NE ARA 27 BÖLÜM OLDU
Neyse ya
Kontrol etmeden atıyorum
Sevgilerle Dazel sunar...
🌍
Minjoon
Sabah burnuma dolan güzel kokular sayesinde uyanmıştım. Uyandığımda Kandemir yanımda değildi, mutfakta kahvaltı hazırlıyordu sanırım. Dediğini yapıyordu. Biraz daha yatakta kaldıktan sonra yataktan çıktım. Gece yaşananlar yüzünden Kandemir'in yorgun olacağını düşünmüştüm.
Aklıma dün yaşadığımız şeyler gelince gülümsedim.
Üstüme rahat kıyafetler giyip yüzümü yıkamaya gittim. Aynadan kendime baktığımda boynumun her tarafı ısırıklar ve morluklar içerisindeydi. İç çekip yüzümü yıkadım ardından da hızlıca aşağıya indim.
Kandemir, üstüne birşey giymemiş, altında bir eşofman giymiş ve önlük takmıştı. Hızlıca yanına yürüdüm. Bana baktı ve gülümsedi. Dudaklarını öpüp arkasında geçtim. Kafamı omuzuna koymuş, kollarımı karnına dolamıştım.
"Pankek mi yapıyorsun?" Hızlı hızlı nefes almaya başlamıştı. Kafasını salladı ve hamuru tavaya döktü. Boynunu öptüm. "Çok severim pankek yemeyi," güldüğünü duydum. Arka tarafını bana bastırmıştı bir anda.
"Sevindim," tekrardan boynunu öpüp sarılmayı bıraktım. Masayı hazırlamıştı. Masaya oturup, onu beklemeye başladım. Bir konu konuşmamız gerekiyordu. En azından bilmesini istiyordum.
"Sevgilim," işi bitmiş olmalıydı ki ocağı kapatıp eline tabakları aldı. Önüme benim tabağımı bıraktı ve kendisi de önlüğünü çıkartıp karşıma oturdu. Gözlerimin içine baktı. "Birşey anlatmam gerek,"
"Pekâlâ," iç çektim ardından da bir tane pankek yedim. Tadı çok güzeldi, gözlerim büyümüştü. "Çok güzel olmuş," güldü. Kendisi de bir tane yedi.
"Bunu mu diyecektin?"
"Hayır," duraksadım. "Şu an çok mutluyuz, anlatmak istemesem de bilmen gerektiğini düşünüyorum," kafasını salladı. "Ben, babanı anneni aldatırken yakaladım." Şaşkınca baktı bana. Şu an anlatmanın sırası değildi ama o benim sevgilimdi, bilmesi lazımdı.
Biraz durgunlaştı. "Ben... Bunun olacağını biliyordum fakat sen dediğin zaman... Çok, nasıl desem? Kötü hissettim. Babamın böyle birşeyi yapacağını biliyordum," iç çekti. "Hiçbir zaman iyi birisi değildi," elini sıkıca tuttum.
"Düşünme bunları, daha fazla üzme kendini."
Gülümsedi. "Ye hadi pankeki, madem çok seviyorsun, bitir hepsini." Kafamı hızlıca salladım, aynı hızda pankekleri yemeye başladım. Kısa bir kahkaha attı ve kendisi de benim aksime yavaş yavaş yemeye başladı.
•
•
•
Kandemir
"Peki ya bu film nasıl?" Beraber oturmuş izlemek için film seçiyorduk. Filmin konusuna baktım, pek ilgi çekici değildi. "İlgi çekici değil," dedim Minjoon'a sarılarak. Saçımı okşamaya başladı ve başka bir filme baktı.
"Bence bu çok güzel," dediği şey ile filmin konusuna baktım. Benim için pek ilgi çekici değildi, o beğendiyse izlerdim bende. "Olur, bunu izleyelim," kafasını salladı ve heyecanla filmi açtı. Battaniyeyi biraz daha üstüme çektim.
Film ilk başlarda sıkıcı olsa da sonradan sonraya aksiyon başlamıştı, beraber heyecanla izliyorduk filmi.
"Bu adam şerefsize benziyor," dediğim şeyle gür bir kahkaha attı. Gülünecek birşey yoktu ama olsun, yeterki gülümsesin. Saçlarımı öpüp okşadı. Gözlerini ayırmadan filmi izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korelim | BxB ✔︎
Teen FictionA*ına kodumun çekik gözlüsü, ırkçı olan babamın en büyük kâbusu. | • 17.10.22 - 13.05.23 • | best: #1 love #9 boyxboy #10 bl #2 turkce #1 Türk #1 Koreli #1 Lgbtgay #1 Turkish #1 Korean