2023 - 4. fejezet - Úton a Roxfortba

119 7 0
                                    

Még a nap se kelt fel, amikor a tábort elkezdték lebontani. Alig egy órán belül úgy elpakoltak, mintha nem is lett volna ott semmi. Egyhamar már ugyanazt a harmatos füvet tapostuk, amit tegnap ilyenkor, csak most visszafelé. Mrs.Weasley, a ház előtt várt ránk, és amint meglátta, hogy közeledünk, papucsban futott felénk. Úgy nézett ki, mint aki az egész éjjelt végig virrasztotta. Valószínűleg ez így is történt. A konyhában letelepedve a Weasley klán idősebb tagjai elkezdték az esetről írt újságcikket boncolgatni. Harry egyre csak a padlót bámulta. Egyszer felpillantott és szemkontaktust talált velem. Úszkálni kezdtek körülöttünk a színes csíkok, és meghallottam Harry hangját.

- El kéne nekik mondani, hogy fájt a sebhelyünk. – Összeráncoltam a szemöldököm, hisz Harry szája tökéletesen zárt helyzetben volt. Mégis mintha a szavakat a fülembe suttogta volna. – Ronnak és Hermionének. Mondjuk el! – Harry mintha tudta volna, hogy hallom őt. Aprót bólintottam, és böktem a fejemmel a lépcső felé. Ezután Harry már valóban, fennhangon megszólalt: - Ron, felmennék a szobádba lerakni a holmimat. Nem gond?

- Dehogyis. – Vágta rá Ron. – Én is felmegyek. Lányok?

- Menjünk. – Bólintott Hermione, azzal mind a négyen felálltunk, átvonultunk a konyhából Ron szobájába.

- Ki vele, mi a gond? – Bökte ki Ron. – Látszik rajtatok, hogy valami nincs rendben.

- Van valami, amit eddig nem mondtunk el nektek. – Kezdett bele Harry. – Szombat hajnalban mindketten arra ébredtünk, hogy fáj a sebhelyünk.

Ron és Hermione pontosan úgy reagáltak, ahogy azt elképzeltük. Hermione rémülten felsikkantott, aztán egy lélegzettel felsorolt vagy tíz embert, aki esetleg segíthet nekünk, Dumbledoretól Madam Pomfrey-ig. Ron egyszerűen csak megdöbbent.

- De hát... Tudodki most nem lehetett a közelben. – Értetlenkedett Ron.

- Nem. De álmodtunk róla. – Jelentettem ki. – Mindketten ugyanazt. Tudjukki és Pettigrew tervezgették, hogy megölnek...

- Valakit. Meg akartak ölni valakit. – Harry a szavamba vágott, és vetett egy gyors pillantást Hermionére. Valószínűleg nem akarta, hogy a lány még jobban megijedjen.

- Csak egy rossz álom volt. – Rántotta meg a vállát Ron.

- Nem tudom... - Elmélkedett Harry. – Most már nem tudom, hogy csak álom volt-e. Főleg azok után, hogy felfedeztük ezt a Kapcsolatot. – Így neveztük az elménk közötti köteléket. Bár Ron és Hermione tudott a létezéséről, azt nem vallottuk be teljes mértékben, hogy mennyire megszállottan próbáltuk megfejteni a működését. – Mi van, ha végre kétirányúvá vált? Ha ez nem is álom, hanem Bridgette egyik látomása? Megfájdultak a sebhelyek, aztán három napra rá felvonultak a halálfalók.

- Te álmodtál tegnap este a támadásról? – Kérdeztem.

- Te igen? – Döbbent meg Harry.

- Igen. Megálmodtam, hogy baj van. Szóval, ha te nem láttad, a Kapcsolat továbbra is egyirányú. De ha nem is látomás volt, attól még jelenthet valamit.

- Azt jelenti, hogy paranoiások vagytok. – Vágta oda Ron.

- Ben elmondta: az álmokat komolyan kell venni. És arra emlékeztek, amit tavaly év végén Trelawney mondott?

- Jaj, Harry, amit az a szélhámos nőszemély mond, annak az ellenkezője se igaz. – Legyintett Hermione.

- Ti nem hallottátok hogyan mondta. Teljesen transzban volt, mintha megszállták volna. – Erősködött Harry.

Az Elfeledett Erők... 2.rész - LátomásokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin