Hayatımda daha önce hiç yüzme yarışı izlememiştim. Voleybolla ilgilendiğim için voleybol maçlarını izlerdim. Basketbol da izlerken sarıyordu. Futbola evde genel bir ilgi olmadığından ben de açıp özellikle izlememiştim. Ama yüzmeyle alakalı hiçbir fikrim yoktu. tamamen bu bir hafta ders çalışmayan Petek modu yüzünden Akın'ın daveti ile gelmiştim. Yanımda kimse de yoktu. tek başımaydım. Akın bir yere geçip oturmamı söyleyen bir mesaj atalı bir saat olmuştu ve ona ulaşamıyordum.
Telefonunu arkadaşına vereceğini de söylemişti. Ama keşke arkadaşını ben de tanısaydım da en azından yanına otursaydım. O kadar da tek olmak istemezdim.
Ayrıca komikti. Akın benim sadece dershanemin saçma bir sistemle verdiği ders koçumdan başka bir şey değildi. işi de tamamen parasıyla yapıyordu. Hatta parasını aldığı için belki de bu bir hafta ders çalışma mevzusunu önermiş de olabilirdi. Yani onu tam tanımıyordum ama sanırım bu düşünce çok iğrençti çünkü biraz kötü yaptığım denemelerde nasıl canıma okuduğunu göz önünde bulundurursak 'Zaten paramı alıyorum, umurumda değil aman' tarzı bir davranışı Akın'dan beklemem çok yanlıştı.
Elimdeki telefon titrediğinde binaya bakmayı kesip ekranı açtım.
Beril: Gittin mi?
Petek: Kapıdayım.
Beril: Bana dejavu yaşatma nolursun.
Petek: Ne diyorsun be?
Beril: Bir saat kapıda bekleme diyorum. İçeri girmen için seni tehdit etmekle uğraşamam.
Beril: Bak salarım cinlerimi.
Petek: Altı üstü tarot bakıyorsun. Onun cinlerle alakası yokmuş ki.
Beril: İskambil falı da var canım bende.
Beril: Kork benden.
Beril: nas felak oku benimle konuşurken.
Petek: Geri zekalı.
Beril: ben uyarayım da...
Petek: Seni hocaya götürelim
Petek: Cinlerini alsınlar.
Beril: Gece tek sıkılırım be.
Beril: Ayrıca konu değiştirme.
Beril: Gir içeri hadi.
Beril: Hem çekinecek bir şey yok bu sefer direkt karşılaşmayacaksınız bile.
Petek: Doğru.
Beril: Hayır gören de platoniğini görmeye gidiyorsun sanar.
Beril: Altı üstü koç yani.
Beril: Ders çalış, hayır çalışmicam, yo çalışcan, of tamam çalışim...
Beril: Bundan başka konuştuğunuz bir şey de yok.
Petek: Ne konuşacağız acaba?
Petek: Dershanemin saçmalığından gelen bir koç altı üstü.
Beril: İçimdeki umutsuz romantik kişilik ikinizden vurdulu kırdılı sevişmeli bir aşk hayatı beklerken benim öküz arkadaşım ve belli ki ondan daha öküz olan koçu yüzünden başka bir şey konuşamıyorsunuz zaten.
Petek: OHA BERİL
Petek: OHA YANİ OHA.
Petek: Terbiyesiz.
Beril: Ne var?
Beril: Kızlı erkekli eşleşmeleri olan diğer öğrenciler elli kere öpüşmüşlerdir bile.
Beril: Burada garip olan sizsiniz.
Petek: Sapıksın kızım.
Petek: Hayat aşk meşkten ibaret değil.
Petek: Aşk meşk de saçma sapan işler zaten.
Beril: Sana bir şarkı önereyim git dinle.
Beril: Kamuran Akkor- Aşk eski bir yalan.
Beril: Tam senin ruh halin.
Beril: Ama boş.
Beril: YALAN FALAN DEĞİİİL.
Beril: Bir alıcı gözüyle bak şu çocuğa.
Beril: kızıl saçlı, iyi davranışlı, aile terbiyesi almış olduğu belli olan ve düşünceli bir çocuk.
Beril: Bugün iyi kes, kaslı maslıdır.
Beril: Yüzücü sonuçta.
Petek: Seninle bir süre konuşmayacağım.
Petek: Allah'ın sapığı.
Petek: Zaten cinler periler yüzünden cehennemliksin bari aklın fikrin düzgün olsun.
Beril: Bir gıdım beynim çalışıyor senin aksine.
Beril: Ezel'in annesi kör Meliha bile bir kere keserdi Akın'ı.
Beril: YANİ AÇ ŞU GÖZÜNÜ!
Beril: Tamam aldatılmış olabilirsin ama herkes o orospu çocuğu değil.
Beril: Hele kızıl koç hiç değildir.
Beril: Best friend tavsiyesi.
Beril: Şimdi çabbbuk içeri gir ve Akın'ın kaslarını kes. Yüzecek falan bir de.
Beril: Allah bana da bir yüzücü nasip eder inşallllah.
Beril: Vardır Akın'ın arkadaşı falan. Baksana bir etrafa.
Beril: Ya da soruversen...
Petek: GÖRÜŞÜRÜZ BERİL.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil0538*: Petek merhaba, Akın ben. Akın Çağlayan. Koçluk programından. 0538*: dersteydim hemen mesaj atamadım sonra da aklımdan çıktı. Nasılsın? ** TAMAMLANDI. Hayat ve Ay, Şitana, Yaşanmamış Tek Olasılık, Boşlukta Boğulmak ve Boğaziçi aynı evrenin far...