•|Δ Υ Ο

561 45 1
                                    

Τριτοπρόσωπη αφήγηση

Υπερτίμηση των δυνάμεων του λόγω της μυϊκής του δύναμης. Αλλά αυτή την φορά για κάποιον ανεξήγητο και περίεργο λόγο νιώθει μικρός απέναντι από ένα κοριτσάκι.

«Είπε η επαναστάτρια του πληκτρολογίου.» Και τα χαρακτηριστικά της αγρίεψαν. Τα καταπράσινα μάτια της σαν καταρράκτες.

Αποτραβιέται από το δυνατό κράτημα του που της προκαλούσε μια ανεπιθύμητη κάψα.

«Πραγματικά γιατί τόσος φόβος; Τι είδους αδυναμία είναι αυτή;»
Τον είδε να σφίγγεται και να ξεσφιγγεται και να ξανα σφίγγεται από την αρχή. Το μεγαλείο του προσώπου του τεντώνεται μπροστά της.

«Αδυναμία;» Έσυρε το τελευταίο φωνήεν με την ειρωνία να ξεχύνεται πυκνή. «Μπορώ να σε λιώσω αυτή την στιγμή , να σε πνίξω και να σε πετάξω στην θάλασσα.» Και τα λόγια του την τρελαίνουν. Αυτή η έντονη ροπή προς την βιαιότητα. Αυτό το αγρίμι μέσα του που καραδοκεί... όλα ακουμπάνε το κόκκινο. Όσο την εκνευρίζει αλλά τόσο την εκπλήσσει η πολυπλοκότητα των ανθρώπων. Ίσως να φταίει και ο τομέας της για αυτόν τον τροπο σκέψης.

«Ακούς τι λες; Ακούς;» Κουνάει τα χέρια της. «Πες το ξανα από μέσα σου και επεξεργασου το!» Τον σπρώχνει με τον δείκτη της αλλά εκείνος προφανώς και δεν κουνήθηκε καν. «Τι είδους διαστροφή είναι αυτή;» Και δεν τον άφησε να πει τίποτε  παραπάνω όταν άνοιξε το στόμα του για να απαντήσει.

«Σκάσε! Μην πεις λέξη , είστε απλά εμετικοί τύποι σαν του λόγου σου!» Φωνάζει και γυρνάει πάλι πλάτη.

Περπάτησε με τα πόδια της να γαργαλιούνται από την βρεγμένη αμμουδιά.

Η αίσθηση ομως είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται για να καθαρίσει την αρνητική ενέργεια που συσσωρεύτηκε.

«Κανένας σεβασμός προς το φύλο που έχτισε τον κόσμο που μένεις!» Η καρδιά της βαράει ντέφι. Το θράσος του βαράει κόκκινο.

Ο χρόνος δεν κρατάει μέσα του τις κινήσεις της. Βρίσκεται ξαφνικά και πάλι μπροστά του και το χέρι της σηκώνεται στον αέρα.

Ο ήχος από το χαστούκι και η δύναμη με την οποία τον ακούμπησε ήταν αρκετά για να του δημιουργήσουν την οργή που σιγοβράζει.

«Το φύλο που έχτισε; Έχτισε κοινωνίες για να προστατευτεί από τα θηρία και εκ των υστέρων να χρησιμοποιήσει ανθρώπους ώστε να επωφεληθεί από αυτούς; Καταστρέψατε τον κόσμο σε μια προσπάθεια σας να τον διαμορφώσετε και έπειτα γαλουχήσατε και τους ίδιους σας τους εαυτούς!» Η ένταση χτίζει ένα δυνατό πάθος. Οι ανάσες τους πνίγουν η μια την άλλη.

The hatred that dries upWhere stories live. Discover now