18. Bölüm - Buruk Veda

1.5K 62 1
                                    

MABEL MATİZ - SARIŞIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MABEL MATİZ - SARIŞIN

Sınav sonuçları açıklanmıştı ve ben artık tamamen mezundum. Tören günüde gelmişti. Aynanın karşısında kendimi izledim. Yarım kol, acı kahve, kruvaze yaka ve yandan bağlamalı bir elbise giymiş altına da topuklularımla gayet şık olmuştum. Saçlarımı iri dalgalar halinde salık bırakmış ve hafif bir makyajla tamamlamıştım. Göz rengim belirginleşmişti fazlasıyla. Masanın üzerinde titreyen telefonumla derin bir nefes alıp heyecanla elime aldım.

Gönderen: Ortak

Mesaj: Güzelim biraz geç kalacağım ama yetişeceğim, direkt salona geleceğim merak etme.

Seni seviyorum.

Demir'in mesajıyla moralim bozulmuştu bir anda. İzin almıştı öğleden sonrası için askeriyeden, bu iş ne işiydi anlamamıştım durduk yerde.

Gönderen: Minik

Mesaj: Peki kolay gelsin.

Yazdım sadece. İçimden fazlasını yazmak gelmemişti. Ben buradan beraber geçeceğimizi düşünürken o ne yazık ki gecikeceğini yazmıştı. Üstelik izinli olmasına rağmen çıkan son dakika işine anlam verememiştim.

'' Bahar hazır mısın? '' abimin sesiyle tuş kilidini kapatıp çantamın içine attım telefonumu. Odamdan çıkıp yavaşça inmeye başladım merdivenleri. Ayağımdaki topuklulardan sebep tahta merdivenlerden ses çıkıyordu her basamağa basışımda.

Herkes oturma odasında beni beklerken beni görmeleriyle annem ve babam uzunca izledi. Babamın gözleri dolsa da bakışlarını kaçırıp, boğazını temizleyerek kendini toplamaya çalışmıştı belli etmemek için fakat annem onun tam tersine akan bir iki damla yaşıyla yanaklarını sildi.

'' Güzel gözlüm, ne güzel olmuşsun Bahar. '' anneme gülümseyip sıkıca sarıldım.

'' Teşekkür ederim Elif Sultan ama ağlama lütfen, bak bende başlarım asla susturamazsın biliyorsun. Makyajım falan da mahvolur sonra tüm hazırlık boşa. '' söylediklerimin ardından '' Ağla anne. '' diyen abimle ona döndüm tuhaf bir şekilde ne dediğini anlamaya çalışırken.

'' Ağla aksın makyajı. Bu ne kızım, alt tarafı bir rulo alıp, kep atacaksın sadece. Abartsaydın biraz daha Bahar! '' tepkisine göz devirip başımı iki yana salladım.

'' Seni duymuyorum bile abi. '' tepkime sinirlenirken yanıma doğru adımlamasıyla babamın arkasına kaçtım anında çünkü saçımı başımı bozma ihtimali çok fazlaydı.

'' Sakın! '' diye cırladım panikle. '' Sakın tek bir adım daha atma abi. Hele saçlarıma ya da vücudumdaki herhangi bir noktaya elini uzatma seni mahvederim. '' tehdit etmemle sırıtan abim ellerini cebine koyup keyifle süzdü.

ZEMHERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin