ŞU ŞARKIYA AŞIK OLMUŞJM BIRAKAMIYORUM jihsooax GEBERMİŞSİN ZATEN BİRAZ KAOSLA DİRİL
Sevgilerle Dazel sunar...
🌍
Kapının önünde sanırsam 30 dakikadır dikiliyordum. Kapıyı çalmakla çalmamak arasında kalmışrım. Anahtarım vardı tabii. Sorun bunlar değildi. Babamın (?) kızmasıydı. Kafamı iki yana salladım ve anahtarımla kapıyı açtım.
Eve girer girmez bir gerginlik olduğunu anlamıştım. Salona doğru ilerledim. Annem kafasını önüne eğmişti. Ablam ortalıkta görünmüyordu, Kayhan ve Kanhan ise yan yana oturmuş kafalarını annem gibi eğmişlerdi.
"Hoşgeldiniz." Dedim olayı anlamak için. Etrafta içki şişesi görünmüyordu. Babam koltukta yatmış, bana eliyle gel işareti yapmıştı. Yavaşça yanına ilerledim. Sanırsam gelmeden önce kavga olmuştu. Çünkü etraf dağınıktı.
"Efendim?"
"İşten kovuldum. Paraya ihtiyacım var."
"Birincisi; İhtiyacımız var. İkincisi; Sen çalışıyor musun ki?"
Sinirlendiği belli oluyordu. "Laf sokmanın zamanı değil. Git iş bul, çalış. Şimdilik yarı zamanlı iş bul. Yazın tam bir iş bulursun. Hadi gitde iş ara kendine." Dedi dişlerini sıkarak. Ellerimi sıktım. Ne saçmalıyordu bu adam?
"Ne saçmalıyorsun sen?! Okuyacağım ben." Omuz silkmekle yetindi sadece. "O zaman Kayhan veya Kanhan iş bulsun."
"Onlarda okuyacak!"
Koltukta doğruldu ve sendeleyerek ayağa kalktı. Elini tehditkâr bir şekilde salladı. "Bana bak çocuk! Annen çalışamaz, ablan... Siktiğimin çocuğu ondan hayır gelmez. Diğerleri küçük. Sen git iş bul." Dedi. Doğru düzgün konuşamıyordu. Biraz sarhoştu galiba.
"İçmeyi bırakıp düzgün bir işte çalış o zaman. Ben ne yapayım?! İçmekten başka bildiğin yo-"
Yüzüme yediğim sert tokatla kafam sağa doğru döndü. Sinirlenmeye başlıyordum. Kafamı hızlıca babama doğru çevirdim.
"Saçmalamayı kes ve kendine iş bul. Senin yüzünden biz kötü durumlar görüyoruz!"
Yakamdan tuttu ve koltuğa sertçe attı beni. Kardeşlerim ve annem korkudan birşey yapamıyordu. Ablam zaten evde miydi o bile belli değil. Babam yumruğunu kaldırdı ve suratıma vurmaya başladı. Burnum ve dudağım uyuşmuş gibiydi.
Tekrar yakamdan tuttu ve bu sefer yere doğru attı beni. Vurmasına fırsat vermeden ayağa kalktım. "Tek bildiğin içmek değil mi?! Bok varya onlarda. Sen varya sen haketmiyorsun bizi! Bizim sana ne zaman kötülüğümüz dokundu lan? Annem her istediğini yapar, kardeşlerim sana karışmaz bile! Ablamdan ne istiyorsun bilmem, benim gözümün önünde doğmamış kardeşimi öldürdün lan sen! Sen sin bunu yapan! Çocuğunu öldürdün. Ben nasıl bir durumdayım bilmiyor musun?! Ne diyorum ki ben? Senin yinede umrunda olmayacak. Tek bildiğin içki. Ne halin varsa gör, emin ol geberirsen sana mezar bile yaptırmaya uğraşmam, uğraştırmam. Devlet uğraşsın biraz." Babam şokla bana bakıyordu.
Biraa sonra evin önünde mavi-kırmızı ışıklar ve polisin seslerini duyduk. Kapıyı kırar gibi açtılar ve bize baktılar. Elimle babamı gösterdim. "Bize şiddet uyguluyor!" Diye bağırdım. Babam son kez bana baktı. Bende son kez gözlerine baktım. Umarım hapise girip orada çürüyüp giderdi.
"Git ve cehennemde eziyet çek, pislik."
🌍
MÜKEMMEL BİR YERDE KESTİM ALNDKELSMDKMDJDK NEDEN GÜLÜYORUM SORGULAMQYON KAOS İSTİYORDUNUZ ALIN SİZE KAOS DAHA SONRAKİ BÖLÜMLER VAR
Kaos olarak minjo ve Kandemoyu ayırmam asla onlar benim aşk kuşlarım çünkü
Anca kavga ederler
Bölüm nasıldı?
Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın 🤍🤍
Hwqlin kaos istiyordun cano al sana kaos umaırm beğenirsin 🤍🤍
Kontrol etmeden attım yanlışlık varsa affedin beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korelim | BxB ✔︎
Teen FictionA*ına kodumun çekik gözlüsü, ırkçı olan babamın en büyük kâbusu. | • 17.10.22 - 13.05.23 • | best: #1 love #9 boyxboy #10 bl #2 turkce #1 Türk #1 Koreli #1 Lgbtgay #1 Turkish #1 Korean