•23.Bölüm•

4.7K 250 16
                                    

Teknoloji harika bir şeydi. Bazen durup varlığına ve bu gelişimine şükür falan etmeliydik.

Çünkü kafe o kadar kalabalıktı ki eğer mesajlaşırken profil fotoğrafını göremesem Akın'ı bulmam imkansızdı. Yakasına karanfil bile takmış olsa bulamazdım.

Ortamda bir uğultu ve hafif bir müzik vardı. herkes ders çalışıyordu. Cam kenarındaki bir masada tek oturan kızıl saçlı Akın'ı gördüm. Önünde birkaç kalın kitap vardı ve kafasında büyük kulak üstü olan kulaklıklardan vardı. Epey odaklanmış duruyordu.

Tamam. Beril ne demişti? Derece yapıp hayallerinin okulunda da olsa o da dümdüz bir insan. Bir artısı yok. Evet. Yoktu.

Oturduğu masaya yavaş yavaş ilerledim. Masaya bir adım kala Akın kafasını kaldırdı. Beni gördü. Bir an için sadece baktı ama sonra "Petek?" derken çıkardı kulaklığını ve ayağa kalktı

"Selam." dedim hemen.

"Selam." dedi. tamam. Ne yapacaktık? El mi sıkışacağız yoksa sarılacak mıyız? Özel bir selamlaşma falan mı icat etseydik keşke? Uzaktan öpücük falan atsak çok mu olurdu?

"Otursana?" dedi birden tüm krizi çözerek. Tamam mantıklıydı. Sözlü şekilde selamlaşmıştık zaten. Neden başka durumlara girecektik ki evet.

"Oturayım." derken sandalyeyi çekip oturdum. Çantayı kucağıma alırken önündekilere baktım. "İki saat oldu ben geleli." dedi. kaşlarımı kaldırdım.

"İyi de saatinde geldim ben? Üç dört dakika gecikmedim mi?" dedim şaşkınca.

"Seninle alakası yok. Erken geldim. Biraz çalıştım. Sen gelene kadar." dedi. Kafamı salladım hafifçe.

"Sınavlarım var yeni yılda hemen." Dedi. çantamı açarken "Kahve alacağım ben sanırım." dedim. self servisti mekan.

"Ben alabilirim." dedi o da çantasına uzanırken.

"Sen öğrencisin." dedim.

"Sen sadrazam mısın kızım? Sen de öğrencisin" dedi. Güldüm

"Ama ailemle kalan YKS öğrencisiyim. Sen üniversitelisin. O yüzden ben alacağım. Ne istersin?" dedim cüzdanımı alıp ayağa kalkarken.

"Kendine ne alıyorsan bana da ondan al fark etmez." dedi. kafamı sallarken telefonumu da alıp sıraya ilerledim. Önümde üç kişi vardı. ekranı açarken Beril'e mesaj attım.

Petek: Bana tarot açsana bugünün nasıl geçeceği hakkında falan en azından

Beril: tarot öyle çalışmıyor embesil

Petek: ama şu an buna ihtiyacım var

Beril: hemen cinlerimle iletişime geçeyim o zaman

Petek: OF BERİL YA

Beril: girdin değil mi içeri bak salak gibi dışarıda değilsindir umarım

Petek: girdim kahve alıyorum ikimize

Beril: niye sen alıyorsun?

Petek: çünkü o öğrenci

Beril: sen eskortsun da parayı mı vurdun acaba?

Petek: babamın parası

Beril: sanki onun dayısının parası

Beril: onun da baba parası

Beril: bir de seni başarılı yapmak için dershaneden aldığı para

BOĞAZİÇİ |Yarı Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin