2023 - 7. fejezet - Szurcsókeleség vadászat

121 5 0
                                    

Szerda reggel a kviddicstől és a csütörtöki első SVK órától izgatottan ültünk be a mágiatörténet terembe. Az anyag helyett a jegyzetem csupa kviddics taktikából állt. Viszont ahogy elmúlt a második tanóra is, és a percek egyre csak peregtek az ebédlőben, lassan realizálnom kellett, hogy közeleg a délutáni dupla legendás lények gondozása. Az előttem gőzölgő pásztorpite sem tudott felvidítani. Reménykedtem abban, hogyha nem pillantok fel a nagy faliórára, akkor az szégyenében lassabban ketyeg majd.

- Mit gondolsz Bridgette, a délutáni órák fantasztikusak lesznek, mi? – Kuncogott Ron.

- Ebből is megpróbálod kihozni a legjobbat? – Licitált rá Harry.

- A legjobb opció itt annak tűnik, ha felfalatom Malfoyt a szurcsókokkal. – Morogtam.

- Vagy inkább az, ha nem teszed. – Jelentette ki fölényesen Hermione. – Tekintve, hogy azzal magadat is kirúgathatod, Hagridot pedig bajba kevered.

- Tisztában vagyok vele. De vigasztalna a tény, hogy Malfoy alulról szagolja az ibolyát, méghozzá szurcsók ürülék formájában. Öröm az ürömben.

Akárcsak hétfőn, a mardekáros diákok később érkeztek, mint mi, így volt egy kis időm odasettenkedni Hagridhoz.

- Szia Hagrid.

- Szervusz Bridgette! Mit tehetek érted?

- Mit terveztél mára?

- Nem lesz vészes, ne aggódj. Sétálni fogtok egy kicsikét. – Hagrid kacsintásából semmi jóra nem számítottam.

A zöldtalárosok végre befutottak, és mind elfoglaltuk helyeinket. Én kényelmesen elhelyezkedtem egy háromlábú kisszéken, Draco pedig feszesen összefont karokkal a ládánk másik oldalára állt. Az óriás csípőre tett kézzel kezdett beszélni.

- A mai órán is a szurcsókokkal fogunk foglalkozni, de nem fogtok végig a ládák mellett ücsörögni. – Ez a kijelentés az egész csoportból megkönnyebbült sóhajokat szabadított fel. – Egy kis kalandra invitállak benneteket. Felfedeztük, hogy a legtöbb szurcsók a hangyatojást szereti, illetve van két ládányi békamáj kedvelőnk, és egy másik, aminek lakói a vízisiklót fogyasztják szívesen. Ezek az eledeleket télen elég körülményes lenne begyűjteni, hisz mind a három faj téli álmot alszik. Éppen ezért a mai óra feladata az lesz, hogy járjátok be a birtokot, és gyűjtsetek be legalább fél vödörnyi elemózsiát a kis szurcsiknak. – Hagrid büszkén mutatott az előre kikészített vödrökre és végigtekintett a csoporton.

- Jézusom, még becézgeti ezeket a férgeket. – Mormogta Malfoy.

- Ízlések és pofonok, Malfoy. Anyád téged is biztos becéz, pedig te se vagy jobb.

- Hamarabb ugrok a Fekete tóba, mint hogy veled vízisiklóra vadásszak.

- Ezt az ötletet csak támogatni tudom.

- Ezt a kis begyűjtőtúrát meg fogjuk ismételni októberben és novemberben is. – Folytatta Hagrid. – Nehogy éhesek maradjanak télére. Mielőtt nekikezdenénk, nyissátok ki a ládákat és nézzétek meg hogy vannak. Ha éhesnek látjátok őket, etessétek meg őket még egyszer, és aztán induljatok el.

- És mégis hogyan kéne megtalálnunk, amit keresünk? – Szólt közbe Malfoy. – Sétáljunk fel-alá amíg nem találok vízisiklót?

Az Elfeledett Erők... 2.rész - LátomásokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora