Ένα βήμα και η μάχη ξεκινά.Τον βλέπει να δαγκώνει το κάτω χείλος του όσο τον κοιτάζει μέσα από τον καθρέπτη μπροστά της. Ζαλισμένο κεφάλι , στημένη προκλητικά και μπερδεμένη. Μα ο οργανισμός της καταρρέει , σχεδόν τον αποζητά...
Τα χέρια του γραπώνουν τους γλουτούς της και ζουλαει πεινασμένα το δέρμα της. Μουγκρίζει εκστασιασμένος από την όψη της. Οι πιο πεταχτοί σφιχτοί γλουτοί , το όνειρο του κάθε άνδρα... χαϊδεύει πειραχτικα δημιουργώντας της μια αδάμαστη ανατριχίλα. Έπειτα , χωρίς καμία προειδοποίηση το χέρι του σηκώνεται στον αέρα και προσγειώνεται ξανα πάνω στον αριστερό γλουτό της. Ο ήχος είναι απολαυστικός. Η φωνή της και το τράνταγμα της έντονα.
Γέρνει από πάνω της. Χάνει τα λογικά της. Το βλέμμα του ενώνεται με το δικό της μέσω του καθρέπτη. Η ανάσα του την καίει. Αφήνει ένα υγρό φιλί στον λοβό του αυτιού της. Και πριν καλά καλά προλάβει και η ίδια να συνειδητοποιήσει την κατάσταση , το χέρι του χώνεται ανάμεσα από τα σγουρά μακρυα μαλλιά της και της τα τραβάει δυνατά κάνοντας την να σφίξει τα δόντια της.
«Αν δεν αντέχεις άλλο , αφέσου και θα συνεχίσω να σε πηδάω στο κρεβάτι.» Καταπίνει στραβά και τα μάτια της γυρνάνε προς τα πάνω στο άκουσμα της βαθιάς φωνής του , λες και έχει μπει ήδη μέσα της.
Ξανα ορθώνεται από πίσω της . Η απώλεια του δέρματος του από το δικό της την παγώνει. Εκείνος , συνεχίζει να απολαμβάνει τα κάλλη της. Τραβάει ακόμη πιο πάνω το φόρεμα της. Μουγκρίζει σαν θηρίο. Αυτός ο ήχος αποθηκεύεται στον εγκέφαλο της ενώ συνάμα τα υγρά της πολλαπλασιάζονται. Κλείνει τα μάτια της και εύχεται από μέσα της να την πάρει τώρα...
Ξεκουμπωνει το παντελόνι του και σφίγγονται τα κορμιά τους αυτόματα. Τον αισθάνεται να απομακρύνεται για λίγο και δεν μπορεί να συγκρατήσει το κλαψούρισμα της καθώς η απώλεια του αγγίγματος του της στοίχισε. Παρά είναι υγρή και ζαλισμένη για να σκέφτεται λογικά. Την προκειμένη στιγμή λειτουργεί αισθαντικά. Αφήνεται σε όσα πιστεύει πως χρειάζεται... πράττει αμάρτημα.
Ο Φοιβος επιστρέφει. Τώρα όμως , δεν φοράει την μπλούζα του και επιπλέον , έχει κατεβάσει μέχρι τα γόνατα το παντελόνι του μαζί με το μποξεράκι του ενώ έχει φροντίσει να φορέσει και προφυλακτικό.
Το δέρμα του γυαλίζει. Οι μύες του και οι σχηματισμοί του έχουν πετρωσει. Οι φλέβες του πετάγονται αισθητά στα χέρια του σαν ψέμα.
YOU ARE READING
The hatred that dries up
Romance-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...