•49.Bölüm•

3.5K 218 1
                                    

Akın(Boğaziçi): Petek. (22.14)

Akın(Boğaziçi): Aslında çok anlamsız oldu birden mesaj atmam biliyorum ama merak ettim.

Akın(Boğaziçi): Koçun bir garipti en son. Derslerin nasıl falan diye merak ettim. Bilmiyorum.

Akın(Boğaziçi): Neyse sanırım ders çalışıyorsun. Mesajlarım iletilmiyor.

Akın(Boğaziçi): Kolay gelsin.

*

Akın(Boğaziçi): Petek? (02.16)

Akın(Boğaziçi): Dersten sonra bir ara telefona bakarsın genelde. Hala ders mi çalışıyorsun bilmiyorum.

Akın(Boğaziçi): Neyse.

*

Akın(Boğaziçi): Petek molasız ders çalışmana alışığım da bütün gece çalıştığın olmuyor pek. (10.49)

Akın(Boğaziçi) kişisinden 1 cevapsız arama.

Akın(Boğaziçi): Umarım iyisindir.

*

Akin.cglyn: Beril selam, beni tanıyorsundur bence. Petek'e ulaşamadım. En son ulaşamadığımda ameliyat olmuştu. Bir sorun yoktur umarım. Rahatsız ettiysem üzgünüm. (21.14)

Berilyilmz: Tanıyorum seni Akın evet. Petek'in telefonunda bir sorun var ama iyi dert etme. Bir şey söyleyeceksen bana söyleyebilirsin iletirim. (21.47)

Akin.cglyn: Yok. Bir şey demeyeceğim. Teşekkür ederim. Ne zaman düzelir telefonu? (21.47)

Berilyilmz: Bilmiyorum. Üzgünüm.

Akin.cglyn: Tamamdır. Sağ ol.

Berilyilmz: Rica ederim.

*

Akın(Boğaziçi): Petek telefonun düzelince saat fark etmez, beni arar mısın? Konuşalım. (21.50)

Akın(Boğaziçi): Bu götün de aklına anca mı geldi diye düşünmezsin umarım. (Bu mesaj silindi.)

*

Petek Akın'a yazacak derken Akın'ın yazması ve ulaşamaması şoku...DLBGLSKBDGBKLS

hemen 50'yi de atıp gidiyorum.

<3

BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin