Ποσό δύσκολο είναι να αντισταθείς; Η αμαρτία μοιάζει μονόδρομος πολλές φορές...Οι άνθρωποι λατρεύουμε να γινόμαστε άπληστοι.
Οι άνθρωποι είμαστε άπληστοι.
Η απληστία είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό.
Έχουν σπάσει την επαφή και ο καθένας τους βράζει.
Η φλόγα που δημιουργήθηκε λόγω της χημείας τους , καίει τα σώθηκα τους. Ο ένας σχεδόν δυσκολεύεται στο να δει καθαρά , ενώ ο άλλος δυσκολεύεται στο να κατευνάσει ολες αυτές τις βρώμικες εικόνες που έχουν καλύψει την λογική του.
Κάθε μυς πάνω του έχει σκληρύνει. Τα πόδια του πιέζουν το έδαφος , τα χέρια του έχουν σχηματίσει μπουνιές προσπαθώντας να μειώσει με κάποιον τρόπο την ένταση που τον έχει κυριεύσει. Στο μυαλό του η αρρενωπότητα είναι δείγμα επιβολής και τώρα απαιτεί από τον εαυτό του να ηρεμήσει και να επιβληθεί στις ορέξεις του.
Και την βλέπει να στέκεται ακριβώς απέναντι του , ζαλισμένη , κοκαλωμένη , μπερδεμένη και αλαφιασμένη. Ορκίζεται πως δεν την έχει ξανα δει ποτέ τόσο όμορφη. Τα χείλη της τόσο πρησμένα... το χρώμα έχει απλωθεί ατσούμπαλα. Το φιλί τους ακόμη το γεύεται...
Δεν μπορεί να πάρει τα μάτια του από τα μισάνοιχτα χείλη της.
Σφίγγει περισσότερο τις γροθιές του. Να πάρει , θέλω να τελειώσω πάνω σε αυτά τα χείλη. Θέλω όσο τίποτε άλλο να δω αυτό το λερωμένο στόμα να τυλίγεται γύρω μου και να ρουφάει κάθε εκατοστό μου. Έχω τρελαθεί!
Η ατμόσφαιρα πλήρως φορτισμένη. Οι αύρες τους συναντιούνται και καλούν η μια την άλλη.
Συνέχισε να την κοιτάζει με τον ίδιο τρόπο που τον κοιτάζει.
Και κάθε μέλος του κορμιού του τρέμει. Τρέμει από πάθος. Ορμητική αίσθηση που καλλιεργείται σπίθα σπίθα μέσα στο στήθος του.
Δαγκώνει νευρικά τα χείλη της.
«Γαμησε το , δεν μπορώ άλλο.» Λέει με μπάσα φωνή ο άνδρας μπροστά της και με δυο μεγάλα ανοίγματα την φτάνει. Το δεξί του χέρι αρπάζει το κεφάλι της και τα δάχτυλα της θάβονται μέσα στις τρίχες του κεφαλιού της. Την τραβάει και την κολλάει πάνω του.
Δίχως περιττά λόγια ρουφάει το φιλί της. Οι γεύσεις τους ταιριαστές. Οι μυρωδιές τους αγκαλιάζονται .
Ο τρόπος με τον οποίο διεκδικεί το στόμα της , της κόβει την ανάσα.
Ζαλίζεται στα χέρια του. Η βαρβατίλα του καταπίνει κάθε λεπτή αίσθηση της. Καταβροχθίζει την θηλυκότητα της.
YOU ARE READING
The hatred that dries up
Romance-sweetdevileyes- Ελλάδα , Αθήνα Η Αντιγόνη Γεωργίου ,μια 25χρονη απόφοιτη ψυχολογίας και ενεργή φεμινίστρια, θα χάσει για λίγο την ισορροπία της και το σκαμνί που την στηρίζει θα το τραβήξει ο 27χρονος Φοίβος Παπαναστασόπουλος με τις ακραίες και β...