Előszó:
Kedves olvasó!
Ha itt vagy, bizonyára elolvastad már Az Elfeledett Erők első részét, és ha a második részre kattintottál, akkor bizonyára tetszett is. Remélem ez is tetszeni fog! Ahogy az első részt, ezt is szeretném hosszan kifejteni, hogy még eseménydúsabb legyen Bridgette Wood világa. Bizonyos dolgokban el fog térni az eredetitől, kérlek az új elemeket fogadjátok kíváncsisággal, ne kétségekkel. Hamarosan be fog kacsintani a várva várt szerelmi szál is, már alig várom, hogy megírhassam!
Jó szórakozást a második részhez!
Igyekeztem meggyőzni magamat arról, hogy a repülőutak élvezhetőek lehetnek. Én kviddicsjátékosként igen is jártas vagyok a repülésben, mégis leírhatatlanul gyűlöltem a repülőgépeket. Életem második repülőútján vettem részt, és szerencsére nem voltam egyedül, ugyanis közvetlenül mellettem unokatestvérem jóízűen nevetett azon, hogy a gép minden rezdülésére belemarkoltam az ülésbe. Kénytelen voltam belemerülni a gondolataimba, hátha azok elterelik majd a figyelmemet. A tavalyi tanév jutott eszembe. Harmadik roxforti évem kicsit sem volt kevésbé izgalmas, mint az azt megelőző kettő. Végre hozzákezdtem a Táltostanulmányaimhoz, ami roppant esetlenül ment, de így is sikernek könyveltem el, ahhoz képest, hogy egy olvashatatlan kézírással körmölt könyvből tanultam meg mindezt. De nem csak olyanok történtek, mint hogy megnyertük a Griffendélnek a kviddicskupát. Egész évben mindenki egy szökött gyilkos miatt rettegett. Úgy tudtuk, hogy meg akarja ölni Harry Pottert, de év végére fény derült az igazságra: Sirius Black ártatlan. Olyan dolgok is kiderültek, mint hogy az én anyukám és Harry anyukája testvérek voltak, és történetesen a csuklómon virító villám alakú sebhely sem véletlenül került oda. És miután megküzdöttünk minden tömeggyilkossal, hipogriffel, vérfarkassal és animágussal, újonnan szerzett unokatestvérem nálunk töltötte a nyarat Magyarországon.
Merem állítani, hogy Harry számára földi paradicsom volt ez a nyár. Amikor megérkeztünk, már elő volt készítve számára a vendégszoba. A neve kis fatáblára volt írva, ki volt függesztve az ajtóra. Gondoskodtunk róla, hogy igazán otthonosan érezze magát. A Dursley házban történetesen tiltott volt a mágiának még csak a megemlítése is, itt az első dolga volt kipakolni iskolai holmiját az íróasztalra, dicső helyet keresni a Tűzvillámnak, és felfüggeszteni egy Griffendél zászlót az ágya fölé. Már megérkezésünk napján elmeséltünk a szüleimnek mindent, egymás szavába vágva soroltuk a rengeteg különös dolgot, Harry szeme csak úgy csillogott, hogy van valaki, aki végre érdeklődve hallgatja végig az élménybeszámolóját. Harry egyhamar megismerkedett az otthoni barátaimmal. Még a vízilabda táborba is elmerészkedett, persze előtte alaposan ki kellett képeznem hozzá. Elmagyaráztam neki, hogy mi mindent hazudgáltam össze eddig a társaimnak arról, hogy miféle iskolába járok. Az előkészületekhez hozzá tartozott, hogy anyával megfőztük a nyelvtanuló bájitalt. Kellett egy pár logopédia óra, hogy Harry hozzászokjon a hatásához, de néhány nap alatt készen is állt, hogy megismerje magyar barátaimat. Eleinte nehézkesen mentek a dolgok, Harrynek nem csak azzal kellett szembenéznie, hogy a magyar mentalitás teljesen más, mint amihez eddig hozzászokott, de a vízilabda nehézségeivel is meg kellett küzdenie. Két legjobb barátom a csapatban, Roli és Ákos szárnyaik alá vették Harryt, de ennek ellenére az első nyári tábor után bejelentette, hogy a további edzésekre nem szeretne eljönni, mert az ő sportja az a kviddics.
Apa már hazatértemkor kijelentette: nagy hiba volt az, hogy nem kezdtük el időben a Táltostanulmányaimat. Egy valamirevaló Táltos hét éves korában kezd el tanulni, tizennégy évesen pedig már meg kell tennie az első önálló zarándoklatát. Két hónapot adott, hogy felzárkózzak és bepótoljak hét évnyi tanulást. Persze senki nem várta el, hogy csodákat műveljek, de azért a saját önbecsülésem nem köszönte meg a hasonlítgatást. Minden napot intenzív Táltosedzéssel töltöttünk, csak minden második nap délutánját és a hétvégéket kaptam meg pihenőnek. Képességeim repertoárja alaposan bővült.
YOU ARE READING
Az Elfeledett Erők... 2.rész - Látomások
FanfictionA legenda egészen Árpád idejéig nyúlik vissza. A Táltosok olyan mágusok voltak, akik különleges ősi magyar erővel bírtak. Ahogy telt az idő, az emberek félni kezdtek az erejüktől, vadászni kezdtek rájuk. Ma már csak kettő maradt, apám és én. A becs...