2023 - 12. fejezet - Fűszeres illat és hideg érintés

95 5 0
                                    

Kora reggel ébredtem, a szobatársaim még bőven élvezték a hétvégi szundítást, én már a klubhelységben üldögéltem. Először Fred és George érkezett meg, majd szépen sorban a többiek is. Néhány kósza, korán kelő diákon kívül, akik itt-ott áthaladtak a kanapék között, nem volt más, csak mi. Végül Angelina is betoppant, meglehetősen fáradt arckifejezéssel.

- Elég vacakul nézel ki. – Jelentette ki Fred.

- Egész éjjel azon agyaltam, hogy mi lesz a csapattal. – Morogta Angelina. – Arra jutottam, hogy az egyetlen fix változás, az az, hogy Bridgette lesz Harry helyett a fogó. – A csapat egyetértően bólogatott. – Tartalékjátékosnak Lee Jordan jutott eszembe. Lee és Ginny versenyezni fognak, aki ügyesebb, az lesz a hajtó, a másik az őrző.

- Fölösleges versenyezni. – Jelentette ki George. – Mindkettővel játszottunk már elég sokat. Lee remek őrző, Ginny pedig ügyesebb mezőnyben.

- Csak elég vacak seprűink vannak. – Tette hozzá Fred.

- Mi lenne, ha én kölcsönkérném Harry Tűzvillámát, a nimbuszomat pedig odaadnám Ginnynek? – Tettem fel a kérdést.

- Ez jó ötlet. – Reagált Angelina. – A tűzvillámon fürgébb leszel fogóként. Remek. Írtam egy új edzéstervet is, tessék, mindenkié személyre szabva. – A lány intett a pálcájával, és valahonnan a hálókörletek ajtaja mögül kiröppent egymás után egy adag pergamentekercs. Minden tekercs a gazdájához repült és kitekeredett a levegőben.

- Nekünk könnyű dolgunk lesz. – Jelentették ki az ikrek, de nyomban elfanyarodtak, ahogy meglesték Lee tekercsét, aki ezen a megbeszélésen még nem volt jelen.

A csapattársaim a maguk módján reagáltak az edzéstervre, én csupán ámulni tudtam a magamén. A meccsig minden nap két másfélórás edzés, részletesen felsorolt feladatokkal és technikákkal, amiket tökéletesítenem kell szombatig.

- Tudom, hogy elég húzósak. – Mondta Angelina. – De muszáj odatennünk magunkat. Oliver jegyzeteiből válogattam.

A csapat nagyrésze ezután elindult reggelizni, én viszont azonnal kviddicstalárt húztam, és körberepültem háromszor a kastélyt. Ezután tíz sprintrepülés következett az északi és a déli tornyok között, majd tíz emelkedés és tíz zuhanórepülés a Griffendél-torony mentén fel és le. Ezt a feladatsort nevezte Oliver röp-körnek. Mire ezt az egészet a leírtak alapján háromszor megcsináltam, teljesen kipurcantam, és a reggeliről is lemaradtam. Így hát inkább csatlakoztam Harryhez és Hermionehez, akiket a birtokon láttam sétálni, még az utolsó köröm közben.

- Sziasztok! – Köszöntem oda, még a levegőből, erőtlen választ kaptam rá. Leugrottam a seprűről és gondosan megigazítottam a ruhámat.

- Miért edzel ilyen korán? – Kérdezte Harry.

- Angelina utasítására. – Hirtelen az az ötletem támadt, hogy elmeséljek mindent arról, hogy én leszek az új fogó, és hogy gőzöm sincsen hogyan fogom győzelemre vinni a csapatot, de végül arra jutottam, hogy nem szeretnék Harrynek bűntudatot okozni, szóval nem szóltam. Aztán persze mire mindezt végiggondoltam, Harry maga kérdezett rá.

- Sikerült embert találni a helyemre? Arra felkészültünk, hogy új hajtónk legyen, de erre nem. Ki lesz helyettem a fogó?

- Háth... Én.

- Komolyan?

- Igen. Ginny lesz helyettem a harmadik hajtó és Lee Jordan lesz az őrző. Egyébként meg is akartam kérdezni tőled, hogy kölcsön kérhetném-e a tűzvillámodat. Tudom, hogy nagyon fontos neked az a seprű, de...

Az Elfeledett Erők... 2.rész - LátomásokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora