2023 - 13. fejezet - Győzelem

82 6 0
                                    

A pénteki órákon én és Harry kicsit sorstársaknak éreztük magunkat, abból a szempontból, hogy aznap Hermione egyetlen szót sem szólt hozzám, ahogy Ron se Harry-hez. A reggelitől, az ebéden keresztül a délutáni dupla bájitaltanig ketten töltöttük el a napot. Elmeséltem neki az álmomat, ő pedig azt, hogy a felsőbbéves Hollóhátasok elgáncsolták a folyosón. Az is szóba került, hogy a héten nem is találkoztunk Iwannal, hisz a durmstrangosok is mintha kerülnének minket. A Malfoyos dolgot persze nem hoztam fel, nem akartam, hogy ő is megdobáljon, mint Hermione. A bájitaltan után egy olcsó kifogással megszöktem unokatestvérem társaságából és célba vettem a Fekete Tavat. Már meglehetősen hűvös volt, kevés diák volt a birtokon, így könnyű volt észrevenni Malfoy-t, aki az egyik rozoga padon üldögél.

- Késtél. – Jelentette ki nemes egyszerűséggel amikor odaértem hozzá.

- Fel kellett vánszorognom a pincéből a hetedikre, aztán meg vissza, ez nem két perces művelet.

- Kifogás.

- Tegnap azt mondtad van pár elmélet, amit nem árt átismételni, kezdjük is el!

- Ch... Hülye stréber.

- Aha... Akkor vegyem úgy, hogy nem tudsz hasznos információval szolgálni nekem?

- Úristen, maradj már nyugton! Adok majd pár tippet, ha ennyire áhítozol a tudásomra, de előbb higgadj le és ülj le szépen, mielőtt felborulsz a mitugrászságodtól, olyan vagy mintha megharapott volna egy veszett acsarka.

- Csak az időmet akarod pazarolni?

- Mintha lenne jobb dolgod.

- Szóval az időmet akarod pazarolni.

- Olyasmi, a többi kellemetlen hátsószándékom mellett.

- Hátsószándék? – Egy pillanatra megrekedt a hangom. Eszembe jutott, mit mondott előző este Hermione, de megmakacsoltam magam, és elhatároztam, bármi is lesz, magabiztosan meg fogom állni a helyem. – Mint például?

- Nem is tudom... mint például amikor valaki teljesen random belöki a tóba a másikat.

- Nem tudom mire gondolsz... – Helyet foglaltam Malfoy mellett a padon. – Szerintem vicces volt.

- Ahhoz nem fér kétség. Nekem kevésbé tetszett.

- Szóval most be fogsz dobni a vízbe? Ilyen sokáig forraltad a kis bosszúdat?

- Dehogy foglak. Ennyire pitiánernek nézel? Ha bosszút akarnék állni rajtad, sokkal nagyszabásúbban oldanám meg, de nem akarok.

- Akkor milyen hátsószándékaid vannak?

- Ahh ne legyél már ilyen agybajos, ez csak egy szófordulat. Bájitaltanod volt?

- Igen. Honnan tudod?

- Azt mondtad a pincéből másztál fel a Griffendél-toronyba, nem volt nehéz kitalálni.

- Érthető.

- Figyi... Tudom, hogy ritkán akad ilyen, de meg akarok beszélni veled valamit... - Malfoy előre hajolt, a térdeire könyökölt és a tóra szegezte a tekintetét. – Szóval most légyszi ne légy olyan flegma, mint lenni szoktál, hanem inkább hallgass végig és vedd is komolyan, amit mondanék.

Az Elfeledett Erők... 2.rész - LátomásokWhere stories live. Discover now