•68.Bölüm•

3.6K 259 17
                                    

67.Bölümü okumayı unutmayınız.

*

"Sınav konuşmak zorunda değiliz, streslenmeme gerek yok. Derslerle alakalı tavsiyelere ihtiyacım yok. Bütün soru bankası uygulamalarını sildim, bütün YKS sayfalarını takipten çıktım ve bütün YouTube ders videolarını kaydedilenlerden kaldırdım. Hayat çok güzelmiş. Renkler daha parlak!"

Akın büyük bir kahkaha atarken "Abartmasan mı?" dedi.

"Nereden bileceksin sen ya?"

"Ben de bir yıl mezuna kaldım ya hani?"

"Doğru. Ben o kısmı sürekli unutuyorum." dediğim sırada geldiğimiz kafenin kapısını açtı Akın. Geçmem için kenara çekilince içeri girdim. Sonra da açık alandaki bir yere ilerledik.

"Resmen bitti. O kadar keyifliyim ki, inanamazsın."

"İnanıyorum. Suratından belli. Kan geldi yanaklarına resmen." dedi Akın.

"Allık o."

"Of Petek!" dediğinde bu sefer kahkaha atan bendim. Hafifçe gülümsedi. Garson gelip menüleri bıraktı.

"Ne yiyeceksin?" dedim menüye bakarken.

"Pizza yerim sanırım. Sen?" dedi.

"Ben de." dedim sadece. Sonra arkama yaslandım. o da arkasına yaslandı.

"Bizim bir arkadaş var. Sevgilisi girdi sınava. Onunki de ortalama geçmiş. Ama dilci zaten kız, belki dil zordur bilmiyorum." dedi.

"Ben de bilmiyorum. Beril bu yıl girmedi dil sınavına." dedim. Kafasını salladı hafifçe.

"Beril'in nasıl geçmiş?"

"Ortalama dedi. geçen yıl hiç çalışmamıştı bu yıl yine gazla falan bir şekilde çalıştırdık." dedim.

"Beril bana çok garip biri gibi geliyor." dedi.

"Şu an değil ama gelecekte ailenin büyücü yengesi olacak o." dedim. Güldü.

"Var mı cidden öyle işleri?"

"Yapmıyor ama yapsa tutar. Şeye inanır mısın bilmiyorum, eş vermek mevzuları falan. Dedikleri tutuyor insanların, onun anneannesi öyleymiş. Ölmeden Beril'e el vermiş gibi bir şey. Tarota biraz keyfine bakıyor ama fal falan çok ciddi."

"Biraz korkunç."

"Arkadaşımız ya, bizi korkutmuyor."

"Nazar duası yeterli olur mu korunmaya?"

"Niye korunmak istiyorsun?"

"Senin şu diğerine büyü yaptığınızı söyledin. Aksi durumda kendimi korumaya almam lazım."

"Ha beni aldatmayı mı düşünüyorsun?"

"Hayır, ne alakası var ya?"

"E bu ona çıkıyor?" dedim kaşlarımı çatıp. Sonra da daha sevgili bile olmadığım çocuğa dediğim lafı algıladım. Yutkundum.

"Aman dalga geçiyorum." dedim hızlıca. Güldü. Garson gelince siparişlerimizi söyledik. Adam menüleri alıp giderken arkama yaslandım.

"Ne zaman açılıyor okulun geri?" dedim merakla.

"Eylül'ün sonunda" dedi. Hafifçe kafamı salladım.

"Şimdi gidip aylarca yoksun yani?"

"Arada arkadaşlarla gelme ihtimalim var ama kesin değil." dedi. Tekrar kafamı salladım.

BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin