Sınav giriş belgesi, tamam.
Kimlik, tamam.
Ambalajı çıkartılmış yarım litrelik su, tamam.
Babaannemin verdiği okunmuş pirinçler, tamam.
Elli kere okuduğum duaların elli birinci defa okunuşu, tamam.
Eşofman, tamam.
Aşırı rahat siyah kısa kollu tişört, tamam.
Saç tokası yeteri kadar sıkı, tamam.
Tamam.
Hazırım.
"Dün gece yuttun değil mi bir tanesini?" dedi babaannem ben ikinci pirinci ağzım atarken. Kafamı salladım. sonra telefonumu açtım. Züleyha ile okulun önünde bekleyecektik. Evden çıkıp sınava gireceğim okula gitmem yaklaşık iki saat sürecekti ama daha zaten çok vardı. o yüzden sorun yoktu.
"Bir tanesini de binaya girmeden önce yut." dedi babaannem.
"Biliyorum babaanne, geçen yıl da yaptık." dedim. Derin bir enfes aldı.
"Hadi bakalım." dediği sırada kapı çaldı. Çantamı vestiyere bırakırken kapıyı açtım. Karşımda babamla annem duruyordu.
"Anne?"
"Hadi hazır değil misin sen daha?" dedi babam kaşlarını çatarken.
"Hazırım da...Siz?"
"Petek sınava götürüyoruz seni elbette, saçmalama. Hadi çabuk, geç kalacağız." dedi babam. Babaanneme baktım. gülümsedi.
"Hadi bakalım." dedi tekrar. Bir an sadece durdum ama sonra babam vestiyerden çantamı aldı.
"Her şeyini aldın mı?" dedi. Kafamı salladım şaşkınca.
Bunu hiç konuşmamıştık. Geleceklerini düşünmemiştim. Babaannem de gelemezdi benimle. O yüzden Züleyha bekleyecekti beni sınavdayken. Beril annesiyle gittiğinden Züleyha benimle geliyordu. Okulun önünde buluşacaktık.
"Hadi Petek!" dedi annem. O böyle deyince direkt evden çıktım. Ayakkabılarımı giydiğim sırada babam da asansörü çağırdı tekrar. Açılan kapıdan içeri girdik.
"Geleceğinizi bilmiyordum." dedim.
"Niye gelmeyelim?" dedi babam sadece. Bir cevap vermedim. Asansörden inip arabaya bindiğimizde telefonuma bir mesaj geldi.
Akın(Boğaziçi): Çıktın mı yola?
Petek: Babamlar geldi. Onlar götürüyor.
Akın(Boğaziçi): İyi bari toplu taşımayla uğraşmak zorunda kalmadın.
Petek: Evet.
Akın(Boğaziçi): İyi misin?
Petek: İnanılmaz gerildim.
Akın(Boğaziçi): Çok normal Petek.
Akın(Boğaziçi): Ama sakin ol.
Akın(Boğaziçi): Halledeceksin.
Akın(Boğaziçi): Ayrıca şu ana kadar söylemedim ama sınavdan sonraki dönem sınavdan daha streslidir.
Akın(Boğaziçi): Daha babanla edeceğin okul kavgaları var.
Akın(Boğaziçi): Hemen streslenemezsin yani.
Akın(Boğaziçi): Kendine gel, sen en son denemede 37 Türkçe, 35 matematik yapmış kızsın.
Akın(Boğaziçi): TYT, TYT olalı senin gibi bir biçici görmemiştir.
Petek: Biçiyorum değil mi?
Akın(Boğaziçi): Aynen öyle.
Petek: Evet.
Petek: YAPIYORUM.
Akın(Boğaziçi): Aynen öyle.
Akın(Boğaziçi): Hadi asker.
Akın(Boğaziçi): Başaracaksın.
Petek: Evet. Yapacağım.
Petek: sıfır sorun.
Akın(Boğaziçi): Sana güveniyorum.
Akın(Boğaziçi): Başarılar güzelim.
Akın(Boğaziçi): Sen yapamazsan kimse yapamaz.
*
70.Bölüm final.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Teen Fiction0538*: Petek merhaba, Akın ben. Akın Çağlayan. Koçluk programından. 0538*: dersteydim hemen mesaj atamadım sonra da aklımdan çıktı. Nasılsın? ** TAMAMLANDI. Hayat ve Ay, Şitana, Yaşanmamış Tek Olasılık, Boşlukta Boğulmak ve Boğaziçi aynı evrenin far...