Ο Καλοκαιρινός αέρας πλάι τους.
Η αλμυρά κολλάει στο δέρμα τους καθώς προσπαθεί να ξεμπερδέψει τα μαλλιά της.
«Άσε εμένα!» Ο Αχιλλέας με τον τρόπο του πάλι θέλει να την φροντίσει.
Παίρνει την χτένα από το χέρι της και με σωστές κινήσεις ξεκινάει να χτενίζει την χοντρή τρίχα της.
Αφήνεται εντελώς.
«Σε πονάω;»
«Καθόλου...»Αυτή η ερώτηση... μα πόση αβρότητα μπορεί να χωρέσει μέσα σε έναν άνθρωπο;
+++
Η βραδινή βόλτα στα μαγευτικά Χανιά ρομαντικοποιει περισσότερο την κατάσταση.
Οι διακοπές μαζί τους ενώνει κάθε μέρα και πιο σφιχτά. Αποκτά κάθε πρωινό όλο και περισσότερα συναισθήματα για εκείνον.
Βλέπει κάθε του πτυχή και κανένα πρόσωπο του δεν έχει καταφέρει να την τρομάξει.
Πάντα την προσέχει , πάντα την κατανοεί , πάντα της δημιουργεί το ίδιο συναίσθημα που επιζητούσε , την ασφάλεια.
«Μου έλειψε η μικρή.» Τολμάει να εκφραστεί. Αν και μη βιολογικός της μπαμπας , είχε συνηθίσει το μικρό μωράκι στην ζωή του.
Η Αντιγόνη τον κοιτάζει έκπληκτη.
«Σοβαρά;»
«Γιατί τέτοια έκπληξη; Λατρεύω τα παιδιά , αλλά και να μην μου άρεσαν , με τόση συνήθεια δεν θα μπορούσα να την αποχωριστώ.»
«Θες να γίνεις κάποτε και εσύ μπαμπας;»
«Μονάχα αν η γυναίκα που έχω δίπλα μου , θελήσει να με κάνει μπαμπά.» Σε κάθε του φράση συνειδητοποιεί πόση αξια δίνει στην έννοια της γυναίκας αλλά και της συντρόφου γενικότερα. Πρώτα σέβεται και τιμά τον άνθρωπο και μετά την ιδιότητα της γυναίκας.«Και αν εκείνη δεν θέλει , αποφασίσεις πως δεν κάνεις για να είσαι μαζί της , έπειτα χωρίσετε και το μετανιώσεις;» Το άγχος της διακριτό.
Της χαμογελάει αληθινά τονίζοντας κατά αυτόν τον τρόπο τα πανέμορφα λακκάκια του.
«Και αν είχα φτερά θα ήμουν πουλί. Αντιγόνη , δεν σκέφτομαι έτσι. Επιλέγω πάντα να ζω το παρόν. Ούτε μετανιώνω για το παρελθόν , ούτε για αποφάσεις που πρέπει να πάρω μαζί με τον άλλον.» Τα λόγια του συγκεκριμένα. Στην πραγματικότητα , πιστεύει κάθε του λέξη. Η σιγουριά του την αγγίζει.Του χαμογελάει πίσω αληθινά.
+++
Η γυμναστική μαζί του , είναι κάτι που απολαμβάνει. Της αρέσει ο τρόπος που της εξηγεί , την στήνει ή την διορθώνει.
YOU ARE READING
The hatred that dries up
Romance-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...