Τριτοπρόσωπη αφήγηση
Πέφτει πίσω στο στρώμα μαζί του και ο κόσμος της γυρνάει ρυθμικά.
Ματιά στην ματιά , ανάσα στην ανάσα.
Τα βλέμματα τους πετρώνουνε το ένα μέσα στο άλλο...
Το μπλε του ουρανού αναμειγνύεται άψογα με το πράσινο σμαραγδί.
Η ένταση που πλάθεται μια ηδυπάθεια ανάμεσα τους.
Το φιλί του ρουφάει την ζωή της.
Αποτυπώνεται μέσα της ως κάτι το ατελείωτο. Παίρνουν μια ανάσα. Ξανά ορμάει πάνω στα μισάνοιχτα χείλη της που τόσο ομοιόμορφα γυαλίζουν από την ένωση τους.
Μια ψευδαίσθηση... η ψευδαίσθηση της ευτυχίας. Κάτι έβλεπε σε αυτό το νεκρό ουρανό που κουβαλούσε μέσα του.
Δεν καταλαβαίνει... απλά το νιώθει.
Ρίχνει το κεφάλι της πίσω στον καναπε και χαζεύει το ταβάνι που γυρίζει.
Και αυτός σηκώνεται από πάνω της.
«Με φοβάσαι;» Τραγική ειρωνία. Μια ερώτηση που δεν χρειάζεται απάντηση. Έπαψε να φοβάται...
«Ποτέ.» Απάντησε χωρίς να τον κοιτάζει μα είναι σίγουρη πως χαμογελάει.
«Τι θα με άφηνες να σου κάνω;»
«Να με αγαπήσεις.» Πιάνει το σακουλάκι με την σκόνη. Το κουνάει. Ο ήχος... αυτός ο ανατριχιαστικος ήχος...
«Σε αγαπάω ήδη , το ξέρεις αυτό όμως.» Απλώνει το περιεχόμενο στο γυμνό στήθος της. Χαζεύει την τελειότητα της.
«Να με αγαπήσεις βαθιά.» Και πέφτει από πάνω της ρουφώντας μια ακόμη καταστροφή από το δέρμα της. Τον χτυπάει δυνατά και πετάει ψηλά.
«Σε αγαπάω εθιστικά και αυτό δεν έχει γυρισμό.» Και χάνεται μέσα στην επήρεια.Γίνεται πάλι εκείνος. Αυτός που είναι κάθε φορά που χάνεται από αυτόν τον κόσμο.
Εκείνη κλείνει τα μάτια της σφιχτά.
Ανοίγει τα πόδια της με τα χέρια του. Ορμάει. Την αισθάνεται. Τον αισθάνεται. Είναι αληθινό; Για αυτούς είναι μα για την αλήθεια κάπου χάνεται το απόλυτο.
Μπαινοβγαίνει μέσα της χωρίς κανένα φραγμό. Είναι υγρή και στενή.
Αναστενάζει στα χτυπήματα του.
Την αρπάζει από τους ώμους και θάβεται μέσα της όσο το μυαλό του σπάει τα όρια. Βρίσκεται σε αλλά συστήματα. Οι δυο κόσμοι έρχονται σε ρήξη. Μέσα στην παραζάλη ομως την σημαδεύει.
YOU ARE READING
The hatred that dries up
Romance-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...