Petek: Akın merhaba ben Petek'in arkadaşı Beril. Petek ufak bir ameliyat oldu kendine geldiğinde sana ulaşacaktır telefonu elime yeni geçti mesajlarını yeni gördük yani. (02.39)
*
"Ağrın var mı?" dedi annem endişeli bir şekilde.
"İyiyim" dedim umuyordum ki iyi olacaktım. Biraz sızlıyordu ve başım dönüyordu. Aslında hala olayın şokundaydım ben.
"Yarın sabah çıkabilirsiniz hastaneden. Bir gecelik daha gözetim altında tutalım" dedi doktor. Babam kafasını sallarken doktor çıktı odadan. Annem babam Beril ve Züleyha kaldılar.
Apandistim patlamıştı.
Bugün perşembeydi. Pazartesi sabahı dershane için kalkmıştım ve etütlerimde saat uyuşmazlığı var diye Akın'a mesaj atmıştım ama o arada çok tuvaletim var diye devamını yazmadan lavaboya gitmiştim. Sonra annem kahvaltıya oturtmuştu. Evden çıkmadan ayakkabılarımı giyerken eğildiğim an birden karnıma şiddetli bir ağrı saplanmıştı ve annem sorun olmaz deyip yollamaya çalışmıştı ama ilerleyememiştim bile.
Yirmi dakika boyunca evde geçer diye beklemiştik. Sonra geçmediğinde annem paniklemişti ve direkt hastaneye gelmiştik. Gelmeden hemen önce daha da şiddetlenen ağrının sebebinin aniden patlayışı olduğunu öğrenmiştik. Çok acil bir ameliyata alınmıştım.
Bir anda hayatım nasıl nanay olmuştu yetişememiştim resmen
"Yorgun musun? Nasılsın?" dedi babam
"Uykum var biraz" dedim. beril ve Züleyha gitmiyorlardı babam onları götürene kadar asla.
"Tamam. Biz geçelim o zaman kızlarla. Siz de uyuyun" dedi babam annem ve bana. Annem kalıyordu yanımda
"Tamamdır" dedi annem
"Sabah gelirim ben eve geçeriz" dedi babam. Beril ile sarıldık
"Sana gece içimde kötü bir his var demiştim" dedi Beril. Bunu günlerdir söylüyordu. Demişti.o gece bunu öküz gibi çalışmama rağmen berbat geçen denemeye falan vurmuştuk ama sabahına hayat bir nah çekivermişti.
"Aman kafa şişirme cadı ablam" dedi Züleyha. Sonra onunla da sarıldık.
On dakika sonra ise annem yorgunluktaan resmen bayılmıştı ama ben uyuyamamıştım.
Komodinde duran telefonu aldım elime. Sessizdeydi ve ekranı tersti. Şarjı elliydi.
Ekranda gözüken aramaları görünce gözlerim büyüdü. Çünkü Akın dört kere aramıştı. Dershaneden aranmıştım. Beriller falan da aramıştı.
Ekranı açarken interneti açtım. Mesajlar düştü. Çoğu mesajın arasında Akın'dan gelenleri görünce diğerlerini açmadım. Direkt o mesajlara bastım. Sonra okunmamış mesajlar üstünde benden gönderilen mesajı gördüm
Beril bana söylememişti. Ama annemler hep dibimizdeydi ondan olabilirdi.
Dershanenin koçluk işine hakimlerdi ama bu işi mailleşme sanıyorlardı. O yüzden olabilirdi yani.
Beril'in gecenin bir saatinde yazdığı mesajlara Akın sabah dokuzda cevap vermişti
Akın(Boğaziçi): Ne ameliyatı?
Akın(Boğaziçi): Beril orada mısın?
Akın(Boğaziçi): bu mesaj silindi
Akın(Boğaziçi): bu internet niye kapalı yine
Petek: İyiyim ben sorun yok
Petek: beril mesajı atınca interneti kapayıp telefonun sesini de kısmış ama iyiyim yani ben. (23.16)
Akın(Boğaziçi): Ne ameliyatı oldun sen durup dururken? (23.17)
Petek: Ha dur anlatayım
Petek: apandistim patladı pazartesi sabah sana mesaj attım sonra unutmuşum kahvaltı yaptım dershaneye gitmeden hemen önceydi.
Petek: sızı falan filan derken bakamadım gerçekten kusura bakma
Akın(Boğaziçi): geçmiş olsun
Akın(Boğaziçi): iyisin değil mi?
Akın(Boğaziçi): hangi hastanedesin?
Petek: devlet hastanesindeyim dershanenin oradaki. Ve gerçekten iyiyim acımıyor fazla ilaçlar baya iyi.
Petek: sadece haber vereyim dedim uyumam lazım artık yorgunum
Petek: seni de habersiz bıraktım kusura bakma tekrardan
Akın(Boğaziçi): Petek ameliyat olmuşsun ne kusuru saçma sapan konuşma.
Akın(Boğaziçi): ne zaman çıkacaksın hastaneden?
Petek: yarın sabah
Akın(Boğaziçi): haber ver bana
Petek: tamam
Akın(Boğaziçi): şimdi de git uyu hadi yorma kendini
Akın(Boğaziçi): iyi geceler.
Petek: Sana da.
----
yıldıza basmayı unutmayıın :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)
Teen Fiction0538*: Petek merhaba, Akın ben. Akın Çağlayan. Koçluk programından. 0538*: dersteydim hemen mesaj atamadım sonra da aklımdan çıktı. Nasılsın? ** TAMAMLANDI. Hayat ve Ay, Şitana, Yaşanmamış Tek Olasılık, Boşlukta Boğulmak ve Boğaziçi aynı evrenin far...