, her koşulda onun yanında olabilmek için yurtdışından ülkeye geri dönüş yapar ve bu sırada yeğen...