𝐭𝐨𝐧𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐤 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝

447 15 14
                                    

tony jako twój chłopak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

tony jako twój chłopak:

• Zawsze się o Ciebie boi, nie ważne czy idziesz do sklepu czy spotykasz się z przyjaciółmi.

• Uwielbia Cię całować, wszędzie i o każdej porze. To po prostu jego nawyk.

• Jest bardzo zazdrosny.

• Wasze kłótnie trwają przeważnie kilka dni. Oboje potem znajdujecie jakoś sposób by siebie przeprosić i wtedy do końca dnia leżycie w swoich objęciach oglądając filmy oraz wymieniając leniwe pocałunki.

• Kiedy nadchodzą 'te' dni, Tony zazwyczaj woli Cię nie wkurzać. Trzyma się na dystans, ale wciąż jest w pobliżu w razie gdyby Twój stan się pogorszył.

• Nie powie Ci tego ale uwielbia patrzeć na Wasze zdjęcia.

• Uważa, że wyglądasz słodko gdy nosisz jego koszulki.

• Zabiera Cię do bardzo luksusowych restauracji. Obojętnie czy jest to w Nowym Jorku czy w Mediolanie.

• Tony bardzo dużo czasu spędza w garażu. Już nie raz powstała o to sprzeczka ale jakoś zaakceptowałaś ten fakt. Czasem jest tak pochłonięty pracą, że musisz mu przypominać o tym by coś zjadł lub odpoczął.

• Nawet gdy masz najgorszego focha na świecie lub jesteś w największym dołku on magicznie za pomocą swoich głupich żartów umie poprawić Ci humor.

• Stark jest jaki jest ale do Waszego związku podchodzi bardzo poważnie. Chce abyś czuła się przy nim bezpieczna i kochana dlatego na każdym kroku pokazuje jak mocno Cię kocha. Jest wtedy bardzo romantyczny oraz czarujący.

• Bardzo często śnią mu się koszmary. Jest wtedy bezradny, kompletnie wyczerpany i przestraszony. Wtedy wkraczasz Ty, obejmujesz go całując przy tym w czoło i przeczesując mu włosy. Powtarzasz to póki brunet do końca się nie uspokoi i nie zaśnie na nowo  z głową na Twojej klatce piersiowej.

• Bardzo często mówisz mu jak bardzo go kochasz i jesteś z niego dumna. Tony'emu mięknie wtedy serce i nawet gdy jest smutny czy po prostu zmęczony od razu robi mu się lepiej.

• Widziałaś go kiedy płakał. Owszem jest to rzadki widok ale akurat tego dnia dowiedział się o morderstwie swoich rodziców i po prostu coś w nim pękło.

• Na Twoje urodziny wykupił specjalnie Twoją ulubioną restaurację.

• Oboje pragniecie mieć dwójkę dzieci.

• Jeżeli chodzi o sprawianie sobie przyjemności, Tony jest w tym bez dwóch zdań najlepszy. Sposób w jaki przypiera Cię do ściany bądź droczy się z Tobą sprawia, że pragniesz go przy tym jeszcze bardziej. W jednej chwili potrafi być bezlitosny , cholernie pociągający a w drugiej staje się kochający i opiekuńczy.

• Aby złapać jego uwagę wystarczy, że założysz jakąś krótką spódniczkę lub przyjdziesz do niego w jednej z jego koszulek. Wtedy już po prostu nie może skupić się na niczym innym a jego ręce zaczynają jeździć po całym Twoim ciele.

• Kiedy on chce zdobyć od Ciebie trochę atencji wystarczy, że podwinie rękawy i rozepnie dwa guziki u szyi lub po prostu ściągnie koszulkę. Zazwyczaj prowadzi to tylko do jednego a on jest wtedy bardzo zadowolony z poświęcanej mu uwagi.

Na Waszym ślubie o mało nie pobił urzędnika.

• Kiedyś dla żartu rozkręciłaś mu zbroję za co spotkała Cię bardzo surowa kara...😏

• Lubi dawać Ci klapsy.

• Czasami Tony się denerwuje i podnosi na Ciebie głos. Widząc jednak Twoje wycofanie oraz ślady łez w oczach, szybko się opanowuje. Składa krótkie przeprosiny po czym przyciąga Cię w swoje silne objęcia.

• On nazywa Cię swoim żuczkiem, skarbem, kochaniem a także Pani Seksowna, Panno Stark, Kobieto  moich marzeń, Leniuszku albo po prostu używa zdrobnienia Twojego imienia.

• Ty nazywasz go: Panie Ego mam duże jak stąd do Księżyca, kochanie, mój playboy'u, Starky, Żelazny Jełop, albo po prostu Tones.

TONY STARK ONE SHOTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz