30. Bölüm - Zarif Ağrı

1.9K 73 13
                                    

GÖKHAN TÜRKMEN - MAHŞER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GÖKHAN TÜRKMEN - MAHŞER

'' Aramadın hiç. '' diye sordum yine ilk konuşan ben olurken.

'' Narin aradı işte. Ben rahatsız etmek istemedim. '' demesiyle gözlerimi kapattım. Sabrımı sınıyordu benim.

'' Zor olmuyor mu Demir? '' sorumla bana döndü dakikalar sonra ilk defa.
'' Zor olan ne? '' demişti.

'' İçin içini yerken, aslında fazlasıyla rahatsızken susmak, kendin gibi davranamamak. '' dedim üstüne tek tek bastırırken. Bardağına uzanıp kalan rakısını dikti kafasına ve şişenin dibinde kalan son rakıyı da döktü.

Burnunu çekip derince soluklandı. '' Öyle olmak zorunda, insanın hata yapma şansı olmayınca iki kat fazla dikkat edip, sabır göstermesi gerekiyor. Hatta bazen de susması, sessiz kalması. '' başımı sallarken '' O yüzden mi susuyorsun? Bana kendini ispatlama çabası içinde misin? Değiştiğini göstermeye mi çalışıyorsun? '' dedim arka arkaya.

'' En azından çabalıyorum. Ben yanlışlarımın da doğrularımın da arkasındayım Bahar. Yanlışlarımın farkına varıp bir şeyleri yoluna koymak için uğraşım var en azından. İstediğimi gösteriyorum. İstediğin gibi bir adam olma çabası içindeyim. İstediğin bu değil miydi? Niye sinirlisin şimdi anlamıyorum. '' demesiyle bacağımın birini titrettim hızlıca. Bana korktuğumu mu ima ediyordu kendince? Hissettiğim şeylerin arkasında duramadığımı anlatmaya çalışıyordu sanırım. Açık açık konuşmamasından sıkılmıştım artık. Kendi kendime anlamaya çalışıyordum yine onu.

'' Keşke bunları zamanında gösterseydin de senelerimiz boşu boşuna yok olup gitmeseydi Demir. '' diye solumamla bardağındaki rakıyı sonuna kadar içip sertçe bıraktı masaya.

'' Gittikten sonra mı kıymete bindim senin gözünde? '' ayağa kalkıp masadan uzaklaştım. Saçlarımı kulaklarımın arkasına sıkıştırdım sinirle solurken. Sıkılmıştım bu hallerinden iyice.

'' Ayrıca susarak hiçbir şeyi halledemezsin, benimle konuşmadan bir şeyleri aşmadan nasıl düzelmesini bekliyorsun? Kendimi düzeltirim olursa olur mu diyorsun kendince? Birkaç olay ortaya çıktı diye tamamen masumlaştın mı sen şimdi? Anladık aldatmamışsın peki ya diğer davranışların? '' kaşları çatılırken devamını getirmemi bekledi.

'' Ayrıca tüm bu yaşananların ardından babamlardan dolayı mecbur olduğumu düşünüyorsan sana değilim. Nasıl olsa mecburen evlenecek başka çaresi yok diyorsan o iş öyle değil. Babamla karşı karşıya bile geleceğimi bilsem dinlemem kimseyi. Sevgisine inanmadığım bir adamla yeniden aynı yola çıkacak değilim. Mesele kızınsa onu senden kaçıracak değilim bir daha merak etme. Sende daha fazla olmadığın biri gibi davranma zorlama yani kendini. '' kaşları daha derinden çatılırken oda aynı benim gibi ayaklandı.

'' Pardon! '' dedi sert bir tonla ve imayla.

'' Sen ne dediğini duyuyor musun Bahar? Sadece Narin için mi katlanıyorum sanıyorsun sen bu durumlara? '' aynen öyle dercesine başımı sallamamla kahkaha attı. Attığı kahkaha tamamen sinir doluydu.

ZEMHERİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin