1.fejezet-Múlt

1.9K 107 15
                                    

A nevem Erdei Boglárka (Angliában Bridgette Wood), 13 éves magyar lány, és az angliai Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola immár negyed éves, Griffendéles tanulója. Imádom a kviddicset, a rántott húsos szendvicset, a Sötét Varázslatok Kivédése órákat, és a mugli vízilabdát.

Annak ellenére hogy a szüleim varázslók, egészen 11 éves koromig mugliként éltem, nem is tudtam a varázslatról. Őrület mi?

Na szóval az apám magyar, a neve Erdei Bence, az anyukám pedig angol és Christine Evansnak hívják. Amikor megkaptam a levelem, apa adott egy nagyon különleges könyvet: "A titkos magyar mágia, az alapoktól az utolsó lépésekig".

Ezek szerint az Árpád idején élt "Táltosokat" akik ŐSMAGYAR erőkkel bírtak, a középkorban egytől-egyig kiirtották. Csak egy ilyen mágus maradt életben, aki elrejtőzött, felírt mindent egy könyvbe és titokban tanította fiát. Így szállt tovább a tudás, apáról-fiára, anyáról-lányára, amíg a könyv el nem jutott hozzám.

A tavalyi éven sikerült megtanulnom a varázspajzsot, az álcázást (amivel bele tudok olvadni a környezetbe/láthatatlanná tudok válni),ellökni az ellenfelemet és van egy védő szellemem, aki oroszlán formát öltött és Leónak hívom. A nyáron pedig a pajzsot és a levitációt, fejlesztettem tökélyre, így már se a varázs ige nem kell se a pálcám! Az ujjammal emelgetek dolgokat! Király!

Hmm mit kell még tudnotok? Jah van egy elég csúnya sebhely a jobb csuklómon, amit mindig bekötök hogy ne lássák. Ja és amikor megidézem a varázspajzsot világít a szemem, meg a csuklóm. Meg tavaly összetűzésbe keveredtem a vérfarkassá változott Lupin professzorral és még mindig be van kötve a vállam és a mellkasom amit végig "karmolt". És néha látomásom van. Általában arról amiket Harry lát, vagy álmodik. Ez is táltos képesség. Néha akarva is rátudom venni az elmém hogy látomást mutasson.

Ennyit a múltról, most a mugli repülőn ülök. Igen mugli repülőn. Mert oké hogy London és a Roxfort között elszállít a vonat, de Magyarországig nem megy. Az iskola kezdésig a weasley családnál szállok meg. Unalmas a repülő, pláne mivel le van merülve a telefonom, amit valószínűleg az éven be se kapcsolok többé. Mert hogy a roxfortban nem hogy wifi vagy térerő lenne, de még egy átkozott konnektor sincs. Csak a napelemes zenelejátszóm van. Mire én odaérek, Harry és Hermione már rég ott lesznek Ronék házában. Reggel ér földet a gépem. Azt írta Ron hogy apukája meg mutat nekünk valami különlegeset, még ma, így amint leszállok, hazavisszük a ládám és indulunk is. Amíg a barátaimról és a tavalyi kalandjainkról gondolkodtam, hirtelen látomásom támadt...

Az Elfeledett Erők... 2.rész - LátomásokWhere stories live. Discover now