~~~~
Ο ρυθμός είναι γρήγορος και τρέχεις να προλάβεις. Ο χρόνος περνάει και συνειδητοποιήσεις πως χάνεις...Διάβασες ξανά το ίδιο βιβλίο , μα αυτή την φορά το ίδιο τέλος , σου άφησε αλλιώτικη γεύση.
Κατάλαβες καλύτερα τους χαρακτήρες και κατά κάποιον τρόπο τους συνερίστηκες.
Και αναγκάστηκες να ζήσεις και εσύ παρόμοιες καταστάσεις.
Αλλά αυτή την φορά ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις. Το ερώτημα είναι : "θα το κάνεις;"
+++
Το πρώτο σφύριγμα.
Τον βλέπει από μακριά. Το καλλίγραμμο σώμα του κινείται υπομονετικά και σωστά. Οι μύες του ξεκάθαροι και μέτρηση κάτω από τα βλέμματα όλων. Το πρόσωπο του συγκεντρωμένο στον αντίπαλο. Η έκφραση σιγουριά διαγράφεται μέσα από το σκούρο σχιστό βλέμμα του. Το προφίλ του ομοιόμορφο και η μορφή του αποπνέει κάτι το ασαλευτο.
Όλοι φωνάζουν μα τους αγνοεί.
Τα πόδια του κάνουν μικρά βηματα προς τον αντίπαλο. Ένας εξίσου όμορφος άνδρας με άριστο φιζίκ.
Και το πρώτο χτύπημα έρχεται από τον Φοίβο. Στοχευμένο προσγειώνεται ακριβώς κάτω από την μύτη του ξανθού νεαρού.
Τότε ξυπνάει και εκείνος περνώντας στην αντεπίθεση. Τον βρίσκει στα πλευρά και αμέσως μετά στο πρόσωπο. Ο Γιάννης , ο Ανδρέας , η Γεωργία και η Μαρία αναφωνούν , ενώ η ίδια και η Ναταλία κλείνουν τα μάτια τους.
Την κοίταξε στιγμιαία καθώς ανάσαινε βαριά και ακανόνιστα. Αμέσως ομως ξανα συγκέντρωσε την προσοχή του στον αντίπαλο , ο οποίος έχει χτίσει γερη επίθεση.
Απελευθερώνεται από κάθε σκέψη και εστιάζει στο πως θα ανακτήσει την ανταγωνιστικότητα του. Μα είναι αρκετή η παρουσία της. Σαν υπόχρεος απέναντι της για αυτή την νίκη. Θέλει αποδείξει τόσο στον εαυτό του όσο και σε όλους πως είναι αυτός ο άνδρας.
Τα επόμενα χτυπήματα ήταν πολύ πιο στοχευμένα και γρήγορα. Ο ξανθός Άγγελος απέναντι του χάνει την ισορροπία του και ο Φοίβος δεν το αφήνει να περάσει έτσι. Εκμεταλλεύεται εις το έπακρον την ευκαιρία που του δίνεται. Ξανά χτυπά δίχως τέλος.
Οι φωνές όλων γεμίζουν τον χώρο και τονώνουν το αίσθημα του. Είναι η ώρα του...
Τα χέρια του πονάνε από την πίεση που ασκεί στον εαυτό του.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The hatred that dries up
Любовные романы-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...