•46.Bölüm•

3.6K 196 13
                                    

Yunussulhoglu: Naber?

Pettekakel: ?

Yunussulhoglu: Öyle bir ne yapıyorsun diye sormak istedim, yanlış anlama.

Pettekakel: Sana ne ne yaptığımdan benim Yunus?

Yunussulhoglu: Bir yıldan çok oldu, düşman gibi mi davranacaksın bana?

Pettekakel: Şu dünyada onu aldatan eski sevgilisine kollarını açmayan tek kadın olduğum için üzgünüm.

Yunussulhoglu: Tamam haklısın.

Yunussulhoglu: Özür dilerim olanlar için.

Yunussulhoglu: Lisedeydik. Kafam karışıktı.

Pettekakel: Her şey olalı bir yıl olmadı bu arada.

Pettekakel: Lisedeyken herkesin kafası karışabilir ama bu aldatmanın bahanesi sayılmaz.

Yunussulhoglu: Petek evli değildik ya, lisedeydik. İlişkilerin bazı sorunları oluyordu çocuktuk. İnsanlar iki üç ayda bile değişebilir.

Yunussulhoglu: Özür dilerim bile dememiştim farkındaysan. Bu bile bir şey.

Pettekakel: Ya sen ne anlatıyorsun amk?

Pettekakel: Şükür mü edeyim?

Pettekakel: Sağ ol Yunus beni aldatıp aylar sonra özür dilemek aklına geldiği için.

Pettekakel: Ayrıca evli değildik ne demek ya? Herkes sevgilisini evlenene kadar aldatabiliyor mu anlamadım?

Yunussulhoglu: Petek kırgınsın ve bu da bana öfke olarak yansıyor. Ciddiye almayacağım.

Pettekakel: YA SEN NE ANLATIYORSUN HALA ACABA?

Pettekakel: YAZDIĞI MESAJLARA BAK KIÇIMIN KENARININ!

Pettekakel: Deli misin nesin be? Aldattın diyorum bak özür diliyorum diyorsun.

Pettekakel: Tebrikler. 1-A sınıfında Yunus'a ödül de verelim bari.

Pettekakel: Beyinsiz puşt.

Yunussulhoglu: Ben üniversiteye gittim ve sen gitmedin Petek. Bunun sinirini bile şu an benden çıkartıyor olabilirsin.

Pettekakel: AYYYYNEN

Pettekakel: Babanın parasını bastırıp yedeklerden girdiğin siksok mühendisliği bölümü de çok bir götümdeydi de dert edindim bunu.

Pettekakel: Benim hedeflerimin yanında senin sıralamanın lafı bile geçmezken bana bunu nasıl söyleyebilirsin sen ya?

Yunussulhoglu: Boğaziçi mi hala?

Yunussulhoglu: Herkesin beyni bir yere kadar. Bence kabullen bunu. Benim beyşn demek ki siksok mühendisliğine yetti ama en azından kendi beynimin farkında olan biriyim.

Pettekakel: YA SİKTİR GİT NE ANLATIYORSUN SEN HALA?

Yunussulhoglu: İsteği kabul eden sensin?

Pettekakel: Allah da belamı versin, ne diyeyim?

Yunussulhoglu: Ruh hastasısın kızım sen.

Yunussulhoglu: İyi ki bitmiş her şey. Hiç uğraşamazdım ben seninle.

Pettekakel: Ben asıl seninle uğraşamazdım be.

Pettekakel: Ne oldu üniversitedeki hiçbir kız yüzüne bile bakmayınca belki dönerim diye bana mı yazdın?

Yunussulhoglu: Dönmedin mi?

Pettekakel: Anana dönseydim keşke.

Pettekakel: Sikin döneydi de götüne gireydi keşke.

Pettekakel: Putperest orospu çocuğu.

Yunussulhoğlu: HSKVKDGVLJGDŞAJJÜAŞĞMN

Yunussulhoglu: Komik.

Yunussulhoglu: KDBKJDGBJLDBG

Yunussulhoglu: O Instagram Kullanıcısı kısmı tekrar Petek'e dönmeyecek mi sanki? Ben bilmiyor muyum?

Yunussulhoglu: Sen benden geçemezsin ki kızım. 

*

Eski sevgili kurgusu yazma hevesimi arttıran bir bölüm oldu. bu bitsin ben bir eski sevgili text'i yazayım da içim rahatlasın 

sanırım bugünkü son bölüm olacak, emin değilim ama atarsam görürsünüz zaten. 

bir de diğer kitaplarıma bir bakabilirsiniz bencekine...14 tane kitabım var çünkü...

<3

BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin