•59.Bölüm•

3.5K 239 10
                                    

"Petek?"

Kafamı masadan kaldırınca babaannemle göz göze geldik.

"Efendim babaanne?"

"Kuzum konuşalım mı biraz?" derken odaya girdi tamamen. Konunun neyle alakalı olduğunu bildiğimden derin bir nefes aldım.

"Efendim?"

"Bak iki hafta oldu, daha bir kere annenle babanı aramadın..."

"Onlar da beni aramadı bırakırlarken." dedim hızlıca.

"Evet biliyorum ama en son kavga ettiniz ya kızım, senin araman lazım. Çocuksun sen."

"Yok babaanne. Babam kabullenince kendi arar." dedim ve elime tekrar kalemimi aldım.

"Kızım o da en yüksekler nereyse seni oraya koymak istiyor işte."

"Hayır o okumuş diye beni de oraya mecbur tutuyor ama ben o bölümü okumak istemiyorum."

"Okusan ne olur? Babanla aranızı bozmaya değer mi?"

Bir an öfkeyle kaldırdım başımı ama sonra babaannemin suratındaki saf ifadeyi gördüm. Bilmediğinden soruyordu, iğneleme yapmıyordu. O yüzden derin bir nefes aldım.

"Sen takma babamla beni kafana babaanne. Geç uyu." dedim. Derin bir nefes aldı.

"Tamam. İyi geceler güzel torunum." dedikten sonra odadan çıktı. ben de derin bir nefes alıp kalemi tekrar bıraktım ve yanımda duran telefonu aldım elime. İnternetimi açtığım an Akın'a mesaj yolladım.

Petek: SIKILDIM.

Akın(Boğaziçi): Dansözü hemen yolluyorum babaannenin evine.

Petek: Of ben ne yapayım dansözü?

Akın(Boğaziçi): Ne istersin?

Petek: Sen göbek at, daha eğlenceli.

Akın(Boğaziçi): Bir yüz dolar sıkıştırırsın inşallah eteğimin beline.

Petek: Yüz dolarım olsa seni mi çağırtırım Akın?

Akın(Boğaziçi): Ama güzel kıvırıyorum bak.

Petek: Def ol git.

Akın(Boğaziçi): Niye ders çalışmıyorsun sen?

Petek: Sıkıldım dedim ya?

Petek: Okumuyor musun sen benim mesajlarımı?

Akın(Boğaziçi): Ben genel sıkıldın sandım.

Akın(Boğaziçi): Hatta sıkıldıysan git ders çalış diyecektim.

Petek: Annenle telefonda konuşmuşsun belli oluyor.

Akın(Boğaziçi): İki saatlik bir görüntülü arama ile komşu teyzeler, uzak akrabalar ile görüştürüldüm. Oda arkadaşlarımdan birine kısmet bile buldular.

Petek: Sana niye bulmadılar?

Akın(Boğaziçi): Ben müsait değilim dedim.

Petek: Öyle mi?

Akın(Boğaziçi): Okul ve yüzme arasında bir de kızın biriyle uğraşamam sonuçta...

Petek: Ne?

Akın(Boğaziçi): JBFJLBSDGBJLGDBJGD

Petek: Ben uyumaya gidiyorum ya.

Akın(Boğaziçi): hayır ya.

Akın(Boğaziçi): Şşşt?

Akın(Boğaziçi): Küstün mü ya?

Petek: Küstüm.

Akın(Boğaziçi): Şaka yapmıştım.

Petek: Bu şakaları git götüne yap.

Akın(Boğaziçi): Gül gül öldü.

Petek: BAK BEN ÖLDÜRECEĞİM SENİ ŞİMDİ HA!

Akın(Boğaziçi): KLSDGKBSDGKBGDB

Petek: Gülme.

Akın(Boğaziçi): Ama çok komiksin...

Petek: AYNEN ÇOK KOMİK!

Akın(Boğaziçi): İlk bana dediler, ben de yok dedim. niye dediler, dedim bende var bir tane. Ona ders çalıştırıyorum, kendimden zeki kız buldum ful onun maaşını yiyeceğim bir de güzel çocukların da maşallahı olur falan dedim.

Petek: Öyle mi?

Akın(Boğaziçi): Sonra adını sordular.

Akın(Boğaziçi): Dedim adı Hüsniye.

Petek: UMARIM GECE KARABASANLAR GÖRÜRSÜN AKIN!

Akın(Boğaziçi): SKJDGBLSDBGGBLSDBGDBG

Akın(Boğaziçi): Git ders çalış bir saate ararım seni, konuşuruz.

Petek: Açmam ki.

Akın(Boğaziçi): Hele bir açma...

Petek: N'aparsın?

Akın(Boğaziçi): Öperim.

Petek: Ha?

Akın(Boğaziçi): Fena utanıyorsun hoşuma gidiyor.

Petek: Yemin ederim seni gebertirim ya.

Petek: Ne pislik bir çocukmuşsun haberimiz yokmuş.

Petek: Allah da seni kafama sokmaya çalışan en yakın arkadaşlarıma sabır versin...

Akın(Boğaziçi): LSBDLKDBGSLBGSBG

*

Ayın 10'unda iki tane sınavım var, eskisi gibi günde 3-5 bölüm gelmeyebilir haberiniz olsun. 

Bölümlerin kısalığı hakkında da açıklama yapayım, bir text kitabı olduğundan ve zaten uzun bölüm yazamadığımda gelip yazdığım bir kitap olduğundan bölümler kısa oluyor. Konu olarak akademik başarıyı kafasına takmış bir kız okumak ve bölümlerin de biraz daha uzun olmasını istiyorsanız ATELOFOBİK kitabıma da bakabilirsiniz. Ama Boğaziçi'nde bölümler maksimum 1200 kelime olarak gelmeye devam edecek, çok daha kısa bölümler de gelmeye devam edecek. 

Finali bölüm uzunluklarına bağlı olarak 70 gibi düşünüyorum ama 11 bölüme kafamdaki bütün olaylar sığmazsa birkaç bölüm daha geç olabilir, sığarsa birkaç bölüm erken de olabilir zaten. Finalden önceki bölümde sonraki bölümün final olduğunu söylerim. 

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayalım. Bir de beni buradan da takip edebilirsiniz, durup dururken yayınladığım yeni kurgulardan bu şekilde haberiniz olabilir. 

BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin