Bir günü daha bitirmenin rahatlığıyla çıktım okuldan. Demir'in izni bitene kadar bana tahsis ettiği arabasına yürüdüm. Nişan gecemizin üzerinden bir hafta geçmişti. Her şey yoluna girmeye başlamıştı sonunda ve artık daha sakin geçmeye başlamıştı bizim için günler. Babamla da aramız eskiye dönerken daha mutluydum. Yarın abimlerin nikâhı vardı. Nihayet beklenilen gün gelmişti. Annem kuru bir nikâh olacağından memnuniyetsizliğini sürekli olarak Leyla teyzeye dert yanarak belli etse de Hilal ve abime ses çıkarmıyordu. Zaten olanlar herkesi yeterince yorup yıpratmıştı meselenin uzaması isteyeceği bir şey değildi. Hilal'in annesi ve teyzesi de iki gün önce İstanbul'a gelmişlerdi. Bir akşam çay için bize geldiklerinde tanışabilmiştik.
Akmayan trafikten dolayı fazlasıyla bunalırken klimayı açtım. Hafif çalan müzikle olduğum yerde beklerken çalan telefonumu cevapladım.
'' Efendim Demet. ''
'' Nerelerdesin Bahar? '' önümde hareketlenen araçlarla biraz daha hareket edip yeniden duraksadım.
'' Çıktım okuldan, eve geleceğim inşallah trafikten kurtulabilirsem. Biraz uzun sürecek gibi bugün gelişim. '' kıkırdarken telefonun ucundan sesi sanki evde değilmiş gibi geliyordu.
'' Kurtulursun inşallah canım. Bahar, kızlarla balıkçıdayız biz sende direkt buraya gelsene eve geçmeden. '' kızlar derken kimlerden bahsediyordu acaba.
'' Kızlar derken? '' soru sorarcasına çıkan sesimle kısa bir an sessiz kalıp ardından devam etti.
'' İrem, Damla, ben, İdil hem Hilal'e de haber verdik oda gelecek birazdan hep beraber otururuz. Çocukları babalarına bıraktık bu arada herhangi bir engel yok ne dersin? '' demesiyle kıkırdadım.
'' Kız gecesi diyorsun yani. Hilal için mi bu? '' dememle onaylarcasına bir ses çıkardı ağzının içiyle.
'' Aynen canım, kız yarın dünya evine girecek felekten bir gece çalalım biz bize. Babalarda çocuklarla ilgilensin bir gece, bir şey olmaz. '' demesiyle gülüp tamam demiş ve kapatmıştım telefonu. Ardından gözümü yoldan ayırmamaya çalışarak Demir'i aradım. Çalmaya başlamasıyla bekledim. Üçüncü çalış bitmeden '' Narin düşeceksin in oradan. '' diyerek açmıştı telefonu. Arkadan gelen Narin'in gülme seslerine Umut'un ve Sırma'nın da sesleri karışıyordu.
'' Efendim güzelim. '' içim sıcacık olurken sesiyle, iç çekip '' Ne yapıyorsunuz? '' dedim.
'' Ne yapalım çocukları bize bıraktı Demet Hanım. Neymiş kız kıza bir gece geçirecekmişsiniz. Haberin var mıydı senin bundan? '' Narin diğerleriyle yan yana gelince Demir'in sabrını zorlamış olmalıydı fazlasıyla. Yoksa hafif de olsa sinirli çıkan sesinin başka bir açıklaması olamazdı. Çocukların bağırış sesleri duyuldu telefonun ucundan ardından Demir'in sesi.
'' Semih, al lan şu oğlunu kızımın etrafından. '' diye solumasıyla gülmemek için zor tutmuştum kendimi. Abimin de homurdanma sesi gelmişti arkadan ama ne söylediğini anlayamamıştım uzaktan geldiği için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ (Tamamlandı)
Teen Fiction'' Sana söz, soyadım soyadın olana kadar bitmeyecek bu mevzu. '' bir yemini daha dillendirdi son kez. '' Kendine dikkat et. Seni seviyorum. '' diyerek çekti ellerini üzerimden. Sarılmamıştı hâlbuki sadece ufak bir temasla bile sıcacık olan bedenim ç...