9.fejezet-Holnap van a próba

1.3K 96 0
                                    

Telnek a napok. A hetek. Seamusel azóta nem nagyon beszéltem. Egyre többet gyakorolok Hermioneval, szinte mindennap felmegyünk a csillagvizsgálóba és arról számol be hogy egyre erősebben lököm neki a falnak. Az átok térítést megtanultam. Szinte profin megy. Ma viszont már nem csak Hermione lesz az ellenfelem. Ron és Harry is csatlakozik hozzánk, így egy köreben állva folyamatosan küldik rám az átkokat. Hála a gyakorlásnak, mindet sikerült kivédenem, és még vissza is tudtam vágni. A mindennapos edzésnek köszönhetően, megtanultam szaltózni meg miegymást, így még profibban küzdhetek meg Voldemortal. Egy új dolgot is elkezdtünk tanulni. A "teleportálást". A könyvben tér és idő ugrás néven van írva de én csak hoppanálásnak vagy ugrásnak fogom nevezni, mert gyakorlatilag ugyanaz csak magyar módra (na meg nem kell hozzá jogsi). Igen tudom...tér és IDŐ. Az úgy van hogy minden hónapban van egy pont, ahol vissza tudsz ugrani az időben, megváltoztatva a történteket. Olyan mint egy menőbb időnyerő. Szóval először csak kis távokat tudtam megtenni. Pár méter, aztán már emeletek között is tudtam ugrálni, majd a Griffendél toronyból egyenesen a nagyterembe, majd a Kviddics pályára, aztán egyenesen Roxmortsba. Egyszer valami mugli nagyvárosba is elugrottam, ami szerintem London volt. Ez úgy működik, hogy összpontosítok arra helyre vagy személy helyére, ahova menni szeretnék, és szó szerint ugrok egyet, és a célhelyen érek földet.

Lassan kitavaszodik, már nem esik a hó de még hideg van. A három új technika amit kitanultam nagyon jól megy. Ám egyre többet gyakorolok és edzek. Hajnalban futok és gimnasztikázok, aztán órák, majd egy kicsit komolyabb edzés és aztán gyakorlás. A házim szerencsére Hermione bevállalta. Kéne végre egy kis kikapcsolódás. Egy kis pihi. Egy kis úszás. Hiányzik a víz. Mióta az eszemet tudom, úszni is tudok. 9 évesen kerültem át az úszóktól a vízilabdázókhoz. Azóta imádom. De sajnos a kastélyban nincs medence vagy ilyesmi, a sötét tóhoz pedig nem engednek le egyedül úszkálni, mások meg hülyék lesznek lejönni velem a rejtélyes teremtményekkel teli vízbe csak mert nekem hiányzik a vízilabda. Azért a biztonság kedvéért elhoztam magammal a fürdőruhám. A fekete, piros lángnyelvekkel díszített hátul cipzáros páncél dresszem, amin a csapatom logója díszeleg. Na meg egy lövőfalat és egy labdát kicsinyítve. Csak a biztonság kedvéért.

2 nap múlva van a második próba. Holnap után, és Harry még mindig nem fejtette meg a tojás titkát. Ron, én és Hermione, a klub helységben beszélgettünk. Már késő délután volt amikor Harry belépett a portré lyukon vizes hajjal:

-Te meg hol voltál?-kérdeztem

-A prefektusi fürdőben. Cedric ajánlotta. Megfejtettem a tojást!

-Tényleg?-mondta Hermione

-Várj csak egy percet! Álljunk meg!-Vágtam barátnőm szavába-Milyen fürdő?

-Hát...Az ötödiken van...Olyan mint egy nagy medence. Derékig érő forró víz van benne.-Magyarázta el Harry mire teljesen kiakadtam:

-Itt végig volt egy fürdő...egy medence...ÉS ÉN NEM TUDTAM RÓLA?!?!?

-Úgy néz ki!-Nevetett Ron tudatlanságomon.

-Na menjetek el a fenébe! Én meg a fürdőbe megyek. Azonnal!-Indultam volna be a cuccomért, de Hermione megállított

-Bridg' nem mehetsz el most! Szükségünk van rád! Segítened kell kitalálni mit csináljon Harry!

-Jó legyen! De amint vége a próbának, az első utam a fürdőbe vezet majd!

Mióta Harry tegnap rájött a tojás titkára, azóta a könyvtárban kuksolunk, és próbálunk rájönni mi lehet a megoldás a holnap reggeli próbára:

-Harry, mond el újra.-Kérte Hermione, már ezredszerre Harrytől, miközben Ron már egy ideje alszik.

-"Jöjj várunk lent hol szavunk szól."

-A fekete tóban. Ez világos.

-"Csak egy órád lesz ne feledd."

-Ez is világos.

-Igaz felvet némi problémát.-Vágtam Hermione szavába, aki felébresztette Ront.

-Felvet némi problémát? Kellett már neked egy óráig víz alatt maradnod Bridgette?

-Jó embertől kérdezed!-Mondta Ron félbeszakítva Harryt, miközben én úgy néztem hogy reméltem leesik neki hogy igen. Bár mugli módra oldottam meg de....

-Harry figyelj rám!-rázta meg Hermione, a már majdnem alvó barátunkat-Meg tudjuk oldani! Ha összefogunk kitaláljuk!

-Nem szívesen zavarom az ötletbörzét, de Mcgalagony a szobájában vár titeket.-Mind a négyen felpattantunk a székből Mordon professzor szavára-Pottert és Woodot nem. Csak Weasleyt és Grangert.

-De tanárúr! Reggel lesz a második próba és...

-Pontosan.-szakította félbe a professzor úr Hermione mondandóját-Potter bizonyára jól felkészült, és fontos hogy kipihenje magát. Indulás!-Hermione és Ron azonnal elindult, Mordon professzor pedig idehívta Nevillet hogy segítsen nekünk visszapakolni a könyveket.

-Tudjátok...ha érdekelnek a növények, olvassátok a Plánta féle varázsnövény kalauzt.-Ajánlotta Longbottom- Képzeljétek egy varázsló Nepálban, antigravitáló fákat nevel!

-Neville! Ne haragudj, de most nem érdekelnek a növények.-vágott a szavába az álmosságtól kicsit nyűgös Harry-Ha mondjuk lenne egy Tibeti tulipán, amivel egy óráig lélegezni tudnék a víz alatt, annak örülnék!

-A tulipán nem jó erre. De a varangydudva igen!-Neville szavára mind kettőnknek felcsillant a szeme

Neville, Harry és én aznap este belopóztunk Piton szertárába, ahol sorakoztak az érdekesebbnél érdekesebb hozzávalók, a furcsábbnál furcsább bájitalokhoz. Hermionét és Ront, azóta sem láttuk. Én és Neville kísértük hát Harryt a próba helyszínére. A biztonság kedvéért, ha megengednék hogy úszkáljak picit, felvettem a ruhám alá az úszódresszem.

Az Elfeledett Erők... 2.rész - LátomásokTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon