2023 - 20. fejezet - Közelgő esemény

38 5 0
                                    

Péntek reggel Harry és én elhatározott pillantásokat váltottunk reggelinél. Úgy tűnt Ronban is megszületett az elhatározás, hogy végre partnert találjon. Mind a kettejüknek csakis ezen járt az esze, még akkor is, amikor Piton ellenméregvizsgáján ültek, ennek köszönhetően mindketten elégtelent kaptak.

- Vacsoránál találkozunk. – Szólt a két fiú, majd elszaladtak.

- Bolondok... - Sóhajtott Hermione.

- Tudom, de meglep?

- Kicsit se... Szóval kivel fogsz menni a bálba?

- Még nem tudom. Egy biztos, Seamussel nem.

- És akkor Hollóhát vagy Durmstrang?

- Tudod mit? Végül is a hollóhátas srác itt lesz még pár évig, de a durmstrangosokkal csak idén van lehetőségünk barátkozni. És te is durmstrangossal mész.

- Ez a beszéd.

Délután hadjáratra indultam, hogy levadásszam Ben Taylort. Nehezebb volt megtalálni, mint hittem, végül a könyvtárban akadtam rá, két másik hollóhátassal együtt. Egész jól vette a visszautasítást, azt mondta, hogy így viszont nem fog elmenni, mert már nincs lány, akit meghívhatna. Ezután a nagyterembe mentem, mert közeledett a vacsoraidő vége, ott megtaláltam Seamust és vele is közöltem a hírt. Nem sokkal később betoppant Iwan a nagyterembe, méghozzá egyedül. Intettem neki, mire leült mellénk.

- Szia Iwan.

- Szia. Mi újság?

- Azt hiszem döntöttem a báli partneremmel kapcsolatban.

- Tényleg? És mit mondhatok Alexei barátunknak?

- Igent.

- Tényleg? Nem hittem volna, hogy őt választod.

- Gondoltam, ha már itt vagytok a Roxfortban, megtisztellek titeket a társaságommal.

- Oh, örök hálánk üldözzön! Akkor megvacsorázok és szólok neki.

- Köszönöm.

Hermionével sikernek könyveltük el a küldetést és visszaballagtunk a klubhelységbe, ahol érdekes jelenet fogadott. Harry az egyik fotelben görnyedt, Ron hamuszürke arccal kuksolt mellette, Ginny pedig vigasztalni próbálta őt.

- Úristen, eltűnünk egy órácskára és ez fogad? – Vetettem oda a szomorkodó párosnak, de mindkettő csak morcos tekintettel felénk fordult, majd újra bámulni kezdték a tüzet.

- Mi történt? – Kérdezte Hermione Ginnyt.

- Épp most kosarazták ki mindkettőt!

- Csak nem elfogytak a csinibabák, Ron? – Szólt csípősen Hermione. – Lassan ráfanyalodsz Eloise Midgenre? – Ron nem válaszolt, helyette Ginny folytatta:

- Fleur Delacourt hívta el. Elég hangosan rákiabált, aztán elszaladt. – Ron elfintorodott, mint aki unja úja és újra hallani a történteket. – Harry Chót kérdezte meg, de neki már van párja. – Harry mélyet sóhajtott és sokatmondó pillantást vetett rám. – Ezután megkérdezett engem, de már nekem is van.

- Tényleg? Találtál párt? – Kérdeztem.

- Igen. Neville-el fogok menni.

Az Elfeledett Erők... 2.rész - LátomásokWhere stories live. Discover now