Βρίσκονται ξαπλωμένοι και μπερδεμένοι στον καναπέ.Δεν τολμάει κανένας να ξεκαθαρίσει την κατάσταση. Τίποτα δεν θέλουν να βάλει τέλος σε αυτή την γαλήνη που έχει ξαφνικά απλωθεί.
Στον αέρα υπάρχει κάτι αναγεννησιακό , κάτι το αγνό.
Ενώ μερικά λεπτά πριν έβγαζαν τα μάτια τους προσπαθώντας να αποβάλλουν το άρρηκτο πάθος που τους έπνιγε και να σημαδέψουν ο ένας τον άλλον , τώρα όλα φαίνονται αθώα.
Είναι η πρώτη φορά στην ζωή του που δεν νιώθει δυνατός...
Την σφίγγει περισσότερο στην αγκαλιά του και βυθίζει το πρόσωπο του μέσα στα μαλλιά της τραβώντας μια δυνατή τζούρα από το άρωμα της.
Η μυρωδιά από το σαμπουάν βανίλια που χρησιμοποιεί είναι ακόμη αισθητή.
Νιώθοντας τον τόσο κοντά της καταπίνει στραβά σε μια προσπάθεια της να ελέγξει την ανεξέλεγκτη καρδιά της που βαράει πιο δυνατά από ποτέ.
«Έχεις ιδρώσει...» δεν ξερει τι να πει και το μόνο πράγμα που μπορεί να σκεφτεί το εκμυστηρεύεται με χαμηλό τόνο. Χαμογελάει στραβά διότι κατανοεί πλήρως την αμηχανία της.
«Με ιδρωσες...» την διορθώνει κοιτάζοντας την.
Το βλέμμα τους βγάζει σπίθες. Η γυαλάδα στα μάτια τους , τα λέει όλα...Χωρίς να πει κάτι παραπάνω , και χωρίς να καθυστερεί , σηκώνεται πρώτη και τον τραβάει μαλακα από το χέρι.
Σαν μαγεμένος την ακολουθεί.
Κουνάει τους γοφούς της μαλακα γνωρίζοντας πως ήδη την καίει με την ματιά του.
Το δέρμα της τόσο λείο και εκτεθειμένο μπροστά του.
Τους μεταφέρει στο μπάνιο.
Η συνεννόηση είναι πνευματική. Εκπλήσσονται και οι ίδιοι από τους εαυτούς τους.
Ανοίγει το νερό και το αφήνει να τρέξει καθώς το βάζει προς το ζεστό.
Περνάει την μπλούζα του πάνω από το κεφάλι του και την αφαιρεί.
Το αγαλματένιο κορμί του επιτέλους ακάλυπτο και της προκαλεί δέος. Ο τρόπος που σχηματίζονται οι καλλίγραμμοι μυς του σχεδόν μη πραγματικός. Θα μπορούσε κάλλιστα να κάτσει να τους μετρήσει...
Αφαιρεί εντελώς το παντελόνι του και το εσώρουχο τους εφόσον πρώτα ξεφορτώθηκε τα παπούτσια και της κάλτσες του.
Γυμνός μπροστά της.
Στέκεται ακριβώς απέναντι του.
Τόσο κοντα και μακριά ταυτόχρονα.
YOU ARE READING
The hatred that dries up
Romance-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...