26

930 54 66
                                    

Sevgilerle Dazel sunar...

Kontrol etmeden atıyorum

🌍

"Minjoon yavaş sür!"

Az önce yaşadığımız olaydan sonra eve gitmemiz gerektiğini söylemiştim. Zar zor Minjoon'u ikna etmiştim zaten, yoksa arabada yapacaktık.

Hızlıca eve geldiğimizde Minjoon hızlıca dudağımı öptü ve arabadan indi. Tam kapımı açacağım sırada kapımı Minjoon açmıştı. Karanlıkta bile belli olan koyu kahve gözleri parlıyordu. Gülümsedim ve arabadan indim.

Kapıyı kapattığı anda beni belimden tutup kendine çekti. Şimdi sokak lambası sayesinde yüzünü görebiliyordum. Dudağıma sıkı bir öpücük kondurdu. Sağ elimi tuttu ve yüzük parmağımı öptü.

Kollarımı boynuna doladım ve dudaklarına yaklaştım. Nefesimi dudaklarına üfledim. Hızlıca dudaklarımı öpmeye başladı. Kanamış olan yer sızlıyordu fakat aldığım zevk ondan daha baskındı.

Kalçamdan tutarak beni kucağına aldı. Zar zor arabayı kilitledi ve eve doğru yürümeye başladı. Dudaklarından ayrıldım. "Minjoon," duraksadı. Açıkta kalan boynunu emdim ve ısırıp yaladım. "Seni istiyorum," birşeyler mırıldandı ve zoraki bir şekilde kapıyı açtı. Sertçe kapattı kapıyı.

Beni yere indirdi ve üzerindeki ceketi çıkardı. Bana baktı, ardından bende ceketimi çıkardım. Sırıttı. Ayakkabılarını hızlıca çıkardı, yaptığı şeylerin aynısını bende yapıyordum. Sıkıca Minjoon'un elini tuttum ve merdivenlerden hızlıca çıkmaya başladım.

"Neden bu kadar hızlı davranıyorsun?" Alaylı sesini duyduğumda umursamadan hızlıca merdivenleri çıkmaya devam ettim. "Denemek istediğim birşey var, izin verirsen tabii." Üst kata ulaştığımızda arkamdan bana sarıldı.

Dudaklarını boynuma yaklaştırdı ve öpmeye başladı. Emiyor, öpüyor, ısırıyor ve ısırdığı yeri yalıyordu. Ona yaptıklarım gibi değil, daha sert yapıyordu. Bir anda beni döndürdü, yaptığı ani hareket ile yüzyüze gelmiştik. Tabii ki o kafasını eğiyor, bende kaldırıyordum.

Kıyafetimin eteklerinden tuttu ve tek hamlede üzerinden çıkardı. Omuzumdan ittirip beni geri geri yürüttü ve yatağa oturmamı sağladı. Tekrar dudaklarımı öpeceği sırada ayağa kalktım.

"Lan," kuşku dolu sözleri ile beraber gözlerinde korku vardı. "Yoksa," gülmeye başladım.

"Anladığın şey nedir bilmiyorum ama, düşündüğün gibi değil." Gözlerindeki korku silinmiş, merakla bakıyordu. "Yatağa otur," verdiğim emir ile hemen dediğimi yapmıştı, gülümsemeden duramadım.

Derin bir nefes aldım ve kucağına oturdum. Araba da da oturmuştum fakat bu sefer biraz farklı olacaktı. Hafifçe sürtündüğüm sırada biraz geri gidip yatağın başlığına yaslandı. Bu pozisyon daha iyiydi.

Biraz geri gittim ve gömleğinin düğmelerini açmaya başladım. İkimizde heyecanlıydık. Göğüsü hızlı hızlı kalkıp iniyordu. Karın kaslarına baktım ve tekrardan Minjoon'un yüzüne baktım. Gözlerini benden ayırmıyordu.

Karın kaslarına doğru yöneldim ardından yalamaya başladım. Şaşkınlığını görmesem bile hissetmiştim. Ara sıra emiyor, sonra da yalamaya devam ediyordum. Kendi kendine birşeyler mırıldandı, aletinin sertliği pantolonundan bile belliydi.

Kafamı kaldırıp boynuna yöneldim bu sefer. Arabada yaptıklarımdan dolayı morarıklık vardı. Aralarına birkaç tane daha eklemiştim. Kafamı aşağıya doğru hareket ettirdim ve sol meme ucuna yaklaştım. Ağzımın içine alıp ısırdım. Derince inlemişti. Aynı bir bebeği andırır gibi emiyor ve yalıyordum.

Öbür meme ucunu da elimle okşuyordum. Kucağında biraz hareketlendim ve sürtünmeye başladım. Derince tekrardan inledi. Meme ucundan ayrıldım. Gözler zevkle kısılmıştı.

Geriye çekilip pantolonunun düğmelerini ardından fermuarını açtım. Biraz havaya kalktı, bu sayede pantolonunu kolayca çıkarmıştım. Boxerının dışından bile belli olan şişliğe baktım. Biraz yaklaşıp dudaklarımı bastırdım, daha fazla beklemeden boxerını da çıkardım.

Aleti erekte olmuştu, ellerim ile biraz okşadım ardından ucuna sıcak nefesimi üfledim. Daha fazla duramayacağım için ucunu ağzıma alıp emmeye başladım. Ağzıma alamadığım kısımları ellerim ile okşuyordum. Hemen eli ile saçlarımı tutmuştu. Sertçe aşağı-yukarı oynatmaya başladı.

Aleti boğazımı tahriş etmişti fakat ikimizinde umrunda değildi. Yeterince ısınlandığını anladığımda geri çekildim. Elini saçlarımdan çekti ve iki parmağını gözlerimin içine bakarak yaladı. Bende ona bakarak altımı çıkardım. Boxerım ile beraber pantolonumu kenara attım.

Hafifçe kucağına yaklaştığım sırada iki parmağını deliğimin girişine yaklaştırdı. İlk önce bir parmaüını yavaşça içime soktu. "Ah, a-acıyor.." kafamı omuzuna yasladım. Yanağıma öpücük bıraktı ve sıcak nefesini kulağıma üfledi. "Geçecek güzelim, sabret biraz.." ikinci parmağını da soktuğunda derince inledim. Boşta kalan eli ile kafamı kendinden biraz uzaklaştırdı.

Zevkle dolan gözlerime bakıp iç çekti ve dudaklarımı öpmeye başladı. İçimde hem makas hareketi yapıyor, hem de dudaklarımı öpüyordu. Yeterince genişlediğini anlamıştı ki içimden parmaklarını çıkardı.

Dudaklarından ayrıldım ve gözlerine bakara aletini deliğime konumlandırdım. Yavaşça başını içime soktum. "Ah, ımm," parmaklarından daha fazla ağrıyordu. Yavaşça ve zorla hepsini içime aldığımda derin bir nefes verdim. Nefes almasını unutmuştum dakikalar içinde.

Yavaşça hareket etmeye başladım. Bir eliyle belimi okşuyor, diğer eliyle de kalçamı tutmuş, hareket etmeme yardımcı oluyordu. Artık acı yerine zevk daha baskın olduğunda kafamı geriye attım ve inlemeye başladım. Elini kalçamdan çekmiş, erekte olmuş aletimi okşuyordu.

İki taraflı zevk yüzünden biraz daha hızlanmıştım. Hızlıca içine giriyor, çıkan tok ses yüzünden daha da tahrik oluyordum. Minjoon da kafasını başlığa yaslamış, derince inliyordu.

İkimizin inlemeleri birbirine karıştığı sırada dayanamayıp karnına doğru boşaldım. Elini aletimden çekmişti. Hareketlerimi yavaşlattım ve yüzüne baktım. Gözlerimin içine bakarak elindeki spermleri yaladı ve yuttu. Yutkundum, bu sırada kalçamı tuttu ve hareket ettirmeye başladı.

Birkaç hareketten sonra içine inleyerek boşaldı. Kafamı omuzuna koydum ve derin derin nefes aldım. Saçlarımı öptü ve belimi okşamaya devam etti. İkimizde terlemiştik.

"Seni seviyorum," dediği şey gülümsememe neden olmuştu. "Bende seni seviyorum, sevgili eşim." Dediğim şeyle kıkırdadı ve boynumu öptü. İkimizde yorulmuştuk fakat Minjoon duracak gibi değildi.

🌍

OHA SELAM

LAN jihsooax AL CANIM BÖLÜM

LAN ZAR ZOR YETİŞTİRDİM

HAZIRLANMAM LAZKM KONTROL ETMEDİM

Eee bölüm nasıldı

Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın 💗🌹

Korelim | BxB ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin