Όταν σου μιλάω για αυτούς , το μόνο που ακούς είναι οι απαλό ο ήχοι που δημιουργούνται καθώς ένας τρελαμένος πιανίστας παίζει κάτω από την βροχή.
Όταν σου διηγούμαι για αυτούς , ξεκινάς να πλάθεις ρομαντικές εικόνες στο κεφάλι σου.
Όταν προφέρω τα ονόματα τους , περιμένεις να ανταπεξέλθω στις προσδοκίες σου , να θυσιάσω την πρωταγωνίστρια μου και να την φυλακίσω στις επιθυμίες σου.
Δεν θα την αφήσω!
Δεν θα γίνει μια ακόμη!
Είναι απλά εκείνη! Είναι απλά η Αντιγόνη!
Άσε την να είναι η Αντιγόνη! Αυτό επιζητούσε όλη της την ζωή. Έψαχνε ακατάπαυστα να βρει τον εαυτό της όταν φοβόταν πως τον έχει χάσει!
Η Αντιγόνη δεν είναι για εσάς που την περιμένετε να γυρίσει πίσω σε εκείνον!
Αυτή η γυναίκα είναι για εσάς που θέλετε να την δείτε να επιστρέφει πίσω στον παιδικό της εαυτό!
Στο αυτοκίνητο φαίνεται ιδιαίτερα ταραγμένη και χαμένη στις σκέψεις της κάτι που προφανώς δεν περνάει απαρατήρητο στον Αχιλλέα.
«Όλα καλά;»
«Ναι , ναι φυσικά!»
«Αν θυμάμαι καλά , στο πρώτο μας ραντεβού είχες αναφέρει πως δεν μπορείς να δεχτείς το ψέμα...»
«Σωστά...»
«Τότε εσύ γιατί λες ψέματα;» Η Αντιγόνη τον κοιτάζει καθώς επανέρχεται στην πραγματικότητα.Καθαρίζει τον λαιμό της και παίρνει μια βαθιά ανάσα.
«Τα πράγματα ανάμεσα σε εμένα και στον πατέρα του παιδιού μου δυστυχώς ήταν πιο περίπλοκα... και η αλήθεια είναι πως η συνάντηση μας , με επηρέασε κάπως...» παραδέχεται έπειτα. Ο Αχιλλέας δείχνει να μαλακώνει.
Άλλωστε , γνωρίζει πολύ καλά και ποια είναι η Αντιγόνη και την περιπέτεια της.
Θυμάται εκείνο το μεσημεριανό που τσιμπολογούσε καθώς περίμενε τα μακαρόνια να βράσουν μέχρι που άκουσε από την ανοιχτή τηλεόραση για μια νεαρή φοιτήτρια ψυχολογίας που ξυλοκοπήθηκε άγρια από τον "αγαπημένο" της και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο.
Παρόλο που ήξερε ακριβώς ποιος ήταν ο Φοίβος , ποια ήταν εκείνη και τι κλόνιζε κάθε βράδυ τα όνειρα της αποφάσισε να μην της μιλήσει ποτέ για αυτό.
Προτίμησε να της δώσει το χρόνο , τον χώρο και την ελευθερία να επιλέξει εκείνη πότε ή αν θα θελήσει ποτέ να του μιλήσει για όλα αυτά.
YOU ARE READING
The hatred that dries up
Romance-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...