Η διάθεση ανεβασμένη σε όλους να γελάνε , να πίνουν και να τσιμπάνε μεζεδάκια.
Ο Ανδρέας ψιθυρίζει πάλι κάτι μάλλον όχι και τόσο κόσμιο στο αυτί της Ναταλίας και εκείνη του χαμογελάει πονηρά.
Η Μαρία με την Γεωργία κρατάνε την μικρή στα χέρια τους καθώς ο Γιάννης εμφανίζεται και της τραβάει την προσοχή.
Ο κήπος στο σπίτι του Αχιλλέα τεράστιος και οικογενειακός.
Η ατμόσφαιρα είναι ήδη ζέστη.
Τα μπαλόνια είναι παντού τριγύρω να αντικατοπτρίζουν την γιορτινή ατμόσφαιρα .
Ο πανέμορφος Αχιλλέας και αγαπητός προφανώς από όλους , κάνει την εμφάνιση του φορώντας ένα μπλε ανοιχτό πουκάμισο όμοιο με εκείνο το καταγάλανο των ματιών του , ένα λινό λευκό παντελόνι που συμπληρώνει το καθαρο του λουκ.
Όλοι του φωνάζουν και τον υποδέχονται στην ίδια του την αυλή σαν βασιλιά.
Τους χαίρεται έναν έναν.
«Που είναι η τρελαμένη μάνα που μας έχει γράψει όλους;» Ρωτάει χαριτολογώντας ο Ανδρέας.
«Προσπαθεί από το μεσημέρι να διορθώσει τα αδιόρθωτα με την παιδική τούρτα που φαγώθηκε να προσπαθήσει να κάνει η ίδια...» ξεφυσάει ο Αχιλλέας , ο οποίος χωρίς φυσικά να της το πει , προνόησε και αγόρασε εκείνος για την μικρή πριγκίπισσα την τούρτα γενεθλίων της.
«Ήρωας!» Ξεφωνίζει ο φίλος τους και αμέσως η Ναταλια σπεύδει να τον χτυπήσει απαλά στο στήθος.
«Μαζέψου! Πολλά είπες για την φίλη μου!»
«Δεν είπα τίποτα συγκεκριμένο!»
«Υπονόησες και αυτό είναι αρκετό!»Ο Αχιλλέας παρατηρεί την Νέμεσις που με περίσσεια αγωνία περιμένει κοιτάζοντας ξανά και ξανά προς την είσοδο.
Γνωρίζει πολύ καλά ποιον περιμένει το μικρό κοριτσάκι με τέτοια προσμονή.
Την πλησιάζει με τον τρόπο του.
«Μας έλειψε ο μπαμπας;» Τα πανέμορφα μάτια της τον καρφώνουν.
«Είμαι σίγουρος πως από λεπτό σε λεπτό θα είναι εδώ!» Την γεμίζει με ελπίδα.
Πάντα αυτό κάνει! Την τονώνει όταν εκείνη πέφτει. Στο μικρό κεφαλάκι της δεν μπορεί να τους ξεχωρίσει. Χρειάζεται τόσο τον έναν όσο και τον άλλον. Όλα είναι πεντακάθαρα μέσα στην παιδικότητα της. Ο μπαμπάκας της είναι ο μπαμπάκας της και ο Αχιλλέας είναι το στήριγμα της.
Δεν είναι λίγες άλλωστε και οι φορές που όσο ήταν ακόμη πολύ μωρό τον αποκάλεσε άθελα της μπαμπά πριν ακόμη προλάβει ο βιολογικός της μπαμπας να χαρεί την προκειμένη τρυφερή προσφώνηση.
YOU ARE READING
The hatred that dries up
Romance-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...