DEMİR DEMİRKAN – AŞKTAN ÖTE
Üç gündür devam ettiğim resmimi bitirmemle derin bir nefes alıp boynumu esnettim ve fırçamı bıraktım masaya. Elime bulaşan boyaları bezime silerken ayağa kalkıp uzaktan baktım. Kulaklığımı çıkarıp müziği durdurdum. Boynum ve sırtım ağrımıştı saatlerdir resim yapmaktan. Banyoya girip ellerimi yıkadım ve üzerimdeki kıyafetlerimi çıkarıp kirliye attım iç çamaşırlarımla beraber. Odaya geri dönüp kendime siyah bir iç çamaşırı seçip giydim. Dolabımdan pijama takımı aldım.
Kırmızı ekose desen, göğüs kısmında siyah renkte dantellerin olduğu askılı pijama üstümü geçirdim üzerime. Pijama altını da giyip saçlarımı gelişi güzel tutturdum tokamla. Kıvırcık yapmamdan dolayı yoğunlaşmıştı ve topladığımda hoş bir görüntü çıkıyordu. Yatmak için balkon kapımı kapattım ve telefonumu aldım elime.
Demirlerden öğleden sonra ayrılmıştık ve o saatten sonra konuşamamıştık hiç. Abimle beraber ayrılmışlardı yanımızdan. Ne abim geri dönmüştü ne Demirden mesaj vardı. Sohbet kısmına girdim.
Gönderen: Minik
Mesaj: Ben yatıyorum iyi geceler sana.
Yazdım sadece. İnsan bu saate kadar en azından bir ne yapıyorsun falan diye sorardı. Onu da yapmamıştı Demir Bey. Lambaderi kapatıp yatağıma girdim ve yastığımı yatak başlığına yaslayıp sosyal medyada gezinmeye başladım. Neredeyse yarım saat sonra gelen mesajla kaşlarım çatıldı. Nihayet cevap verebilmişti.
Gönderen: Ortak
Mesaj: Balıkçıya gel bekliyorum.
Yazdığı şeyle tek kaşımı kaldırdım. Nasıl gidebilirdim bu saatte acaba? Ayrıca abim yanındaydı bu adamın.
Gönderen: Minik
Mesaj: Gelemem Demir, saat kaç oldu farkında değilsin herhalde sen! Üstelik abim yanında değil mi senin?
Yazdım ve dudaklarımı kemirdim mesajını beklerken mesaj ekranını kapatmadan. Direkt yazmaya başlamıştı.
Gönderen: Ortak
Mesaj: Yok gitti. Gel hadi Bahar, başlatma saatine. Bekliyorum!
Yazmasıyla göz devirdim. Hırsla parmaklarımı ekrana dokundurdum sert bir şekilde.
Gönderen: Minik
Mesaj: Çıkamam ya. Abim yanında değilse eve geliyordur yakalanmamı falan istiyorsun herhalde.
Anında görülen mesajımla cevap yazmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ (Tamamlandı)
Teen Fiction'' Sana söz, soyadım soyadın olana kadar bitmeyecek bu mevzu. '' bir yemini daha dillendirdi son kez. '' Kendine dikkat et. Seni seviyorum. '' diyerek çekti ellerini üzerimden. Sarılmamıştı hâlbuki sadece ufak bir temasla bile sıcacık olan bedenim ç...