1

5.2K 244 351
                                    

Minjoon olarak düşünün (dövmesiz olarak🤙)

Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz🤍

Sevgilerle Dazel sunar...

🌍

Bilinmeyen Numara: merhaba

Bilinmeyen Numara: ben alt komşunuz minjoon

Bilinmeyen Numara: dün için teşekkürler bizi evinize kadar getirdiniz

Bilinmeyen Numara "Minjoon" olarak değiştirildi.

Üst Komşu Kandemir: merhaba minjoon

Üst Komşu Kandemir: rica ederim sonuçta komşumuzsunuz

Üst Komşu Kandemir: sabah bir araba gördüm galiba eşyalarınızı getirdi

Minjoon: evet tam olarak yerleşemedik ama eşyaları düzenledik

Üst Komşu Kandemir: yardıma ihtiyacınız olduğunda beni çağırabilirsiniz

Minjoon: teşekkür ederim

Üst Komşu Kandemir: annem sizi çok merak ediyordu

Üst Komşu Kandemir: müsaitseniz annem çaya çağırıyor

Minjoon: çaya mı?

Üst Komşu Kandemir: misafir olarak evimize gelmenizi istiyor yani

Minjoon: babalarıma sorarım kabul ederlerse geliriz

Üst Komşu Kandemir: babaların mı?

Minjoon: sorun mu var acaba

Üst Komşu Kandemir: ah...şey babama ve mahalleye demeseniz iyi olur

Üst Komşu Kandemir: burada fazla sevilmez öyle kişiler

Minjoon: demek öyle

Minjoon: bilgilendirme için çok teşekkürler babalarıma bildireceğim

Üst Komşu Kandemir: pekala iyi günler

"Anne geliyorlar." Mutfakta çay demleyen anneme baktım. Gülümsedi ve kafasını salladı. "Kanhan, Kayhan, Candan! Gelin buraya!" Annem kardeşlerime ve ablama iş yaptıracaktı büyük ihtimalle.

"Benim adımı niye onlara benzer birşey koymadınız ya?" Dedim sahte bir kızgınlıkla. Annem gülümsedi ve "Kandemir çok hoş bir isim, ilk evlendiğimizde babanla hep konuşuyorduk erkek çocuğumuz olursa adını Kandemir koyalım diye..." Annem uzun uzun bana verdikleri isimi anlatırken kardeşlerim ve ablam masayı düzeltiyordu.

"Sende yardım et." Dedi babam enseme vurarak. Ensemi tutarak onlara yardım ettim. Böyle böyle zaman geçti ve Minjoon geldi ve babalarıda.

"Merhaba efendim." Dedi Minjoon. Hepimiz gülümsedik.

"Merhaba ben Hyun." Dedi bir babası. "Bende Sungmin." Dedi öbür babası.

Hyun amcayı babası olarak, Sungmin amcayı ise kendi amcası olarak tanıttı. Annesi ölmüş (!) ve babası çok çalıştığı için amcası bakıyormuş gibi anlattı. Öyle içten anlatmıştı ki bir an bende inanıyordum.

İlk gün fark etmemiştim ama hepsi benden uzundu. Ailede en uzun bendim, zaten genetik olarak ailedeki herkes kısaydı. Bende 175tim işte. Anlayın artık.

Kanhan ve Kayhan Minjoon'unkinin kaç cm olduğunu hesaplıyordu. Minjoon galiba 1.90 falandı herhalde. Uzundu baya. Tabii iki babasıda uzundu. Doğal olarak.

İçeride oturup yaklaşık 2 saat konuşup çay içtik. Fark ettiğim şey babamın onlara değişik değişik bakması. Babaları yan yana bile oturmuyordu dikkat çekmemek için. Bir ara kulağıma eğilip kız gibi bunlar, demişti.

Gittiklerinde birşey fark etmiştim. Minjoon yanımdayken kalbim çok hızlı atıyordu, onu düşününce hatta o konuşurken bile. Tanışalı bir gün olmuştu. Neler oluyordu?

🌍

İki üç defa yazıp düzelttim text yerini. Minjoon'u çok tatlı yapmak istemiyorum aslında ama bir yanın istiyor. Neyse~

Keyifli okumalar 🪐

Korelim | BxB ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin