6

2.3K 120 95
                                    

jihsooax bende yakışırdım Mehmet ve Çağan'ı o yüzden bu bölüm onların💖

Sevgilerle Dazel sunar...

🌍

Hiç yıllardır aşık olduğunuz kişi gözünüzün önünde başkasını sevdiğini size söyledi mi? Artı olarak onunla sevgili olmak için yanıp tutuştuğunu söyledi mi?

Ben yaşadım, çok kez. Mehmet, çocukluk aşkım.

O hep Candan'a aşıktı, ben ise ona. Asla fark etmedi, fark etmesin diye ondan nefret ediyormuş gibi davrandım. Olan yine bana oldu, ben acı çektim.

Kandemir Mehmet'i çağırdığında beni aramıştı Mehmet. "Kandemir çok kötüymüş, gel bi bakalım." Demişti. Orada bile Candan hakkında konuşmuştu. Kalbimin kırıldığının farkında değildi.

Ona açıklasam benimle arkadaşlığını bitirirdi. Hayır, Lgbt'yi sevmediği için değil, kendisine yıllardır aşık olan birisiyle rahat konuşamazdı o. Bu yüzden bir çok arkadaşlığını bitirmişti.

Oflayarak evin kapısını açtım. Ev boş ve kirliydi. Temizlik yapmam gerekiyordu.

Kapıyı kapattım ve ilk anahtarımı ardından ceketimi sağımdaki koltuğa attım. Mutfağa gittim ve buzdolabından birkaç şey alıp yedim.

Yere yavaşça oturdum. Bıkmıştım. Mehmet'in Candan'dan bahsetmesinden. O da yıllardır Candan'a aşıktı. Galiba bu kadar dayanmam mucizeydi. Onu unutmayı çok kez denemiştim fakat asla işe yaramamış aksine daha fazla ona aşık olduğumu hissetmiştim. Ters etki.

Cebimden telefonu çıkardım ve Mehmet'imi aradım.

Açmadı. Daha çok üzülmüştüm.

"Sinyal sesinden sonra sesli mesajınızı bırakabilirsiniz."

Ofladım. Neden açmamıştı. Tamam onun huyu buydu canı isterse açardı telefonunu. Demek ki canı istemiyordu. Göz devirdim kendime. Saçma salak düşünüyordum yine. Bu çocuk ayarlarımı bozuyordu.

"Mehmet, sana uzun zamandır birşey demek istiyordum. Artık dayanamıyorum, çok geç kaldım. Biliyorum ama cesaretimi anca topladım. Korktum. Beni bırakırsın diye, bu yüzden artık dayanamıyorum. Her gün üzülmekten bıktım usandım artık. Belki de bugünden sonra daha da üzüleceğim, bilemiyorum. Hiçbir şeyi bilmiyorum artık. Kendimi bile. Konuyu fazla saptırdım, özür dilerim. Mehmet ben sana yıllardır aşığım."

Telefonu kapatıp yere bıraktım. Ne yapacaktım?

O hemen dinlerdi sesli mesajı. Boku yedim işte. Aradan dakikalar geçti. Ben saatler gibi hissetmiştim. Yarım saat olmuştu. Evimin kapısı alacaklı gibi çalındığında anlamıştım yarım saatin geçtiğini. 2-3 dakika dinlese birde şok geçirse. Tam zamanında gelmişti işte.

Ben güçlü birisiydim. Mahallede ağır abi olarak bilinirdim hep. Ağlayacağım düşünmemiştim hiçbir zaman. Babam beni böyle büyütmüştü. Annem öldüğünde bile zor tutmuştum kendimi.

Ofladım ve ayağa kalktım. Kapıya yaklaştım ve açtım. Dürüst olayım karşımda sinirli, bir eli yumruk olmuş bana yumruk atmayı bekleyen bir Mehmet bekliyordum. Fakat karşımda şaşkınca bana bakıyordu. Yutkundum.

"Mehmet açıklayabilirim-"

"Neyi açıklayacaksın ha? Yıllardır saklıyormuşsun zaten. Ne zaman açıklayacaktın sen?"

Kafamı önüme eğdim. "Ben... Korktum benden nefret edersin diye..." Kekelemiştim. Boylarımız yakındı sadece ben bi tık uzundum. Yakamdan tuttu.

"Bana bak konuşurken! Göz teması kur ki seni anlayabileyim!"

Kafamı kaldırdım ve ona baktım. Sinirlenmemişti. Aksine beni anlamaya çalışıyor gibiydi. Ama düşünsenize en yakın arkadaşınız sizden yıllardır hoşlanıyor ve siz bunu şimdi öğreniyorsunuz. Birde başkasına aşıksınız. Ha ha. Ben şaşkınlıktan bayılırdım.

Dudaklarımı yaladım ve tekrardan ofladım. "Biliyorsun ben uzun bir süredir Candan'a aşığım. Yani hem ben hiçbir erkeğe ilgi duymadım biliyorsun. Of siktir ne yapacağım ben?" Dedi yakamı yavaşça bırakırken.

"İçeri gel istersen." Dedim mırıldanarak. Kafasını iki yana salladı. "Hayır, biraz düşünmem lazım... Kendine iyi bak." Dedi ve gitti. Kapıyı yavaşça kapattım.

🌍
jihsooax
sana spoi verdim ya rahatladım. Heyecanı içimde tutamıyodum.

Neyse bölüm nasıldı??

Korelim | BxB ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin