İlk an sadece rehberime ekledim numarayı. İsmini yazdım ama sonra yanına parantez içinde Boğaziçi de ekledim. Sonra yeniden mesaja girdim.
Petek: merhaba.
On saniye sonra gördü mesajı.
Akın(Boğaziçi): Hızlıca başlamak gibi olmasın ama sonuçta bildiğin gibi Aralık ayındayız. Aslında daha erken başlayacaktı bu işler de uzadı biraz.
Akın(Boğaziçi): Bana atılan mesajda eğitim geçmişin var. Baktım biraz. Gayet başarılı sayılırsın aslında. Bugünkü denemenin sonucu da fena değil.
Akın(Boğaziçi): Geçtiğimiz yıl sıralaman otuz binmiş. Ortalama gayet ama hedefin benim okulummuş sanırım. Biliyorsun bu yıl 519 ile kapadı okul işletmeyi. Ama geçmişine bakılırsa lise ortalamaların özellikle, gayet oluru var gibi duruyor. Sanırım on ikinci sınıfta sorunlar olmuş.
Evet canım, hayatım kaydı erkek arkadaşım terk etti diyemedim. Onun yerine,
Petek: Dikkatim dağıldı evet.
Yazdım.
Akın(Boğaziçi): çok daha detaylı konuşacağız bunları. Senden şu an için uyanış ve yatış saatlerini istiyorum. Bir de hafta içinde bazı belli günler olur, aile günü vb, öyle şeyleri belirtmeni istiyorum. Kaç saat ders çalışabilirsin demeyeceğim, onu biraz ben ayarlayacağım. Zorlanırsan bir hafta sonra değiştiririz
Akın(Boğaziçi): günde kaç soru çözüyorsun?
Güzel soruymuş.
Petek: geçen yıl mı?
Akın(Boğaziçi): Hayır Petek. Bu yıl. Başladığından beri. Bu dershanenin başından beri.
Petek: çok değil.
Akın(Boğaziçi): Pekâlâ.
Akın(Boğaziçi): bugünkü sınavına göre belli bir plan yapmam lazım ama önce sen bana dediğim şeyleri atmalısın. Ve sosyal hayatının durumunu açıklaman lazım.
Neden dümdüz bir dershane yerine babamın incik cıncık arayıp bulduğu bir dershaneye yazıldım ki diye pişman olma perileri geliyordu sağdan sağdan.
Petek: tamam.
Petek: ne zaman atayım?
Akın(Boğaziçi): iki saat içinde.
Oo çok hızlı
Petek: tamamdır.
Petek: buradan mı atayım?
Akın(Boğaziçi): Güvercinle yolla Petek.
Petek: tamam.
Petek: bekle
Petek: tamam anladım.
Telefonu diğer köşeye resmen fırlattım. Sonra ofladım.
Geri zekalı Petek.
Koltuğun diğer kısmındaki telefondan bildirim sesi yükseldi. Mecburen elime aldım.
Akın(Boğaziçi): bekliyorum.
Pekala. Bir yola girmiştik işte. Tamam.
Derin bir nefes alırken haftalık birkaç durumu düşündüm. Notlara belli şeyleri kaydettikten sonra planlamasını da yaptım ve sonunda kırk dakika sonra mesajlara girip yazmaya başladım.
Petek: Pekala selam. Öncelikle bir an için biraz moron davrandım ama aptal bir insan değilim lütfen yanlış anlama. Başlıyorum.
Petek: hafta içinde pek bir etkinliğim yok. Perşembe voleybol kursum var saat iki ile dört buçuk arası. Sabahları uyanış saatim değişmekle beraber en geç on bir oluyor. Geceleri de bir iki gibi uyuyorum. Henüz çok soru çözmeye başlamadım. Günde belli bir saat ders çalışmıyorum. Biraz umutsuz vaka sayılabilirim kusura bakma lütfen.
Petek: iki haftada bir pazarları aile büyüklerini ziyaret ediyoruz. Bu Pazar ziyaret edeceğiz.
Petek: başka da bir şey yok.
Ekranda sohbet açık bir süre bekledim. On beş saniye kadar sonra gördü mesajları. Sonra da birden sol üstteki gözükmeyen kısımda bir profil fotoğrafı belirdi. O okuyana kadar bakmak için resme dokundum.
Kızıl saçlıydı. Resim uzaktan çekilmişti ve kucağında ufak bir kara kedi vardı. bir süre baktım resme. İyi gözüküyordu.
Ben resmine bakarken yukarıdan mesaj düştü. Hızlıca sohbete geri döndüm
Akın(Boğaziçi): umutsuz vakadan ziyade dikkati dağınık ve ciddiyeti kavramamış diyebiliriz ama sorun değil.
Akın(Boğaziçi): bir boş anımda en geç yarın akşama kadar bir program atacağım sana.
Akın(Boğaziçi): o süreye kadar çözdüğün soru sayısı ve çalıştığın süreyi tutmaya başlayabilirsin sanırım. Yarın akşam programını atana kadar tutarsın.
Akın(Boğaziçi): hoşça kal.
Petek: tabi tutarım sorun değil.
Petek: iyi akşamlar.
Tamam. Elin adamına rezil olmamalıydım değil mi? İlk günden. Zira arkamdan bu mu 500 yapıp bizim okula girecek diye kendi arkadaşları ile dalga geçmesini istemiyordum.
Okula gitmeden okulda dalgamın dönmesi pek hoş olmazdı çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Teen Fiction0538*: Petek merhaba, Akın ben. Akın Çağlayan. Koçluk programından. 0538*: dersteydim hemen mesaj atamadım sonra da aklımdan çıktı. Nasılsın? ** TAMAMLANDI. Hayat ve Ay, Şitana, Yaşanmamış Tek Olasılık, Boşlukta Boğulmak ve Boğaziçi aynı evrenin far...