25. Bölüm - Nefes

2K 82 12
                                    

MELEK MOSSO – GEL DESEM DE GELME

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MELEK MOSSO – GEL DESEM DE GELME

Demir'in odasına girdim. Yiğit ve abim eşyaları kenarı bırakıp bana döndüler. Yiğit aşağıdayım diyerek çıkmış abim ise bana bakıyordu. Yanıma gelip Narin'i aldı kucağımdan.

'' Kız cimcime, babanı gördün unuttun hepimizi. '' yanaklarına öpücükler kondurmasıyla Narin sıkıştırılarak sevilmekten hoşlanmadığı için huysuzlanıp yüzünü iteklemeye çalışıyordu. Gülüp yere bırakırken '' Anası kılıklı. '' demişti imayla. Gözlerimi devirip kalçalarımı masaya dayadım ve kollarımı göğsümde bağladım.

'' Aynı odada mı kalacaksınız Bahar? '' dedi karşımda dikilip çattığı kaşlarıyla.

'' Abi! '' dememle derin bir nefes alıp Narin'e baktı ve bana yaklaştı. Narin poşetlerin içindeki kıyafetlerini yatağın üzerine boşaltmakla meşguldü şu an.

'' Ne abi, bari ikincisini evlendikten sonra yapın. '' demesiyle yerimde doğrulup sinirle baktım ona.

'' Saçma sapan konuşup durma. Kimseyle evlenmiyorum, ikincisi falan da yok. Ayrıca bana laf edene kadar kendi yaptığın şeyleri toparla bir an önce babamı duydun. '' dememle sıkıntıyla soludu.

'' Evet, senin eşyalarını almak için girdim eve, eşyaları bırak bir daha gelme dedi bana. '' sırıtırken karşısında oh olsun dercesine kaşımı kaldırdım.

'' O kadar kızgınım ki sana abi, o zaman bazı şeyler ortaya çıksaydı belki de biz şu an... '' dememle gözlerini kapatıp açtı. Pişmanlık duyduğu belli olan bir yüz ifadesiyle yanıma gelip elini omzuma attı.

'' Özür dilerim Bahar. Bilseydim inan o zaman söylerdim. Ne bileyim kızım ben Demir'le böyle şeyler olduğunu aranızda. Aklımın ucundan bile geçmedi. O şerefsizde demedi bir şey hiç. Üstelik şüpheleniyordum o sıralar bir de. Ona ayrı kızgınım zaten ayakta uyuttunuz resmen beni. '' demesiyle göz devirdim.

'' Kendimi aşırı suçlu hissediyorum, ölebilirim vicdan azabından gerçekten kızgınım size yalan yok ama yaşadıklarından dolayı hiçbir şey diyemiyorum. Resmen benim yüzümden uzakta doğum yapmak zorunda kaldın. Benim yüzümden babasız kaldı Narin. '' sıkıntıyla bir soluk verip başımı omzuna koydum.

'' Tek sorunumuz senin meselelerin yüzünden oluşan şey değildi. Demir'in o zamanlar ki yaşam şeklini biliyoruz hepimiz. Eski mevzular peşimizi bırakmadı sonra Demir'in davranışları, benim üstüne gitmelerim damarına basmalarım falan da olunca olmadı işte. Bir tek seni suçlayamam ama evet asıl kopma noktamız oydu yalan söyleyemem. '' dudaklarını başımın üzerine dokundurup iç çekti.

'' Özür dilerim Bahar. O kadar pişmanım ki. Diğer meseleleri o herif eminim bir şekilde hallederdi, affettirirdi kendini sonra ama sen ortadan kaybolunca yapacak bir şeyi kalmadı. '' sonra yeniden aklına bir şey gelmiş olacak ki sinirle doldu ama aynı zamanda güldü.

ZEMHERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin