İki yolum var. Birinin başı kolay diğerinin başı zor. Birinin sonu felaket diğerinin sonunda ise ben mutluyum ama çevremdeki herkes büyük bir hayal kırıklığına uğruyor.
İki adam var. Biriyle sorunlarımız var ama çözersek mutluyuz diğeriyle konuşmam bile hata. Ayrıca adında S var.
Yunus Sulhoğlu. İki S.
Beril'in bana şu ana kadar baktığı tüm iskambil fallarına, kahve fallarına ve tarotlara körü körüne inanmamıştım ama ilk defa direkt bu kadar nokta atışı bir şey yapmıştı ve şok olmuştum.
Yunussulhoglu seni takip etmek istiyor.
Haber vermemiştim kızlara. Zaten isteği gördüğüm andan beri yarım saattir öylece gerçek mi değil mi diye kontrol edip duruyordum sadece.
Yunus bana istek atmıştı.
Ayrıldığımızdan beri hiç iletişime geçmediğimiz için Züleyha tarafından çok sorgulanırdık. Her zaman eski sevgililer bir kere daha döner bir bakar ne oluyor diye demişti. Bunu da çok inandığı 'Her katil olaydan sonra olay mahaline döner.' lafının arkasına sığınarak söylerdi ama Yunus hiç böyle bir şey yapmamıştı. Ben de yapmayacağına aslında çok emindim çünkü insan kız arkadaşını aldattıktan sonra bir de dalga geçer gibi dönüp bir daha iletişime geçmeye çalışmaz falan sanıyordum.
Demek ki Züleyha haklıydı.
Yunussulhoglu seni takip etmek istiyor.
İki adam vardı falımda. Biriyle konuşmaya çalışırsam büyük sorunlar yaşanacak ama sonra her şey güzel olacaktı. Diğeri ise büyük bir hata olacaktı. Adında S olanla konuşmamam gerekiyordu.
"Petek?" diyen annemin sesiyle kaldırdım kafamı. Odamın kapısından geçerken durmuş ve bana bakmıştı. Normalde uyumuş olmaları gerekiyordu.
"Anne?" derken telefon ekranını kapattım. Annem telefonuma baktı. Sonra kaşları çatıldı.
"Saat gecenin ikisi. Niye elinde telefonla oturuyorsun ders çalışmak yerine?"
"Mola vermiştim."
"Aynen çok ihtiyacın var çünkü Petek." dedi direkt. Yutkundum. Başını iki yana salladı.
"Hayır kendine üzülmüyorsun da adama da üzülmüyorsun. Ne kadar uğraşıyor adam senin için. Her Cuma azar işitmekten bu yaşta hala utanmıyor musun anlamıyorum. Gece gece telefonunla oynuyorsun bir de masaya oturmuşsun. Ders çalışıyor gibi mi görünüyorsun şimdi ne?" dedi.
"Öyle değil anne. Beş on dakikadır telefona bakıyorum. Sonra da yatacağım zaten."
"Ha bir de hemen yatıyorsun? Bütün gün telefonla uğraş, odandan çıkmadan boş boş otur sonra her yemekte bir de güzel güzel diyorsun güzel geçti denemem nasıl böyle oldu anlamadım diye."
"Anne..."
"Daha hiçbir şey demiyorum ben sana Petek. Az buz değil kocaman bir hedefin var, bunun için çalışmak yerine böyle salaklanıyorsan biz daha kaç yıl dershane parası öderiz kim bilir?" dedi ve dinlemeden arkasını dönüp odasına gitti. Derin bir nefes alırken telefonun ekranını açtım. Takip isteğine baktım bir süre. En sonunda onaylarken pek bir şey düşünmüyordum. Geri istek yollarken ise kulağımda Züleyha'nın Yunus'la alakalı dediği birkaç şey çınladı sadece ama umursamadım.
Kaç yıl daha dershane parası ödeyeceklerdi bilmiyordum ama Yunus bana mesaj atsın ve onunla kavga edeyim diye uğraşıyordum tamamen.
En azından sinirimi çıkartabilirdim.
*
YKS çalışmayı özlediğim için YKS kurgusuna 4288484 tane bölüm atacağım bu gidişle ben sanırım ya kgdbjlgsbgbjskn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Teen Fiction0538*: Petek merhaba, Akın ben. Akın Çağlayan. Koçluk programından. 0538*: dersteydim hemen mesaj atamadım sonra da aklımdan çıktı. Nasılsın? ** TAMAMLANDI. Hayat ve Ay, Şitana, Yaşanmamış Tek Olasılık, Boşlukta Boğulmak ve Boğaziçi aynı evrenin far...