TOYGAR IŞIKLI - KORKUYORUM
'' Demet sen nasıl anladın Yiğit'e âşık olduğunu? Sizde çok uzun zaman olmadı başlayalı ama âşıksın ona. Oda sana, anlatıyorsun hep dinliyorum ama daha yan yana gelemedik hiç, tanışma fırsatımız olmadı. Ben ikinizi yan yana hiç görmedim. Âşık olunca nasıl olur insan? '' yüzüme ufak bir tebessümle ama anlayışla bakıyordu Demet. Ellerimi tuttu ve sıktı hafifçe.
'' Heyecanlanırsın onu gördüğünde. Ama böyle değişik bir heyecanlanma... '' var mı diye bakıyordu yüzüme.
'' Ben bilmiyorum bunu, sürekli yan yana olunca nasıl anlar ki insan heyecanlandığını? '' kısa bir an düşündüm.
'' Korkudan kaynaklı heyecan buna dâhil mi? '' dememle kocaman bir kahkaha attı Demet. Yatağa sırt üstü yatıp kahkahalarla gülerken başını salladı iki yana. Koluna bir şaplak atıp çatılı kaşlarımla çekiştirdim kalkıp ciddi olması için.
'' Demet ya! Bir şey sordum yardım istedim senden dalga geçiyorsun benimle. '' huysuzca homurdanmamla kendini toparlamaya çalıştı.
'' Tamam, tamam... Ay Bahar çok komiksin ama ya. Kızım kocaman insan oldun hala aşkı tatmamış olman tuhaf değil mi sence de? '' omuz silktim.
'' Herkes her şeyi yaşamak zorunda değil demi Demet. Kimseye karşı böyle bir şey hissedemediysem ne yapabilirim. Ben ilk defa bugün aydınlanma yaşadım üstelik. Senelerdir yanı başımda olan adama farklı duygular hissettiğimi bir anda idrak ettim. Çok tuhaf değil mi? Sürekli yan yana olduğumuzdan mı fark edemedim sence? '' merak dolu bir ifadeyle yüzüme bakarken alt dudağını ısırdı ve biraz daha yaklaştı yatakta bağdaş kurarak.
'' Kim bu Bahar, çatlayacağım meraktan ya.'' Alt dudağımı çekinerek dişlerimin arasına aldım ve bakışlarımı kaçırdım ondan.
'' Demet bak söyleyeceğim ama bu durum bizim arkadaşlığımızı asla bozmayacak tamam mı? Bir de ne olursa olsun asla söylemek yok ona. '' tamam mı dercesine yüzüne bakmamla kaşlarını çattı.
'' Ben tanıyorum yani o zaman ve yakınım... '' kafası karışmış bir halde bana bakarken başımı salladım evet dercesine.
'' Ay çatlayacağım şimdi gerçekten Bahar. Söyle artık kızım! '' cırlamasıyla, bir anda '' Abin... '' dedim.
Gözleri kocaman oldu. Dudakları aralandı şaşkınlıkla ve benden bir miktar uzaklaşıp yüzüme baktı ciddi miyim diye. Donuk bir halde hala bana bakarken gözlerini kapattı birkaç saniye.
'' Abim? '' dedi soru sorarcasına. Sesinin tonundan uğradığı şok ve şaşkınlık bariz belliyken korkuyla baktım ona. Başımı salladım yeniden. Yutkundum.
'' Abim olan Demir'den bahsediyoruz doğru mu anladım ben? '' derince nefeslendim.
'' Evet, Demet ondan bahsediyoruz. Yıllardır abi dediğim Demir'den... '' gözlerimi kapatıp bedenimi ele geçiren ürpertinin geçmesini bekledim. Yanağıma süzülen yaşımla daha sıkı kapattım gözlerimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEMHERİ (Tamamlandı)
Teen Fiction'' Sana söz, soyadım soyadın olana kadar bitmeyecek bu mevzu. '' bir yemini daha dillendirdi son kez. '' Kendine dikkat et. Seni seviyorum. '' diyerek çekti ellerini üzerimden. Sarılmamıştı hâlbuki sadece ufak bir temasla bile sıcacık olan bedenim ç...