10. Bölüm - İzzet - i İkram

1.9K 74 12
                                    


EDİS – BUZ KIRAĞI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EDİS – BUZ KIRAĞI

'' Oha oha! Yavaş kızım söktün kapıyı yerinden! '' diyen abime baktım ayakkabılarımı çıkarmakla uğraşırken.

'' Kulaklık vardı kulağımda fark etmedim. '' bahaneme göz devirirken eteğimle ya sabır çekti içinden.

'' Bahar, yakacağım bu eteklerini az kaldı benden söylemesi uyarmadı deme sonra. '' diyerek arkasını döndü ve lavaboya girdi.

'' İyi akşamlar. '' dedim anneme ve babama doğru seslenerek. Odama çıktım. Işığı yakmadan pencereme yaklaştım ve az önce ikisini gördüğüm yere baktım ama kimse yoktu. İçim içimi yerken dolabımdan rast gele bir eşofman ve bol bir tişört çektim. Lavaboda işlerimi halledip odama geri döndüm. Üstümü değiştirdim. Telefonumun yanıp sönen bildirim ışığı dikkatimi çekti.

Gönderen: D!

Mesaj: O eteğin hesabını vereceksin bana!

Yazmıştı. Dalga geçiyordu benimle kesinlikle bu adam. Önce kendisi kendi yediği haltların hesabını verecekti.

Gönderen: Minik

Mesaj: Siktir git Demir!

O kadar öfkeliydim ki ona ne söylesem az kalırdı.

Gönderen: D!

Mesaj: Senin o dilini koparmayan Demir'i siksinler Bahar!

Hala bana atar gider yapabiliyordu bir de utanmadan. Çok yüz vermiştim tepeme çıkmıştı resmen. Görüldü atıp cevap vermedim. Yatağımın üstünde oturmuş gözümü bir an olsun ekrandan çekmeden bekledim. Hala çevrimiçiydi ve benim yazmamı bekliyordu. Ama çok beklerdi. Nihayet yirmi dakikanın sonunda çalmaya başlayan telefonumla dudaklarıma alaylı bir gülümseme kondurdum. Rahatlayıp derin bir nefes aldım. Dün gecenin acısını çıkaracaktım ondan. Avuç içlerimi yatağa bastırdım ve titreyen telefonuma baktım sadece. Arıyordu. Ama daha çok arardı. Arama sonlandı ardından bir kez daha çalmaya başladı telefon. Saçımın ucuyla oynarken sadece izledim. Bir kez daha sonlandı. Aramanın ardından hala açık olan mesaj ekranına yeni bir bildirim düştü.

Gönderen: D!

Mesaj: Aç şu siktiğimin telefonunu Bahar!

Mesaj görüldü olarak ona iletilirken bir kez daha aradı ardından bir kere daha. Açmadığım için nihayet arama sona ermişti. Bir iki dakikanın ardından Demet'in aramasıyla ekrana baktım tek kaşımı kaldırıp. Kendimi göstermemeye çalışarak Demir'in odasının camına göz attım yoktu. Perde yarım bir halde çekiliydi ama kendisi yoktu. Muhtemelen Demet'ten arayanda oydu. Arama sonlandı, bir kez daha çaldı. Yatağımın üzerinde bıraktım telefonumu ve çıktım odamdan. Sessizdeydi zaten aramaya devam edebilirdi.

ZEMHERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin