4. Bölüm - Başlangıç

2.4K 100 7
                                    


AHUZAR – ŞU KARŞI Kİ DAĞDA DUMAN YOK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AHUZAR – ŞU KARŞI Kİ DAĞDA DUMAN YOK

'' Neden çağırdın beni? Saatin kaç olduğunun farkında mısın Demir? '' sorumu umursamadan üzerime doğru geldi yavaşça.

Gözleri kıpkırmızıydı. Masmavi gözleri kızarmış farklı bir şekilde bakıyordu bana ilk defa. Eski Demirden çok başka türlü. Çaresiz, acı içinde, ne yapacağını bilemez bir halde. Tam karşımda dikildi ve gözlerime baktı uzun uzun.

'' Neden Bahar? '' dedi sadece. Biraz daha bana yaklaşmasıyla geri çıktım istemsizce.

'' Neden yaptın bunu? Benim yüzümden mi? Bana olan öfkenden, kızgınlığından mı? '' sarhoştu çok yüksek ihtimal çünkü titreyen sesinin başka bir açıklaması olamazdı. Kaşlarımı çattım.

'' Bunları konuşmak için mi çağırdın beni? Seninle ne alakası olabilir ki, ayrıldık bitti ve hayatıma devam ettim hepsi bu kadar. Aynı senin gibi... Neyi sorguluyorsun? '' dememle başını iki yana salladı ve dişlerini kırmak istercesine bastırdı. Gözleri anlık olarak dolsa da kaçırıp kendine gelmek için etrafta göz gezdirdi.

'' Seni çok kırdım biliyorum. Çok fazla hem de Bahar. Bütün hatalarımın farkındayım. '' kısa bir es verip bakışlarını yeniden bana çevirdi.

'' Yapmamam gereken, söylememem gereken şeyleri söyledim, yaptım. Asıl söylemem gereken şeyler başkayken çok başka şekilde davrandım sana. Ama... '' diyerek başını iki yana salladı. Bu kez dolan gözlerini benden kaçırmazken göreyim istedi. İlk defa karşımda bu kadar yıkılmış bir halde bakıyordu bana.

'' Ama ne seninleyken ne de senden sonra başkasına dokunmadım ben Bahar. Yaptım dedim o an... Sinirle yaptım, dokundum dedim ama dokunmadım Bahar. Senin üstüne yemin ederim ki dokunmadım kimseye. Yapmadım. Sinirle konuştum, öfkeyle söyledim o gün ki şeylerin hepsini. Benim bu hayatta senden daha değerli hiçbir şeyim yok, o yüzden senin üstüne yemin ederim Bahar. '' yaşlarımı zor zapt ederken başımı salladım ve alayla güldüm.

'' Yapma Demir senin hayatında Rana'nın bile benden daha fazla değeri vardır. Olmayan bir şeyin üzerine yemin etme. '' söylediğim şeye kırık bir tebessüm gönderdi ve yutkundu.

'' Haklısın bunu sana hissettiremeyen de yine benim ama değil Bahar, her şey bir yana sen bir yana... En başından beri böyleydi bu. Yaşadığımız her şey, her an gerçekti Bahar. Şu öldüğüm gözlerine bakıp sana yaşattığım her an, söylediğim her şey gerçekti. O son güne kadar her şeyimiz gerçekti. Sana yemin ederim. '' çaresizlik içinde olan bakışlarıyla gözlerimi çektim ondan.

'' Bitti mi? '' dedim sesimi düz tutmaya çalışarak.

'' Bittiyse gideceğim bunların bir önemi yok artık biliyorsun demi? Gerçek ya da değil bizim için çok geç artık. Ben evlendim çocuğum var Demir. Bunları bana neden söylüyorsun? '' elini uzatıp saçlarıma dokundu. Engel olmadım ona, geri çekilmedim bekledim sadece. Usulca sevdi acıtmaktan korkarcasına.

ZEMHERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin